Barendrecht, Heerjansdam, Hendrik Ido Ambacht, Zwijdrecht.... Zomaar ff een rondje :-)

Ik kom zo wel even buurten. Ik ga er wel tussenuit ergens regio hoeksche waard. In het 2e deel denk ik. Heb nog een afspraak staan! Hoe veel mensen zijn er bij ? Miss hadden we een lijstje moeten maken, dan weten we op wie we wachten haha
 
Bedankt allen! Was een mooie dag, leuke groep en gave motoren!

Iedereen z’n fiets alweer in het sop gezet na de zanderige dijkjes ?! :Y
 
Ook maar op volgen geklikt. Mooie omgeving om te rijden, dicht genoeg in de buurt en heb vandaag heel erg genoten!


Iedereen z’n fiets alweer in het sop gezet na de zanderige dijkjes ?! :Y

In twee jaar tijd heb ik hem volgens mij twee keer afgespoeld met de tuinslang. 😂

Maar serieus tegen stof werkt dat vaak prima. Tuinslang er op, zachte borstel.
 
Netjes! Hoe ga jij te werk na zo’n rit om hem weer schoon te krijgen ?
Na het rijden effe met een vaakdoekje (niet zo'n geel ding) en lauw water en dan istie met een paar minuten weer schoon. Doe gelijk ff mn helm en pak mee en alles is weer nice and clean.

deze dingen: Klik
 
Helm met een zwitsal babydoekje. Glimt erna weer als een tiet en bij een regenbui glij de regen van je vizier.
Motor eens maar de wasstraat
 
Na het rijden effe met een vaakdoekje (niet zo'n geel ding) en lauw water en dan istie met een paar minuten weer schoon. Doe gelijk ff mn helm en pak mee en alles is weer nice and clean.

deze dingen: Klik

Vezeldoekjes, ik gebruik die indd ook! Ik heb hem wel even afgespoeld met de tuinslang en in de sop gezet. Sommige vliegjes waren erg hardnekkig.. gelijk even de velgen gedaan met wd40 :)
 
Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn... Ik was mijn motor overigens ook vaak in de wasbox, en later poets ik de rest thuis.
Heb gepolijste velgranden dus blijf bezig. ;)
 
Heb hem vandaag even afgespoeld met de tuinslang.
Maar dat was meer omdat ik vandaag bij Zandvoort stond, en een flinke wind vanaf zee stond.
Dus just in case mocht er wat zoute mist op gekomen zijn.



Eerste beetje beeldmateriaal van gisteren.
Als voorrijder natuurlijk maar beperkt beeld van de rest van de motoren, maar dat komt helemaal goed binnenkort ;)
 
jammer dat ik het nu pas lees dat jullie zijn wezen touren de volgende keer ben ik er 🐝.
Kom er nu pas achter dat er op het forum een hele lijst aan regionale topics is _O-

Woon in Rotterdam, en ben er ook graag bij de volgende keer
 
Mochten er rijders zijn die vrijdagavond/dit weekend tijd en zin hebben in een rondje rijden, laat het ff weten. Ik namelijk wel!
 
Wij gaan sowieso ff rijden morgenavond. Je kunt gerust aanhaken dan spreken we af bij BP Munnikensteeg ofzo?
Weet alleen nog niet welke tijd precies
 
Terug
Bovenaan Onderaan