Batbike....not really

Batbike

Rookie
14 aug 2009
10
0
Hallo ,

Mijn Naam is Rinse en ik ga straks op een Honda CX500C rijden die ik voor een prikkie kon kopen. Het eerste wat ik altijd doe is iets wat ik koop aanpassen naar mijn smaak. Dus een verbouwing.

Zo kocht ik mijn motor.
Foto0294.jpg


Dit is mijn eerste opzet zoals ik hem wilde maken
photoshopmoto.jpg


Maar ik heb me bedacht... De wielen gaan wel rood worden.. Maar het maltezer kruis op de tank heb ik vervangen voor dit.
100_0009.jpg

100_0009.jpg

100_0013.jpg

100_0015.jpg

100_0019.jpg

100_0020.jpg

100_0022.jpg


De rest van de motor is matzwart zoals je ziet maar om er toch nog wat rood in terug te laten komen heb ik dit gemaakt.
100_0023.jpg

100_0024.jpg

100_0026.jpg

100_0025.jpg



Volgende stuk is de velgen en dan moet er nog een ander stuur op en Waarschijnlijk komt er nog een sissybar op en 1 teller. Ook de uitlaten ben ik nog niet over uit.
Later daarover meer.
 
Mooi stukkie knipwerk of was het al een bestaande sticker? Maar zeker een leuk fietsie *O* Goeie kleur ook verder ;)
MZllsss,Rob.
 
Ja heb het helemaal uitgesneden geen bestaande sticker..... Half uurtje snijden maar enorm goed gelukt al zeg ik het zelf
 
Iedereen is handig met afplakband en een mesje gewoon een beetje geduld en internet is heel handig in dit geval
 
Ja oma, heel oud topic...

Is er al een foto van hoe hij er nu uitziet?

Zit zelf ook te denken om mijn motor matzwart te maken. Kun je dat het beste spuiten? lijkt me wel het strakst toch?
 
Schoolbordverf uit een spuitbus.
Das goedkoop strak en het matste zwart dat je kunt vinden.
Neem wel de variant voor buiten en niet voor binnenshuis gebruik.
Te vinden bij iedere zichzelf respecterende doe het zelf zaak.
 
Heb hem nu even als project staan heb momenteel deze die ook nog niet klaar is maar ook matzwart. maar VHT verf kan je beter gebruiken. Blijft beter zitten.

23-08-11%2B-%2B1
 
heel stoere motor! En ook vaste klant van de Large zo te zien! \M/

Schoolbordverf zit ik zelf ook aan te denken, maar VHT verf zal ik even bekijken. schoolbordverf blijkt vaker niet zo slijtvast begreep ik...

Ik rij zelf een CB750, zo naked mogelijk, en wil er eens wat aan verspijkeren zodat ie een fijne eigen smoel krijgt. En als tekenleraar kan ik zo wat krijtjes meenemen en hem elke dag een ander design geven ;)

trouwens, kan het zijn dat ik deze motor afgelopen zomer in Utscheid zag staan, op Little Creek? Kan het mishebben, maar hij komt me bekend voor...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan