Basjecross' cafereesert Honda CB 550f

Status
Niet open voor verdere reacties.

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Basjecross goes C'reeser 8-)

en wie mag het opknappen ? B| ( :P )

Het is dus als basis een cb550f..inmiddels voorzien vane en nette tank en zitje, wat nog pas gemaakt wordt...

Zo ziet het er uit...inmiddels met hele nette bochten van een 550f die ik eerder op de kop heb getikt (wel Duits, mja :X )...en een pas gemaakte marshalldempert...

Komen nog clipons op...vork wordt nog opnieuw verchroomd en er komt nog een raasksetje op....

full


Toch best aardig, niet ?
 
dat ziet er wel veelbelovend uit, ik heb nog een ouwe kawa 550 ltd staan die dringend een revisie kan gebruiken, en dan wordt hij of origineel of ook caferacer. eerst moet het harley project even af, dan de shadow van mijn vrouwtje en dan de kawa. totdat de hd klaar is rij ik met veel plezier op de kawa, vorige week ging die met het voorwiel nog de lucht in.
 
dat ziet er wel veelbelovend uit, ik heb nog een ouwe kawa 550 ltd staan die dringend een revisie kan gebruiken, en dan wordt hij of origineel of ook caferacer. eerst moet het harley project even af, dan de shadow van mijn vrouwtje en dan de kawa. totdat de hd klaar is rij ik met veel plezier op de kawa, vorige week ging die met het voorwiel nog de lucht in.

Te veel lucht in je voorband??? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan