Barracuda uitlaat voor GSX-R1100

Mordante

Die hard MF'er
3 feb 2005
888
0
Leiden
Ik zit te denken om een Barracuda uitlaatsysteem voor mijn GSX-R 1100 uit 1990 te kopen. Mijn huidige RVS systeem is wat gescheurd. Dit is nu gelast maar ik weet niet hoe lang dit nog goed blijft.

Het gaat dan om dit systeem. Met misschien deze demper. Maar dat weet ik nog niet.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben mij dit merk, of zijn er andere merken die nog uitlaten voor mijn motor bouwen?
 
Hmm, die demper ziet er wel blits uit zeg :P Heb wel eens wat verhalen gelezen over mensen met een Barracuda-demper, die waren er wel over te spreken :Y
 
Hmm, die demper ziet er wel blits uit zeg :P Heb wel eens wat verhalen gelezen over mensen met een Barracuda-demper, die waren er wel over te spreken :Y

Die demper vond ik inderdaad de mooiste die er tussen zit. Persoonlijk hou ik niet zo van carbon dempers, tenzij deze onder het zadel zitten zoals bij een Duc dan is het wel weer fraai om te zien.
 
Heb van dit merk een systeem+demper op mijn zx7r gehad.
Beviel erg goed: lage prijs, goede afwerking en uitmuntende pasvorm! Het geluid was vrij luid, persoonlijk houd ik daarvan. Met e-keur en dus db-killer klonk hij nog steeds veel beter dan origineel
 
Terug
Bovenaan Onderaan