Bar-E voortaan hier ook aanwezig..

Bar-E

Die hard MF'er
24 apr 2010
828
14
Dordrecht
Facebook
Hiephoi,

Tijd om me hier ook maar eens voor te stellen.

Gediplomeerd Ouwe Lul, midlife crissis zit eraan te komen. En dus maar een motor aan het zoeken (jongere vriendin wilde niet lukken). Al heel lang lid van Moto 73 maar pas sinds een jaar of 4 mijn A-rijbewijs. Verder erg actief verder op flitsservice.nl

Droomotoren:

Alles waar Ducati of Buell op staat. Voorlopig nog onbetaalbaar.

Nu opzoek naar een leuke naked, wel met een flyscreen. Meerdere malen een Suzuki GSR600 gehuurd, hoop dat deze nu goedkoper worden na het uitkomen van de GSR750.

Verdere vragen, stel ze gerust.
 
:W Barry
full
Succes
:]
Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Thanx ndeeka. Met een beetje geluk kom ik je binnenkort tegen hier in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Hiephoi,

Tijd om me hier ook maar eens voor te stellen.

Gediplomeerd Ouwe Lul, midlife crissis zit eraan te komen. En dus maar een motor aan het zoeken (jongere vriendin wilde niet lukken). Al heel lang lid van Moto 73 maar pas sinds een jaar of 4 mijn A-rijbewijs. Verder erg actief verder op flitsservice.nl

Droomotoren:

Alles waar Ducati of Buell op staat. Voorlopig nog onbetaalbaar.

Nu opzoek naar een leuke naked, wel met een flyscreen. Meerdere malen een Suzuki GSR600 gehuurd, hoop dat deze nu goedkoper worden na het uitkomen van de GSR750.

Verdere vragen, stel ze gerust.

Welkom!

Dat hoop ik ook! Aangezien ik volgend jaar een motor wil kopen en een GSR600 staat bovenaan mijn lijstje op het moment. Maar werkt dat zo wel? Bedacht me ook dat de prijs misschien voorlopig niet zakt omdat er geen nieuwe meer bijkomen... Maar ja geen idee hoe de markt in zulke situaties werkt. :+
 
Hiephoi allemaal,

Het is me gelukt, ben nu de trotse bezitter van een Suzuki GSR uit 2006. Met Yoshi's!! (van een 2007 denk ik)

Binnenkort in de omgeving van Rotterdam te spotten (moet nog ff een MF sticker bestellen)
 
Hiephoi allemaal,

Het is me gelukt, ben nu de trotse bezitter van een Suzuki GSR uit 2006. Met Yoshi's!! (van een 2007 denk ik)

Binnenkort in de omgeving van Rotterdam te spotten (moet nog ff een MF sticker bestellen)
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan