Barry Veneman op zandvoort 1-5-08 zijn rondetijd???

Veilside

MF veteraan
27 jan 2005
2.218
3
Saaidam
Barry Veneman zal morgen op zandvoort een zo snel mogelijk rondje knallen op het circuit

Ik denk persoonlijk dat ie niet de volle pot zal geven maar waar zal het op uit komen en wat rijden de jongens nu in de s3 in de zac

Ik ben benieuwd wat denken jullie
 
Ik had een x gelezen in en oude moto blad dat wilco zeelenberg het ronderecord had met 1.4 nog wat dacht 1.47
 
jarno jansen heeft dat 2 jaar geleden ook gedaan was volgens iemand die achter hem reed wel onwijs gaaf om iemand powerslidend door het scheivlak te zien gaan.

En ik denk ook niet dat je een record tijd moet verwachten, tenzij ze hem een paar rondjes in zijn eentje laten rijden.
 
Ik had een x gelezen in en oude moto blad dat wilco zeelenberg het ronderecord had met 1.4 nog wat dacht 1.47
Dat moet met een auto geweest zijn. Volgens mij ligt het record op een motor rond de 1:57. Ik verwacht dat een tijd rond de 2 minuten haalbaar is, een nieuw record niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik had een x gelezen in en oude moto blad dat wilco zeelenberg het ronderecord had met 1.4 nog wat dacht 1.47
Was niet de huidige baan.

Veneman zal er niet echt voor gaan,maar na een rondje of 6/7(meer zal die waarschijnlijk niet rijden) 1.56/7,droge baan...of net er boven :+
Kan hij een dagje trainen dan zal hij richting de 1.50 rijden.

Enne morgen op zijn 600 racer of een straatfiets :? ,maakt ook wel uit voor Bazza.
 
Laatst bewerkt:
Dat moet met een auto geweest zijn. Volgens mij ligt het record op een motor rond de 1:57. Ik verwacht dat een tijd rond de 2 minuten haalbaar is, een nieuw record niet.
Nooit officieel gemeten,alhoewel...Ronald Braakkie :} heeft op een Kobutex Supersport 600 wel eens een 55/56 gereden.
 
55 of 56,ers er zijn jongens in de s3 die dat al rijden toch
en volgens mij rijdt barry morgen op ze circuit fiets en denk wel paar rondjes denk zelf wel toch richting de 50,ers
 
Op zn eigen WK fiets?

Wedden dat alle boomknuffelaars van nederland in het paddock
komen protesteren :P

(heb Barry zien rijden op Assen, en jeeeezus wat maakt dat ding een geluid :9~ )

Maare...rijd ie nou met of zonder de pilonnen chicane?
 
Ik hoop voor ze met anders wordt het wat gevaarlijker waar wel vet om dan echt hard naar scheivlak te gaan :)
Ik denk dat ie 1,54 rijdt met op diverse gevaarlijke plekken wat marge. Uitgegaan dat ie maar 6 rondjes rijdt.
 
Op zn eigen WK fiets?

Wedden dat alle boomknuffelaars van nederland in het paddock
komen protesteren :P

(heb Barry zien rijden op Assen, en jeeeezus wat maakt dat ding een geluid :9~ )

Maare...rijd ie nou met of zonder de pilonnen chicane?
vond die herrie nog wel meevallen, maar tering die quad dat was echt niet normaal. en dan ook nog op het middenterrein, zo'n exhaustcontest, veel richting de 122dB, en als je een sessie moest doen werd je gecontroleerd of je niet te veel herrie maakt, want anders gaan mensen klagen :? . Lekker tegenstrijdig zoiets
:N
 
Na 2 rondjes kwam Barry driftend de Hugen uit :} ,meer heeft tie niet gereden in zijn eentje :N

Wel met zijn 2 zitter,ging toch erg hard...gaafffffffffffffffffffffffffffffff :}

Die F16 maakte een tering lawaai en een zooitje op het rechte stuk :(

En het was kutzeikweer :(
 
Heeft ie wel gereden dan?

Heb hem even gesproken en ik begreep dat ie geen rondetijd neer gezet heeft, omdat ie niet wil riskeren dat ie onderuit gaat. Hij had zijn motor ook niet bij hem, zei ie.


En oh ja, kut zeikweer was het zeker..... -O-
 
Laatst bewerkt:
Heeft ie wel gereden dan?

Heb hem even gesproken en ik begreep dat ie geen rondetijd neer gezet heeft, omdat ie niet wil riskeren dat ie onderuit gaat. Hij had zijn motor ook niet bij hem, zei ie.


En oh ja, kut zeikweer was het zeker..... -O-
Uh,hij reed dus alleen met zijn 2 zitter :$

foutje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan