Banner irritant

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Hello :)

Soms zit je een topic te vieuwen en wil je rechtstreeks terug naar de index. Normaal drukte ik altijd op het grote MF logo en sprong ik weer meteen terug naar de Index maar nu kom ik op de Tomtom site uit :X

Ik ben donateur dusja... ik zie de banners niet maar kom wel op de tomtom site uit :X

Misschien iets verzinnen waardoor mensen die geen banners zien gewoon terug naar de forumindex gaan als ze op de MF logo klikken?
 
Brengt geld in het laadje. Niet miepen dus :P

Ik druk er per ongeluk ook weleens op. Macht der gewoonte.
 
Brengt geld in het laadje. Niet miepen dus :P

Ik druk er per ongeluk ook weleens op. Macht der gewoonte.

:^

ik heb ook wel es dat ik ff snel naar de index wil en ineens tegen een tomtom aan zit te kijken :P

Gaat vanzelf weer over, het is maar een tijdelijk actie :)
 
Ikke nog nooit, dus net ff op geklikt om bij TomTom te kijken ;)

Werk altijd met Active Topics of klik op "Index" linksbovenin :?
Goed spul hoor O-)

Sinds ik Bram heb, ben ik zelden meer de weg kwijt.
Moet alleen nog leren iets aan te nemen van Bram :P
 
wist niet dat je terrugging naar de index door op het logo te klikken :N
 
Heb ook nog een tijdje "Ome...." .....nog iets gehad ( niet Ome Henk, maar wel zoiets ), die dan zei: "Nou eeehhh, ga maar eehhh...rechtsaf of zo !" En als je dan doorreed: "Hé, ik zei toch rechtsaf !!!"

Was lachen _O-
Dat je Truus niet heb joh :P

Meest erge van zo'n ding vind ik nog dat je gewoon terug begint te lullen als ie loopt door te drammen over bijv. omkeren.
 
Heb je SBS6 al gebelt, dat je die reclameblokken zo vervelend vind ??
Daarom kijk ik geen TV meer...

Banners die ik interesting vind klik ik echt aan zoals deze

full
 
Ik moest ook effe wennen. Ik drukte voorheen ook op de banner 'motor-forum' om naar de index te gaan.

Tekst 'Motor-Forum' mag wel wat kleiner, en 'TomTom Rider' wat groter. Is wat minder misleidend. Maar, wat je zegt: Het is voor een goed doel: salaris site-managers. ;-)
 
Komt er nog een knopje index nu ofzo?

Als ik mijn profiel bekijk bijvoorbeeld, is er naar mijn weten geen mogelijkheid om terug te keren naar de index :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan