Barendrecht, Heerjansdam, Hendrik Ido Ambacht, Zwijdrecht.... Zomaar ff een rondje :-)

Dinky73

Die hard MF'er
2 nov 2012
970
32
Eens kijken of er voldoende animo is om een topic te starten voor de regio net onder Rotterdam.
Er zijn leuke ritjes te plannen door de polders en dijken in de omgeving.

Kortom heb je zin om een keer s'avonds of het weekend aan te haken laat het weten.
 
Ik woon in Puttershoek in de Hoeksche Waard. En ik heb altijd wel zin in een leuk dijkenritje!
Ik lees hier verder wel of er nog meer animo is.:] :t
 
Zaterdag 18de staat er al een kleinrit gepland, vertrekpunt Mac in Barendrecht. ;)
Nice, welke tijd? Ik moet wel werken maar misschien ben ik wel optijd klaar _O-

Sowieso komende week iets plannen, Dinsdag of Woensdagavond ofzo?
 
Zwijndrecht reporting for duty!

Kak, ik heb al beloofd da'k m'n maatje zaterdag ga helpen met z'n tuin aanleggen. Maar ik haak graag binnenkort 'n keertje aan!
 
Ik verwacht ook aan te sluiten zaterdag. Alleen weet ik het nog niet zeker, maar dat vermeld ik dan hier wel.
s'Gravendeel, daar werk ik, heb er ook 15 jaar gewoond maar nu een dorpje verderop. Even de Molendijk uit ;)
Ben ook wel benieuwd naar de route! :]
 
Ik woon in 's-gravendeel! Ik verwacht zaterdag aan te sluiten! Wat is de planning qua rit

Grof gezegd;
Barendrecht-Rijsoord-Hendrik-Zwijndrecht-Barendrecht-Mijnsheerenland-Strijensas-Numandsdorp-Nieuwendijk-Goudswaard-Barendrecht.

Uiteraard met tussendoor een mogelijkheid tot pauze ;)
 
Mooi rondje, misschen dat ik wel ff aanhaak als het uitkomt met werken.
 
Ik geloof dat het warm/benauwd gaat worden maar wel met de nodige buien.. Gaat het met regen gewoon door ? Zijn geen ideale omstandigheden voor een ontspannen ritje..
 
Voor de mensen die straks mee rijden,
first off, gezellig, Weer lijkt droog te blijven :)

En mocht er ergens gedurende de rit (zeker de tweede helft) een stuk zijn waarbij je betere wegen weet te vinden, je mag het hier altijd melden.
Regio Mijnsheerenland-Strijensas-Numandsdorp-Nieuwendijk is mij nog relatief onbekend ;)

Tanken en gassen en naar de Mac :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan