Batterij Suzuki Intruder VS800 1993 niet bereikbaar aan zijkant

BV256

Rookie
1 nov 2021
2
0
Hallo,

Onlangs in het bezit gekomen van een intruder VS800. Om de batterij toch even deftig te controleren had ik deze er toch eens graag uitgehaald.
Nu stelt zicht dit probleem: normaal koppel je die los aan de zijkanten om dan het luikje los te maken en die er vanonder uit te halen, maar ik zie de accupolen niet aan de zijkant, dus ik vermoed dat de vorige eigenaar een batterij gebruikt heeft met geen zijbevestiging en zo in de behuizing heeft geplaatst. Hoe kan ik deze nu van de spanning halen zonder er zomaar vanonder te laten uitglijden?? zou dit lukken met de min en plus los te maken aan de fusebox? of iemand een beter idee? alvast dank om te helpen!
 
ik ben heel enge aansluitingen tegen gekomen bij de intruders. Kabels on of slecht geisoleerd verlengt etc om maar de verkeerde accu te kunnen monteren.

Mijn raad is: Haal de massa kabel op te blok los en doe daarna het deksel aan de onderkant vd accu open en aanschouw de ellende.
 
ik ben heel enge aansluitingen tegen gekomen bij de intruders. Kabels on of slecht geisoleerd verlengt etc om maar de verkeerde accu te kunnen monteren.

Mijn raad is: Haal de massa kabel op te blok los en doe daarna het deksel aan de onderkant vd accu open en aanschouw de ellende.
ok, dankjewel !
 
Terug
Bovenaan Onderaan