Basjecross' cafereesert Honda CB 550f

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
BAske goes C'reesert....

en raad es wie het pas mag maken ()

Bsis een cb 550f, nette uitlaat erop (zeldzaam in deze staat...), nette cafereeserttank en dito zitje..nu nog een raasksetje, en we zijn een heel eind....

full


flex heeft al toegeslagen ; de triangels voor de duosteps zijn al naar de eeuwige jachtvelden :P
 
Laatst bewerkt:
en voor de liefhebber..tegen een flesje wijn rap af te halen...

de oude bochtenset...nog netjes dicht...samen met de orginele demper...die ook nog redelijk is maar wel een lasnaadje kan gebruiken ;) en het orginele stuur.... Spattert leek aardig, maar is in het midden helaas door..beugels zijn nog goed....

full


Wie het eerst komt..... :)
 
Hee Tria, nie zielig lopen doen he???? Een hele mooie cb 400 in ruil voor een paar aanpassingen op een 550???

Vriend, je bent goed bezig... Meeeeer pics aub...
 
hej...ik zeur nie he...beetje LOL...

wordt leuk ding bas..meel nog gezien ? bestel die oortjes ff..23 euri kosten ze geloof ik...En de raaskset heb je nodig jong....Maar is het straks ook wel waard 8-) want het wordt erreg hip
 
hallo jongens ; het spul is nog goed hoor....en gratis af te halen....

Als je nog een wintersetje zoekt...doe er je voordeel mee zou ik zeggen ;)
 
nog ff extra piccie...

full


uitlaatje *bling*bling*..heb het sierplaatje er even opgemaakt, maar die is te roestig..Bas, moet ik m laten verchromen jong ? Staat wel hip 8-)
 
da's nie handig man...stuur het nou gewoon ff op, dan breng je de Z als je de 550 op komt halen, hendiger en scheelt je gewoon een keer op en neer karren man..

Spul wat je hebt gewoon vast opsturen, kan ik de vork weer monteren...rest is pienuts 8-)
 
@ bas, is het nog wat geworden met dat blok van chris? of heeft die lamlul nog steeds niet gekeken offie goed was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan