Bar-end spiegels monteren?

tim106gti

MF'er
9 jun 2006
81
1
Ik wil graag eens bar-end spiegels proberen omdat ik het mooi vind lijken en iedereen er erg enthousiast over is. Ik begrijp dat ze op de plaats van mijn stuurgewichten moeten komen maar daar ligt ook het probleem.

In mijn stuur zijn eindstukjes met schroefdraad gelast waar de stuurgewichten in zijn gedraaid. Ik heb gezocht naar bar-end spiegels met schroefdraadbevestiging maar ik kan deze nergens vinden. Zowel in de gewone winkel als op internet heb ik ze niet kunnen ontdekken.

Wie heeft voor mij de oplossing? Zijn er bar-end spiegels met schroefdraadbevestiging of kan ik misschien gebruik maken van adapters? Graag jullie tips.
 
Op mijn ex-fzr zaten de stuurgewichten ook met schroefdraad vast,

Ik heb daar gewoon dan van die bar-end spiegels met rubber bevesting ingedraaid (zoals op de foto)

stuurgewicht.jpg
 
Bij Oberon in GB hebben ze verschillende mogelijkheden, dus ook voor sturen met schroefdraad. Heb ik met mijn ZRX1200 ook.
http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/motorcycle-bar-end-mirrors.html
 
Als je een langere bout gebruikt kun je een bar-end zo tegen het stuurgewicht aan monteren

full
 
Ik heb nog liggen, van een 1" stuur. Als je interesse hebt: mailen (voor een mede-MF er een prikkie).
 
ja normale maat, sorry, gaat niet om de spiegel, maar om het blokje in het stuur met het schroefdraad.

Joe hef meel.
 
mail ging even niet goed, stuur mij maar een berichtje, ik heb een fotootje klaarstaan:

marcmartell@home.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan