Barst in remschijf!!!!!!!!!

Vlas geeft gas

Die hard MF'er
16 aug 2004
486
0
Klote, klote, klote ;( ;(

Vandaag nwe banden onder mijn vf750f laten zetten, blijkt er een barst in mijn
linker voorremschijf te zitten.... :( :(

Dat gaat zwaar geld kosten, garage heeft het over 400 euro!!!
Dat lijkt mij erg veel, aangezien het ook om imitatie schijven ging.
Maarjah het is ook niet iets wat je lang laat zitten...het is wel je rem enzo..
Iemand enig idee wat dit grapje ongeveer mag kosten, volgens garage moesten ze allebei vervangen worden, klinkt logisch...

Wat een pech..heb hem net 2 weken, nooit gezien natuurlijk |( :(

Groeten Gerben
 
He kijk effe onder mijn topic remschijven vervangen

nooit uit gaan van 1 bedrijf de meeste werken met eigen merken en hebben dus geen alternatieve oplossingen kijk zelf ff op internet of bel andere zaken op!!

Mijn resultaat was dat ik geen 810,- kwijt was maar 250,- scheelt een poepie.
Kijk wel uit dat het kwalitatief goed blijft koop nooit een B merk!!!!
 
Kijk eens op louis.de daar hebben we laatst schijven voor een vfr uit 86 vandaan gehaald, van het merk lucas voor ik dacht 100 € per stuk.
En wat er ook beweerd wordt over inslijten van remblokken, en dat je ze op een nieuwe schijf kunt zetten. Niet doen !!! je vern**kt gelijk je nieuwe schijven. En het liefst per 2 vervangen, want als ze ongelijk remmen, tordeert je voorvork.
Ik heb een cb met een enkele remschijf voorin en die tordeert toch wel een beetje. Daar gaat nog een tweede schijf bijkomen

Op de foto lijken ze verdacht veel op de vervangingsschijven die op mijn '86 er model vfr zitten, inclusief hetzelfde hart in het wiel
 
Ben zeer verbaasd dat er zoveel geouweh... wordt over remmen.
Remmen moeten perfekt werken. Dat ben je aan jezelf en ander weggebruikers VERPLICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Repareren die hap er zorg ervoor dat het GOED werkt!!!!!!!!!!!!!!

SMF
 
Terug
Bovenaan Onderaan