Bandjes voor m'n brik

Ralfie, ga je een hobby maken van slechte aardingen '(

Maar even terug naar de kostprijs van de band, ik ga naar de oosterbuur, dat scheelt mij al gauw een kleine 15 Eurotjes, kan ik mooi wat kilometers m'n nieuwe afstelling testen :]
 
Avon venoms doen het aardig in de regen. Liggen wel op een vrij lichte motor.
Ik heb Avon azzaro's onder m'n Fj en die zijn gewoon klote de bagger in de regen.
Wordt er bijna door de muts uit gereden in bochten als het nat is. En daar wordt niemand vrolijk van.
 
Avon venoms doen het aardig in de regen. Liggen wel op een vrij lichte motor.
Ik heb Avon azzaro's onder m'n Fj en die zijn gewoon klote de bagger in de regen.
Wordt er bijna door de muts uit gereden in bochten als het nat is. En daar wordt niemand vrolijk van.

Jij bent dan ook een watje bakkebaardje!! :P

Ik zag al dat de banden voor de BMW ook weer vervangen mogen worden, misschien krijg ik nu wel quantum-korting 8-)
 
... brikbanden moeten zwart en bij benadering rond zijn. Ik haal al mijn rubbers bij mijn Dierense Hofleverancier. Dat is een dumphandel en hij heeft altijd wel wat ronde passende dingen liggen. Ik het niet wagen zulke rubbers onder een hyperbike te leggen, maar 4 nieuwe banden voor de URAL kosten met vorig jaar maar zoiets als 320 piek. Echte neo Tjsechische ex PNeumantjes. Ze heten nu alleen anders. En vier stuks? Ja, er moest ook vers rubber om het reservewiel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan