Bans ofzo please

Status
Niet open voor verdere reacties.

afterburn

MF veteraan
17 aug 2002
3.537
3
Zouden de heren brommerrijders PowerslideRR en Kenshin n.a.v. dit topic een al dan niet tijdelijke ban kunnen krijgen? Wat de beiden heren daar laten zien aan gedrag is niet bepaald iets wat normaal gesproken hier getolereerd wordt en hoewel ik snap dat er mensen zijn die hun lol met die twee willen hebben, zijn de onbeschofte opmerkingen, bedreigingen en algeheel kleuter gedrag op zijn zachts gezegd geen reclame voor eventuele nieuwe bezoekers die aan het rondkijken zijn.
 
Ook het vragen van een ban is iets dat normaal niet wordt getolereerd.

Stuur een e-mail naar de voor dat topic verantwoordelijke mod, die zal het dan verder wel regelen
 
Excuus, wist ik niet. Ben normaal gesproken niet zo geinteresseerd in dat gedeelte van een forum. Heb Orpheus gemailt.
 
Als het je niet intresseert waarom lees je het dan?

Zonde van de tijd dat je een e-mail stuurt en vragen om een ban is wel een beetje sneu of niet?
 
bah..vragen om een ban :r

Net zo'n mietjesvoetballer die om een gele kaart gaat zeuren.
 
Jah...Kappe nou, al dat gezeik :+ EDIT, bral, nu doe je het zelf ook --> kunne we jou nie banne oeps..doe ik et nu ook :+

Zit ik me helemaal in dat topic waar die het over het heeft (na eerste compleet gelezen te hebben) me de t*ring te typen over Powerslide/kenshin....Gaatie op slot :(
Maja beetje puberaal gedrag hier vertonen kan wel, maar dan wel gepast en c\kers niet mensen persoonlijk aanvallen (wat toch al vrij niet-slim is hier op MF) ;)
 
Ik heb het mailtje ontvangen en het topic op slot gedaan. (Sorry SmitJR. ;) Je reactie staat er overigens nog wel in. :) )

Vragen om een ban is niet echt vriendelijk, nee. Maar daar staat tegenover dat de posts in dat topic ook van een bedroevend niveau waren én dat de topicstarter aldaar al eens eerder gewaarschuwd is door Spider en door mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan