Batwing wildstar

remi010

Die hard MF'er
10 apr 2004
313
11
spijkenisse
Hoi allen,

Is er iemand die ervaring heeft met de batwings van moteo.com ? Ze zijn relatief goedkoop en vraag me af of ze mooi passen op de wildstar. En welk maat ape hanger zou je moeten nemen die mooi er achter past ? Ik zelf dacht aan een 12 “

alvast bedankt 🙏🏼
 

Bijlagen

  • 1E5BEC72-5AF4-4C23-8746-612E071473F0.jpeg
    1E5BEC72-5AF4-4C23-8746-612E071473F0.jpeg
    93,6 KB · Weergaven: 24
Heb zelf ook al vaker zitten kijken naar dit merk. Dat er geen montagemateriaal bij zit en dit ook niet los te bestellen is, houdt mij op dit moment tegen. Dit omdat ik zelf niet de beschikking heb over het gereedschap en de kennis om dit op een goede manier te bevestigen. Als ik dit moet laten doen, dan krijg je te maken met uurloon en materiaalkosten. Dan is het gat naar een batwing van bijv. Memphis Shades weer een stuk kleiner.
 
Heb zelf ook al vaker zitten kijken naar dit merk. Dat er geen montagemateriaal bij zit en dit ook niet los te bestellen is, houdt mij op dit moment tegen. Dit omdat ik zelf niet de beschikking heb over het gereedschap en de kennis om dit op een goede manier te bevestigen. Als ik dit moet laten doen, dan krijg je te maken met uurloon en materiaalkosten. Dan is het gat naar een batwing van bijv. Memphis Shades weer een stuk kleiner.
Ik kan begrijpen dat je het dan niet doe in jouw geval. Ik heb hem besteld maar pakket is kwijt geraakt door dhl. Gister is er een nieuwe opgestuurd en hoe ik het ga monteren laat ik hier zeker wel zien
 
Ok, ben benieuwd hoe jij het gaat doen (en wat je van de kwaliteit van de batwing zelf vindt). Succes!
 
Zijn er ook liefhebbers van een vs 1400 met een bathwing of plaats ik mij nu helemaal buiten de deur.?
 
Ik kan begrijpen dat je het dan niet doe in jouw geval. Ik heb hem besteld maar pakket is kwijt geraakt door dhl. Gister is er een nieuwe opgestuurd en hoe ik het ga monteren laat ik hier zeker wel zien
Heb je hem inmiddels al gemonteerd? Ben er benieuwd naar hoe je hebt gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan