Batwing windscherm

Texasboy

MF'er
14 jan 2010
35
1
Friesland
Heeft iemand ervaring met een Batwing scherm (ik wil deze in getinte uitvoering) van Motea.com.
Ik vind het een mooi scherm en zou deze graag op mijn Kawa Vulcan vn 800 hebben.
Maar omdat het scherm niet echt duur is, vraag ik mij af of het een beetje kwaliteit is.
Hoop dat er iemand is die mij er Iers over kan vertellen
 
Net even opgezocht (ook omdat niet wist wat een batwing scherm was). Vermoedelijk komt de lage prijs door het ontbreken van het kuipframe/montage kit. Harley gebruikt dat soort kuipjes ook. Zou best kunnen werken. Ik vraag me alleen af hoe goed je erover kunt kijken.
 
Batwing | Buiten + binnenkuip + speakers + radio
€ 700,00
HD Batwing Special van Hoppe Industries
Zie omschrijving

  • Belangrijk: Montageset voor montage van de kuip op de motorfiets is niet inbegrepen, moet door de klant worden geleverd of gemaakt
 
Ik heb dit overwogen, maar alle foto’s die ik zie van motoren met zo’n Batwing van Motea hebben hem heel hoog staan, slechte aansluiting op de koplamp. Kortom: montage blijkt niet zo eenvoudig en het resultaat (optisch) viel mij tegen.

Heb zelf uiteindelijk gekozen voor een Batwing van Memphis Shades.

A132866C-437A-46A8-A01F-FDD5524AA2E6.jpeg
 
@ Vtwinner
Denk je dat er geen bevestiging materiaal bij zit?
Zoals ik zie, lijkt het er gewoon bij te zitten, maar ik kan het mis hebben.

@ groote brommers
Had deze idd ook al gezien, maar deze prijzen gaan me net iets te ver.
Heb nu een "hoog" doorzichtig scherm er op zitten, maar vind zo'n smoke scherm ook wel mooi.
Maar zoals Vtwinner al zegt, moet je daar wel overheen kunnen kijken.

@Bart82
Tsja, ziet er wel heel erg vet uit hoor die batwing :}
Super koele bike zo.
 
Je hebt gelijk, bij de eerste Batwing voor de VN800 die ik bij Motea vond was geen montageset bijgeleverd. Ik heb nu gezien dat Motea ze ook met montageset levert. Gek genoeg nog goedkoper. Kan natuurlijk dat het een uitloop artikel is. De VN800 wordt immers ook niet meer gemaakt.
 
En die stangetjes en boutjes zijn van chinesium. Oftewel: roest.

Verder is t ok, voor de prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan