Banned ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

HondaCB500F

Die hard MF'er
17 apr 2004
290
0
Baarn
Na een verzoek voor een nickname wijziging (welke niet kon worden uitgevoerd omdat dat al een keer was gebeurt)
heb ik mijzelf opnieuw geregistreerd met de nickname die ik graag wens.
dus met een ander mailadres want ik heb er meerdere.
In eerste instantie alles goed gegaan totdat ik vanmorgen zie dat ik "gebanned" ben.
Ik heb geen flauw idee waarom.
Als jullie mijn huidige nickname niet kunnen veranderen is het toch logisch dat men dat op een andere manier gaat proberen?
Toch wens ik graag jullie reaktie even te horen.
 
Geen idee waarom? Je geeft het zelf eigenlijk al aan. Je hebt recht op één nickname wijziging.

Als je al een wijziging gehad hebt is het jammer maar helaas, je zit vast aan die naam. Zoals je vast wel weet is het niet toegestaan om een 2e account aan te maken (kloon). Dus als de crew merkt dat er een kloon aangemaakt is dan wordt dat account dichtgezet.

In het vervolg goed nadenken over een nickname...en topictitels goed lezen (Mogelijkheid tot éénmalige nickname wijziging).
 
Zoals je vast wel weet is het niet toegestaan om een 2e account aan te maken (kloon). Dus als de crew merkt dat er een kloon aangemaakt is dan wordt dat account dichtgezet.

Dat wist ik niet, wat een flauwe kul.....
Als jullie nou niet zo'n probleem maken van het wijzigen van een nickname is waarschijnlijk het "klonen" ook opgelost.
Dus bij deze nomaals het verzoek desnoods bij wijze van hoge uitzondering.

HondaCB500F > PvB900RR
 
Dat wist ik niet, wat een flauwe kul.....
Als jullie nou niet zo'n probleem maken van het wijzigen van een nickname is waarschijnlijk het "klonen" ook opgelost.
Dus bij deze nomaals het verzoek desnoods bij wijze van hoge uitzondering.

HondaCB500F > PvB900RR

je kunt kiezen, voor het gemak
- neem geen naam aan de hand van een motor die je niet je hele leven hebt
- huil niet, en houd je naam
- verkoop nooit de motor waar je naam naar verwijst

lijkt me zo moeilijk niet.. andere mensen de hele tijd opzadelen met jouw motor- (en blijkbaar de sterk benodigde bijpassende naam-) keuzes vind ik ietwat onaardig, om het maar eens netjes te zeggen. Het is al een unicum dat je uberhaupt je naam kunt wijzigen, veel fora kan dat totaal niet..
 
je kunt kiezen, voor het gemak
- neem geen naam aan de hand van een motor die je niet je hele leven hebt
- huil niet, en houd je naam
- verkoop nooit de motor waar je naam naar verwijst

lijkt me zo moeilijk niet.. andere mensen de hele tijd opzadelen met jouw motor- (en blijkbaar de sterk benodigde bijpassende naam-) keuzes vind ik ietwat onaardig, om het maar eens netjes te zeggen. Het is al een unicum dat je uberhaupt je naam kunt wijzigen, veel fora kan dat totaal niet..

Hulde :}
 
Dat wist ik niet, wat een flauwe kul.....
Als jullie nou niet zo'n probleem maken van het wijzigen van een nickname is waarschijnlijk het "klonen" ook opgelost.
Dus bij deze nomaals het verzoek desnoods bij wijze van hoge uitzondering.

HondaCB500F > PvB900RR

Als't aan jou ligt, ieder jaar een andere nickname.... 8-)
Kun je beter iets kiezen als "Twijfelaar" of "Schizo"...... :X O-)

'( ....zit ik toch de rest van m'n motorleven aan een kawa vast.......

góh wat errúg....


*O*
 
Laatst bewerkt:
Jij bent het toch niet eens met het "beleid" maar je zegt wel hulde op de opmerking van RaffelGs :?

Dat zal wel cynisch bedoeld zijn... gewoon ff een vraag:

Als jullie 'n account bannen.... waarom bannen jullie dan niet het originele account en laten de "kloon" bestaan :?

Op die manier is iederen tevreden.... toch :? Of ligt het allemaal zo ingewikkeld dat zoiets niet mogelijk is....

Ik denk alleen maar ff mee hoor.... *D
 
Dat zal wel cynisch bedoeld zijn...
Ik denk het maar echt duidelijk was het niet ;)

gewoon ff een vraag:

Als jullie 'n account bannen.... waarom bannen jullie dan niet het originele account en laten de "kloon" bestaan :?

Op die manier is iederen tevreden.... toch :? Of ligt het allemaal zo ingewikkeld dat zoiets niet mogelijk is....

Ik denk alleen maar ff mee hoor.... *D
Dat kunnen we doen maar dan "beloon" je het aanmaken van een kloon want dan blijft die onder zijn nieuwe naam bestaan en dat willen we dus niet.

En dat we niet voor iedereen tig keer een naamswijziging door willen voeren heeft te maken met de bekendbaarheid van iemands naam, het extra werk voor ons etc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan