Banner (updated)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste mensen,

Als test plaats ik nu een (tijdelijke) banner, kijken of het nog wat geld opleverd.

Niet schrikken dus als je ineens een banner ziet.

Af een toe een keer klikken mag best (1x per dag), levert het ook nog wat op! :)

Bedankt alvast, en het forum \"Vragen en Opmerkingen\" is geschikt om te klagen :)
 
Op GoT zou ik zeggen: fl#kker op met die zooi maar hier vind ik het best! ;)

Zal er wel eens ff paar keer op gaan klikken. :)
 
Als we er nou allemaal net zo vaak op klikken totdat Ruud genoeg inkomsten krijgt om zijn motor niet te hoeven verkopen, goed idee? :P

Kun je hem trouwens ook onderaan de pagina zetten? :?
Iets minder afleidend istie dan. :)
 
Tering, wat veel replies al, hehe!

Voor de duidelijkheid, dit is een TEST.

Met motoroccasion gaan we wel op zoek naar banners, maar dan alleen maar banners die met motoren te maken hebben. (Waarschijnlijk van motorzaken, de kleineren des Nederlands)
 
Auto kopen ? mmmh ja ben er mee bezig en maandag heb ik er vrijwel zeker 1
Huis kopen ? mmmh tja zou wel willen
Geld lenen ? Altijd als ik maar niet terug hoef te betalen

Goh wat een leuke banner zeg!
Doet me wel deugd zo banner die intresse toont in de medemens })
 
Auto kopen ? Ik probeer er net 1 te verkopen |(
Huis kopen ? Heb ik net gedaan en de financieën worden geregeld bij een bank.
Geld lenen ? Altijd als ik maar niet terug hoef te betalen :P

Goh wat een leuke banner zeg |(
Doet me wel deugd zo banner die interesse toont in de medemens |(

yep, kheb hem gepikt van J.W....
 
Laatst bewerkt:
\"Onze banner moet zichtbaar zijn, zonder dat je hoeft te scrollen.\" helaas! \ '(

20ct per click!!! ik heb vandaag en gisteren al 3,- voor je verdient! :]
 
Ik denk trouwens niet dat dat werkt ;( , vanaf 1 IP adres meerdere keren op zo\'n banner klikken. Je kunt dan nl. ook wel een scriptje schrijven wat om de seconde die link opent, je zou dan snel rijk kunnen worden, maar ik denk dat ze zoiets wel geblocked hebben. :(

Wanneer krijg je uitbetaald Ruud met deze banneractie? Ik ben nl. wel benieuwd hoeveel zoiets nou opleverd. :)
 
hehe, zoals ruud heeft gezegd, dagelijks 1 keer klikken, dat doe ik dan dus ook.
ik klik gelijk wel effe verder ook.. zomaar paar willekeurige linkjes op die site.. je weet maar nooit :)
 
Ik heb een grafhekel aan schreeuwerige, felgekleurde, hypernerveuze banners :r

Ik weet dat het een manier is om geld voor het forum bij elkaar te schrapen, maar aljeblieft doe mij een plezier: alleen motorbanners! Dan ga ik er misschien nog op klikken ook...
 
Ik weet dat het een manier is om geld voor het forum bij elkaar te schrapen, maar aljeblieft doe mij een plezier: alleen motorbanners! Dan ga ik er misschien nog op klikken ook...
\'k Zou zeggen;: zoek ze, breng ze hierheen en wij zullen de winsten innen. :)
probleem is dat je al blij mag zijn met eender welke betalende banner tegenwoordig.
 
De advertentiemarkt via internet is momenteel toch al behoorlijk k#t dus je mag blij zijn met wat voor banner dan ook denk ik.
 
Ben ook benieuwd wat het gaat opleveren.

En zsm alleen motor-banners...jullie horen dat wel...
 
Klik dat ding gewoon eens in de zoveel tijd aan. Kleine moeite, nu alleen nog hopen dat het wat oplevert.
 
Tot nu toe heeft het F7,80 opgebracht.

Schiet niet echt op, maar och...beter iets dan niets...toch? *D
 
7.8 gulden voor iets waar wij al\'t werk voor doen? Niet slecht zeg ik :)
btw, ik denk niet dat iedereen een gans jaar dagelijks op die banners blijft klikken dus de winst op jaarbasis zal wel eens tukkie lager uitvallen denk\'k bert :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan