Barrels

TS is druk bezig zich onsterfelijk belachelijk te maken geloof ik. :P

een oudere GS qua rij eigenschappen vergelijken met een moderne SS. Zeker ff niet nagedacht toen je dit topic opende?

Dit geeft maar weer aan dat niet iedereen die op een motor rijdt ook daadwerkelijk motorrijder (en liefehbber) is.

[me]Flagg heeft zo een idee dat de TS zijn uitspraken in de startpost ietwat gaat nuanceren in de nabije toekomst :X [/me]

choppy houd wel van rat-bikes

:^
 
Tja, weet je, de T500 is een stukje jeugdsentiment waar ik eigenlijk geen afstand van wil doen....
 
@mrQ
Voor echt weinig kan je al eentje vinden hoor,wel met veel werk aan maar dan heb je toch al een basisje;
mijn caferacer heb ik gekocht voor 500 euro,is wel niet origineel ,maar de motor is ouer dan ik,heb ze nooit origineel gezien :)
Naderhand heb ik er wel nog een pak centen en tijd ingetoken om hem io te maken but hey ,zij stond in de garage en als zij daar nu nog jaren had gestaan ze ost niks om daar te staan.
een tijdje geleden heb ik er eentje zien staan voor 250 euro ,in originele staat


Kwestie van een beetje rondkijken

heb ook nog een GT500 die heb ik gekocht voo r250 maar daar is ook een pak werk aan(bezig een caferacer van te maken)
full
 
@mrQ
Voor echt weinig kan je al eentje vinden hoor,wel met veel werk aan maar dan heb je toch al een basisje;
mijn caferacer heb ik gekocht voor 500 euro,is wel niet origineel ,maar de motor is ouer dan ik,heb ze nooit origineel gezien :)
Naderhand heb ik er wel nog een pak centen en tijd ingetoken om hem io te maken but hey ,zij stond in de garage en als zij daar nu nog jaren had gestaan ze ost niks om daar te staan.
een tijdje geleden heb ik er eentje zien staan voor 250 euro ,in originele staat


Kwestie van een beetje rondkijken

heb ook nog een GT500 die heb ik gekocht voo r250 maar daar is ook een pak werk aan(bezig een caferacer van te maken)
(Afbeelding)



....wat voor een uitlaatpijp zit er onder.....?...
ik zoek een alternatief voor die enorme kachelpijpen die er standaard onder hangen...de mijne wordt ook café.. 8-) ...dus kachelpijpen zijn exit :W ..
 
Kijk, dat je aangeeft dat er veel verschil is tussen motoeren van toen en nu is geen probleem. De stijl waarin je dat doet vind ik echt een verwende mannekes-stijl.Een beetje meer respect voor je ouders kan geen kwaad.


ik dacht toch echt dat ik zeker geen verwend mannetje ben die zx6r ben ik nu nog voor aan het werken

ik zeg alleen dat als ik op zo'n motor zou moeten rijden dat ik dat liever niet doe,want ja ik houd nou eenmaal van lekker scheuren en als ik met mn motor net zo moet rijden als ik met een auto zou doen dan hoeft het voor mij niet dan koop ik wel een auto zit je tenminste ook lekker droog en warm

en Respect heb ik genoeg voor mn ouders,ik probeer ze niet de grond in te trappen
maar omdat hun niet gestudeerd hebben kunnen ze nu geen redelijke motor betalen dat zijn gewoon Feiten
ik studeer ook niet maar ik heb een lening want ik woon nog bij pappie en mammie dus dan kan dat

en als jullie de motoren van me ouders gezien hadden zouden jullie het gegarandeerd met mij eens zijn

en de STIJL waar in ik het doe ik zeg gewoon hoe t is dat jij dat nou neerbuigend en respectloos vind,daar heb ik weinig mee te maken,en je weet niet eens hoe ik met mn ouders omga dus waar heb je over

het gaat me dr niet om dat er verschil in die motoren zit dat is natuurlijk logisch het gaat dr om dat er nog steeds mensen op rijden

moest ik me nog meer verdedigen??
ik geloof dat dat het wel was

dat verwendemannekesstijl van je dat is wel de grootse Bullshit
als er iemand niet verwend is dan ben ik het wel
 
Neem dit effe met een korrel zout, maar das wel mijn mening:

Laat iedereen alsjeblieft opzouten met die nieuwerwetse dingen, wat mij betreft moeten er meer brikken en Ratbikes komen. Vind niets mooier dan dat (ik heb het idee dat Verratten me best zou lukken :P )

Ga eenskijken bij een CRT race en zie eens hoe échte mannen op oud spul rijden. Met zonder remmen, met zonder goeie wegligging, met zonder hyper-progressieve vering enz. Die mannen kunnen pas rijden, dáár heb ik respect voor. dat je met zulk spul zo verschrikkelijk loehard kunt en durft rijden vind ik echt geweldig. Laat (zwaar overdreven gezegd) al die posers en wannabees met SS motoren die nog niet eens de helft van het vermogen durven gebruiken alsjeblieft niet zeuren...
Al die kutposers, zeuren ja, rijden nee...

Zo, dat lucht op.... :+



En ik ben geen poser,ik rijd het hele jaar door en zie het meteen als er weer zo'n mooiweer rijder door de bocht tuft


Schaamranden wat is dat?
oja en kneedown Pffff nergens voor nodig

Wat een haat allemaal
 
maar omdat hun niet gestudeerd hebben kunnen ze nu geen redelijke motor betalen dat zijn gewoon Feiten
ik studeer ook niet maar ik heb een lening want ik woon nog bij pappie en mammie dus dan kan dat
T'is maar net waar je prioriteiten liggen he :)
 
TS is druk bezig zich onsterfelijk belachelijk te maken geloof ik. :P

een oudere GS qua rij eigenschappen vergelijken met een moderne SS. Zeker ff niet nagedacht toen je dit topic opende?

Dit geeft maar weer aan dat niet iedereen die op een motor rijdt ook daadwerkelijk motorrijder (en liefehbber) is.

[me]Flagg heeft zo een idee dat de TS zijn uitspraken in de startpost ietwat gaat nuanceren in de nabije toekomst :X [/me]:^


IK ZEG TOCH NIET DAT HET BELACHELIJK IS DAT EEN GS NIET ZO RIJD ALS MN ZX

IK ZEG ALLEEN DAT IK NU 2 JAAR RIJD EN VOOR HET EERST HET VERSHIL GEVOELT HEB

LEZEN MOET JE, LEZEN PROBEER MAAR'S IS NIE MOEILIJK
 
Heb zelf een Soes GT750(zie plaatje) en een GT500 gereden en ook een paar maanden op een Jawa...
Zijn andere fietsen dus anders rijden :Y
sommigen snappen het nooit :N


full

is nu alweer enkele jaren in het bezit van mijn broer
 
ik rij zelf op een mooie duc...maar heb ook ooit een honda cb 400n gehad...
ik vind dat nog niet eens slecht rijden die oude barrels....stap maar eens op een moto guzzi le mans 1..stuurt best wel aardig *O* *O*
 
ik rij zelf op een mooie duc...maar heb ook ooit een honda cb 400n gehad...
ik vind dat nog niet eens slecht rijden die oude barrels....stap maar eens op een moto guzzi le mans 1..stuurt best wel aardig *O* *O*
Ja hallo, daar noem je er wel eentje zeg! die staat erom bekend :Y
 
Ik rij zelf op een "barrel", nl een CBR600F uit 1988. Destijds een echte sportfiets, nu wellicht ietwat verouderd te noemen O-)
Vind mijn fiets absoluut niet gevaarlijk, rij mn steppies zonder problemen aan de grond, met goed schakelen trekt ie best hard door, hij is ook bij z'n top (ongeveer 230-240km/u) hartstikke stabiel, dusssss...ben het niet eens met dat ie levensgevaarlijk zou zijn.
Ik snap dat zo'n motor echt niet vergelijkbaar is met de huidige generatie, maar ik geloof dat het probleem met jouw ouders' motoren voornamelijk in de banden zit. Laat ze er maar eens fatsoenlijk rubber onder leggen (heb zelf BT45), dan zul je het verschil al wel merken.
 
Anderzijds..

als je op die barrels kunt leren rijden, kun je daarna op alles rijden/glijden/sturen })
 
zo krijg je wel een beetje respect voor al die ouwe zakken hier die begonnen zijn op kawa's 3 cilinders, of de 2 tacten van soes, of de ceebeetjes van honda.
En ook gewoon met yokodrama's erop ff flink boenderen over 's lands heren wegen in een vetpak.
Goh krijg toch weer heimwee naar die tijd, toen onderscheidden de mannen zich van de jongentjes, en had je geen heropstappers.

Vroeguh was alles beter :Y

Hier kan ik mij wel in vinden 8-)

Ik was zo'n ceebee rijder, Honda CB750 four, een heerlijke fiets ;)

Heropstappers zijn slim, besparen bakken met geld aan benzine *D
 
Voor de mensen die altijd maar bezuinigen op hun motor

ik heb deze week op de motoren van mn ouders gerededen.ik heb een ZX6R uit 1999 maar die staat even stil door een defect contactslot

toen ik op hun motoren reed voelde ik het vershil wel hoor
met 140 door een flauwe bocht is niet verstandig op die dingen
hij ging helemaal schudden Levensgevaarlijk en dan die remmen
het duurt eeuwen voordat je stil staatik ben wel 3 keer bijna onderuit gegaan waarvan 1 keer bijna achter op een auto
omdat mn voorwiel blokkeerde, k'kwam er nog maar net langs
en 2 keer glibberen in de bocht

Barrels en Bezuinigen LEVENSGEVAARLIJK
een verwend nest. en een papkindje bovendien. dat is wat je bent :9

maar ff iets anders: durf jij te zwaaien als je harder dan vijftig rijdt?
 
Voor ik mijn rijbewijs had reed ik al tijden [illegaal] rond op een Vespa motorscooter - 198cc, 11PK - en ondertussen alle motoren in de stad eruitrijden... :Y

Driftend door bochten met die kleine wieltjes - wel altijd motorbandjes eronder - en lekker boenderen gaat ook nog best wel op een Vespa.

Het is dat ik het kan betalen om op een R1100GS te rijden, maar zoals ik mijn vrouw ook al zei, als ik de broekriem aan moet halen gaat 'ie de deur uit en ga ik gewoon brik rijden. Maar ik moet een motor hebben... *O*

En als je met twee jaar rondrijdt op een ZX6R ben je wel degelijk verwend... :W
 
IK ZEG TOCH NIET DAT HET BELACHELIJK IS DAT EEN GS NIET ZO RIJD ALS MN ZX

IK ZEG ALLEEN DAT IK NU 2 JAAR RIJD EN VOOR HET EERST HET VERSHIL GEVOELT HEB

LEZEN MOET JE, LEZEN PROBEER MAAR'S IS NIE MOEILIJK

Ik lees verdacht goed hoor, begrijpend lezen lukt me ook aardig. Intonatie is mij ook niet vreemd, lees nou zelf je startpost nog eens... klaar? Okay hoe kwam dat over?

komt over als een verwend jochie dat denkt dat ss rijden de enige ECHTE manier is om je voort te bewegen op 2 wielen, en brikkers zijn gevaarlijke gekken.

Zie je wel, we komen er wel uit.. ;)

De truc met fora is om over te brengen in tekst wat je wil zeggen zonder dat het compleet verkeerd over komt. Is nog nie makkuluk hoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan