Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lang genoeg toch,of heb je meerdere wedstr.dagen achter elkaarIs het mogelijk om de batterij van een TRANX 260 transponder te vervangen???
De mijne vol geladen gaat maar 2 dagen mee.
Volgend jaar is dat misschien nog maar 1 dag! Die dingen gaan niet euwig meeLang genoeg toch,of heb je meerdere wedstr.dagen achter elkaar
Mijne gaat ook niet veel langer mee dan 2dgn!
Klopt begin dit seizoen had ik 5 lampjes nu nog maar 3Volgend jaar is dat misschien nog maar 1 dag! Die dingen gaan niet euwig mee
TopBatterijtje vervangen kan je bij AMB in Heemstede laten doen 20,= geloof ik.
Kijk, het adres heb ik al voor je opgezocht.
AMB i.t. B.V.
Herenweg 29A
NL-2105 MB HEEMSTEDE
THE NETHERLANDS
TEL: +31 23 529 1893
FAX: +31 23 529 0156
Heb net gebeld naar AMB.Batterijtje vervangen kan je bij AMB in Heemstede laten doen 20,= geloof ik.
Kijk, het adres heb ik al voor je opgezocht.
AMB i.t. B.V.
Herenweg 29A
NL-2105 MB HEEMSTEDE
THE NETHERLANDS
TEL: +31 23 529 1893
FAX: +31 23 529 0156
handig......Die van mij doet het ook steeds minder goed, dus dacht hem dan eens zelf te vervangen. Niet echt een optie, ding zit volgeschuimd als beveiliging tegen reverse engineering:
(Afbeelding)
...Niet echt een optie, ding zit volgeschuimd als beveiliging tegen reverse engineering
Vergis je niet, 65 € ex btw is 77.35 inclIk heb 'm ook al eens open geschroefd en inderdaad helemaal volgemikt met die zooi. Ik vraag me dan ook af of AMB voor die €65 de batterij vervangt, of misschien de hele transponder?
Lijkt me ook voor AMB erg lastig de batterij uit dat spul te krijgen...
Misschien dat het witte spul een lagere smelttemperatuur heeft dan het rode plastic en de uitvalstemperatuur van de componenten, maar vind ik te link om met mijn transponder te proberen. Wil iemand zijn transponder beschikbaar stellen?Lijkt me ook voor AMB erg lastig de batterij uit dat spul te krijgen...
maaar euh, jij gebruikt je transponder toch niet meer?Misschien dat het witte spul een lagere smelttemperatuur heeft dan het rode plastic en de uitvalstemperatuur van de componenten, maar vind ik te link om met mijn transponder te proberen. Wil iemand zijn transponder beschikbaar stellen?
Andere optie is voor hen om een compleet nieuw ding onder je deksel te schroeven en je identificatienummer in die nieuwe unit te programmeren.
Zou wel willen weten van iemand die deze 'service' heeft laten doen, of alle krasjes aan de onderkant van de transponder ook netjes door hen 'weggepoetst' zijn.
OpperRode Baron rijdt er vanaf nu mee en verder leen ik het ding wel eens uit aan enthousiastelingen op circuitdagen.maaar euh, jij gebruikt je transponder toch niet meer?
Antwoord is ja.Nou, de vraag is of de batterij sneller kappot gaat als een "gewone" druppellader wordt gebruikt?
Ik had al een vermoeden dat het zo wasAntwoord is ja.
Bij het vermoedelijk gebruikte type is het aantal keren dat herladen kan worden gerelateerd aan de laadstroom. NiCd batterij kan bv 1000x herladen worden bij de aangegeven laadstroom, en maar 200x bij een laadstroom die vijf keer zo hoog ligt. Verhoogde temperatuur van en gasvorming op de metalen zorgt voor deze prestatie vermindering.
dat van die ten kate spec. zie ik wel gebeuren.....maar dat van de S3....OpperRode Baron rijdt er vanaf nu mee en verder leen ik het ding wel eens uit aan enthousiastelingen op circuitdagen.
En je weet maar nooit, ik kan niet in de toekomst kijken...
ik droom van een ten Kate spec 2004 Blade en dan met kenteken vooraan in de S3 meedoen knip
einde droom
Ik had al een vermoeden dat het zo was
Heeft iemand een lader te koop ????
Prima voor de ZAC, transpondersysteem is gelijk dus ook voor de Cup lijkt het me geen probleem; moet je dan misschien wel via CRT kopenmag dat ook in de ZAC en Cup
Prima voor de ZAC, transpondersysteem is gelijk dus ook voor de Cup lijkt het me geen probleem; moet je dan misschien wel via CRT kopen