Barneveld 2011

Misschien nog iets om extra te rijden en de gelegenheid om eens goed veel geluid te maken, ik ben er wel met mijn brommer aanwezig.



_DSC9087.jpg




Back on Track, Crois en Ternois 9-9-2011


Op vrijdag 9 september 2011 is er in samenwerking met BACK ON TRACK ( http://backontrack.rd350.nl/blog/ ) en Trackdays.be een circuitdag (vrij rijden) op het circuit van Croix en Ternois te Frankrijk. Het circuit is gelegen op ongeveer 450 km vanaf Utrecht.

Het gaat hier om een geluidsvrije circuitdag wat inhoud dat er ongedempt gereden mag worden!!!


Kosten voor deze dag bedragen 80,- voor 6 x 20 minuten rijden (wijzigingen door onvoorziene omstandigheden daargelaten).
Dit bedrag is zonder een aanvullende ongevallenverzekering á 17,50, die op het circuit optioneel kan worden afgesloten. Mocht men nog geen circuit ervaring hebben, bestaat er de mogelijkheid om ter plaatse een cursus te volgen á 10,- extra.

Ten zeerste wordt aangeraden gebruik te maken van een goede rugprotector.
Verkeert de motor in technische goede staat en is deze circuit geschikt, zie hiervoor het aangehouden technisch reglement SAM-circuitdagen. Het circuit is geluidsvriendelijk wat inhoud dat er eens lekker geluid gemaakt mag worden. Slicks en/of regenbanden zijn niet toegestaan!!

Alle inschrijvingen gaan middels de website van Trackdays.be onder vermelding van "Circuitdag samenwerkende SAM-clubs" Zie: [www.trackdays.be]

Deelnemers zijn vanaf donderdagavond 19.00 uur welkom op het paddockterrein, alwaar men kan overnachten. Meer informatie is te vinden via http://backontrack.rd350.nl/blog/ of een van de SAM aangesloten motorclubs.
 
Laatst bewerkt:
Yep maar dat mag niet meer. Is wel erg jammer maar ik kan het van de organisatie ook wel begrijpen. Als je op je giegel ga dan is het ook gelijk mis. Peter, nr 57, gleed voor mijn neus zo maar over de olie uit in de uitloop ronde. Helm op kin hoogte kaduuk. zoon pothelm ook met keuring zou die kin niet overleeft hebben. Aan de andere kant moet een rijder dat zelf weten. Staat wel weer tegenover dat je met traumaheli's enzo rekening moet houden. Dus ja...wat is wijsheid. Is het belang van 1 boven het belang van de anderen te verheffen???
 
Yep maar dat mag niet meer. Is wel erg jammer maar ik kan het van de organisatie ook wel begrijpen. Als je op je giegel ga dan is het ook gelijk mis. Peter, nr 57, gleed voor mijn neus zo maar over de olie uit in de uitloop ronde. Helm op kin hoogte kaduuk. zoon pothelm ook met keuring zou die kin niet overleeft hebben. Aan de andere kant moet een rijder dat zelf weten. Staat wel weer tegenover dat je met traumaheli's enzo rekening moet houden. Dus ja...wat is wijsheid. Is het belang van 1 boven het belang van de anderen te verheffen???


?
Nu snap ik het niet meer, aan het begin van het seizoen werd er gezegd dat er niet meer met potjes gereden mocht worden, en dat was voor Piet M. schijnbaar een reden om niet meer mee te doen...wat schets echter mijn verbazing...zo eventjes wat fotootjes van Barneveld bekijkend zie ik er toch minstens twee met potjes rijden, is de regel ingetrokken?
 
Laatst bewerkt:
nou ik heb met coen een hele discussie gehad (een krappe uur) want ben ook een potje rijder O-) en ik kon het niet voor elkaar krijgen om er mee te rijden ;( :( daarom vind ik het raar dat ik het nu toch zie :?

heeft ie geen zwarte vlag ofzo gekregen :? rare situatie
full


vind het zo toch mooier als zo'n interegaal bots petje
 
Laatst bewerkt:
jaahhhaaa....ziet er erg gaaf uit! Neen je bent niet in de war. Zoals ik het heb begrepen hij hij eenmalig dispensatie gehad. Zijn dochters hebben een handtekening actie gehouden om het bestuur nog 1 keer te vragen om overleg maar werd tijdens de rijders bespreking meteen beantwoord.
De discussie blijft gesloten. Wel heb je kans dat piet nog te zien is in een ander demo team zoals in Tubbergen. Blijft een mooi plaatje he...
 
Hoi Opahaha en anderen. Wat hadden wij graag in Barneveld geweest. Helaas moest ik werken zoals gewoonlijk en mevrouw Thinge was even oppasmoeder van ons kleinkind. . Ik heb voor onze vakantie alleen nog maar het laatste weekend van juli vrij en vervolgens ergens in augustus nog 1.

Volgend jaar ga ik alle dagen van de HMV races als gegarandeerd verlof aanvragen, zodat ik alles kan bezoeken. En veel fotoos maken natuurlijk.....

Maar Opa, leuk dat je zelf een topic heb geopend.........heb ik je toch een beetje met MF besmet....
 
Laatst bewerkt:
jaahhhaaa....ziet er erg gaaf uit! Neen je bent niet in de war. Zoals ik het heb begrepen hij hij eenmalig dispensatie gehad. Zijn dochters hebben een handtekening actie gehouden om het bestuur nog 1 keer te vragen om overleg maar werd tijdens de rijders bespreking meteen beantwoord.
De discussie blijft gesloten. Wel heb je kans dat piet nog te zien is in een ander demo team zoals in Tubbergen. Blijft een mooi plaatje he...

coen zei ook al tegen mij, dat hij er mee zal gaan stoppen als hij niet meer met potje mocht rijden.

mijn argumenten waren dus ook, dat de hmv de uitstraling belangrijk vind, en dus de potjes niet moet gaan verbieden! maar ja..... er zijn nog steeds geen rijders die niet snappen dat je voor eigen risico rijdt! en daarom neemt hmv geen risico |( :r :(
 
Laatst bewerkt:
Nou nee, meneer thinge. Ik ben er niet mee begonnen maar heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om te oefenen om fotoos er op te zetten. Dat kan ik nu dus een beetje. Ik vindt het erg leuk om te doen. Heber nog wat van schagen als daar intresse voor is hoor ik het wel. Het laatste weekend van Julie is de hmv te gast is Mill. Koffie en een frisse versnapering staan klaar! Enne.....Dat topic beginnen zoek ik ook nog uit haha..
Hoi Opahaha en anderen. Wat hadden wij graag in Barneveld geweest. Helaas moest ik werken zoals gewoonlijk en mevrouw Thinge was even oppasmoeder van ons kleinkind. . Ik heb voor onze vakantie alleen nog maar het laatste weekend van juli vrij en vervolgens ergens in augustus nog 1.

Volgend jaar ga ik alle dagen van de HMV races als gegarandeerd verlof aanvragen, zodat ik alles kan bezoeken. En veel fotoos maken natuurlijk.....

Maar Opa, leuk dat je zelf een topic heb geopend.........heb ik je toch een beetje met MF besmet....
 
Een ongeluk zit in n klein hoekje. Als dan alles stil gelegd moet worde om een trauma heli te laten komen zoals dat vorig jaar gebeurt is en de rompslomp er omheen plus de vervelende nasleep voor de betrokken rijder~, de bezoekers enzovoort, kun je je afvragen of zoon simpele oplossing te verkiezen is boven de uitstraling. Natuurlijk zijn er die denken 'dat gebeurt mij niet'', of 'dat moet ik zelf weten', maar eerlijk gezegt zie ik liever iemand mee en uitrijden als dat ik sta te wachten op een heli of ambulance. Of, dat alleman staan te wachten op mij. Ik moet er ook niet aan denken dat het mij gebeurt. Er gebeuren toch al genoeg van die dingen waarbij het fout gaat of net goed gaat. Laten we voor iedereen het risico zo klein mogelijk maken en de fun voor iedereen zo groot mogelijk. Of niet dan?
coen zei ook al tegen mij, dat hij er mee zal gaan stoppen als hij niet meer met potje mocht rijden.

mijn argumenten waren dus ook, dat de hmv de uitstraling belangrijk vind, en dus de potjes niet moet gaan verbieden! maar ja..... er zijn nog steeds geen rijders die niet snappen dat je voor eigen risico rijdt! en daarom neemt hmv geen risico |( :r :(
 
opa@ je hebt op zich best wel gelijk :Y maar ik ben bang dat ik meer van het type ben: ik wil zelf beslissen wat ik op mijn kop doe en draag daar ook de gevolgen van ;)

hmv is van de uitstraling, en anders maar bij de crt of iets dergelijks rijden O-)
 
opa@ je hebt op zich best wel gelijk :Y maar ik ben bang dat ik meer van het type ben: ik wil zelf beslissen wat ik op mijn kop doe en draag daar ook de gevolgen van ;)

hmv is van de uitstraling, en anders maar bij de crt of iets dergelijks rijden O-)

Dat kun je wel zeggen en daar heb je in principe ook wel gelijk in, maar in de praktijk zal bij een ongeval met (ernstig) letsel al snel de organisator/club/instantie moeilijkheden krijgen. In dit geval dus de HMV. Denk aan Lisse afgelopen jaar - ernstig ongeval, ook met 'open' helm en zie het evenement is dit jaar al van de agenda verdwenen...
 
Dat kun je wel zeggen en daar heb je in principe ook wel gelijk in, maar in de praktijk zal bij een ongeval met (ernstig) letsel al snel de organisator/club/instantie moeilijkheden krijgen. In dit geval dus de HMV. Denk aan Lisse afgelopen jaar - ernstig ongeval, ook met 'open' helm en zie het evenement is dit jaar al van de agenda verdwenen...

en dat is de reden B|
 
Ik heb liever nog iets van een kakement over om mee te zingen als ik op mijn giegel ben gegaan.
Sidecar, ja dat herinner ik me nog goed. Die beste meneer zal nooit meer rijden en prive is hij geplukt tot en met. Vreselijk! Fanatic Ik zou eigenlijk tegen je willen zeggen dat je dat wel kunt willen maar dat je toch vooral je verstand moet gebruiken voor we het van het wegdek moeten schrapen.
en dat is de reden B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan