Bavels Truck Convooi

Voor iedereen die een keer begeleider is geweest. Ga je het

  • Die is gek, nooit meer

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik vind het jammer van mijn zaterdagmiddag

    Stemmen: 2 15,4%
  • Misschien wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik wil wel maar het komt er nooit van

    Stemmen: 1 7,7%
  • JA

    Stemmen: 4 30,8%
  • Zoveel mogelijk in de zomer

    Stemmen: 0 0,0%
  • Het is mijn lust en me leven om me in te zetten voor hulpbeh

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Wuf

MF veteraan
26 apr 2004
8.587
244
Tilburg
hee luitjes,

Omdat er nogal wat mensen van MF rondliepen/rondreden, heb ik dit topic maar geopend, om alle ervaringen, leuke dingen en zelfs de minder leuke dingen te horen/lezen

enkele weken geleden vroeg Gulmaster mij of ik zin had om mee te doen als begeleider van het Bavels truck toer evenement.

Ik heb nog nooit meegereden als begeleider, en het leek me wel leuk om dat een keer mee te maken. Ik heb dus zon formulier ingevuld, met de belofte dat we soms het verkeer moeten tegenhouden, en de rest van de tijd als gekken rustig door de dorpen moesten rijden om de voorzijde weer te bereiken

Vanochtend om 900 uur moesten we ons melden in Het Karrewiel in Bavel. Daar kregen we instructies en de nodige grappen over wat van ons verwacht werd, en wat niet van ons verwacht werd. Verder moesten we oefenen hoe we onze hand omhoog konden houden, en toen bleek dat we dat allemaal konden, waren we beedigd als VerkeersRegelaar.

Halverwege de tocht hebben we een heerlijke lunch gehad in Amarant, het psychiatrisch dienstverleningscentrum in Tilburg.

Aan het einde van de tocht kregen we nog een paar consumptie bonnen om in het karrewiel nog het een en ander te kunnen drinken en daarna waren we weer vrij om te gaan en staan waar we wilden.

Ik zelf heb een leuke rit gehad, een klein ongeluk mogen aanschouwen met een wat verbazingwekkende afloop en ben een leuke ervaring rijker.

het blijkt dat ik tijdens een pauze nog wat fotos heb gemaakt
 
Laatst bewerkt:
omdat er nog niemand gereageert heeft, doe ik het zelf maar :+

Het ongeluk dat ik gezien heb, kan iedereen overkomen, haastige spoed, enfin je kent het wel

Ik stond bij een straat te wachten, en zag de wagens van Jansen al aankomen, met die mooie Mack ertussen in.
Het convooi stopte, en ik wachte tot ze verder gingen, maar het duurde wel erg lang, dus ik reed richting de laatste wagen.

Ik stond daar te wachten, en alle motorrijders begonnen weg te gaan, of ff in de Tip iets te nuttigen.

Opeens wilden een paar wagens rechtsaf, en aangezien dat geen probleem was, behalve een wagen die in de weg stond, dacht ik het verkeer te gaan regelen, wat mijn taak was, en wilde ervoor zorgen dat er een route vrij kwam. Echter was er niet veel ruimte, dus 1 wagen ging een stukje achteruit om wat meer ruimte te krijgen, en boem tegen een andere auto aan. helaas. Ik vertelde de chauffeur dat hij even moest parkeren omdat hij een ongeluk veroorzaakt had, en dat deed hij netjes.

De bestuurder van de wagen achter hem, een vrouw in een zeer chagerijnige bui, reed achter hem aan en stopt. De man van de voorste wagen gaat naar haar toe en begint met haar te praten. tot zover klinkt het normaal.

Echter toen ik ernaar toe wilde lopen, stak hij zijn hand omhoog, liep naar zijn auto en stapt in terwijl de vrouw de straat op rijd en goed kwaad weg rijd. :?

De schade aan haar auto schat ik zelf op 1000-1500 euro schade. De koplamp was kapot, de bumper was kapot, de zijplaat en nog een plaat hadden schade. Ook de voorste bestuurder had een plekje op zijn bumper, maar die had niet echt belang bij een volledige afhandeling, het was immers zijn fout, al is het niet aan mij om daar over te oordelen. :N
 
moraal van het verhaal is dat de vrouw(auto met schade) zonder ook maar enige vorm van gegevens uitwisselen weg rijdt!

uhmmmm :?
 
ik weet niet wat ze besproken hebben in 20 seconden tijd, maar daar leek het wel op ja. Ik moet zeggen dat ze bijzonder boos was op iedereen, en natuurlijk mij in het bijzonder, but who cares *O* .

trouwens Dirk, wegens gebrek aan ZX, ben ik met de GSX600f gegaan, en ik moet zeggen dat het ws beter rijd dan de zx. Gemiddelde snelheid was trouwens 17 kmpu
 
ik weet niet wat ze besproken hebben in 20 seconden tijd, maar daar leek het wel op ja. Ik moet zeggen dat ze bijzonder boos was op iedereen, en natuurlijk mij in het bijzonder, but who cares *O* .

trouwens Dirk, wegens gebrek aan ZX, ben ik met de GSX600f gegaan, en ik moet zeggen dat het ws beter rijd dan de zx. Gemiddelde snelheid was trouwens 17 kmpu

dan kan je beter met de gsxf zijn als met een zx ja. eerst versnelling en koppeling los en op stationair laten lopen :X
 
precies zoals je zegt ja, hij trok dat goed na de koprevisie.
 
Halverwege de tocht hebben we een heerlijke lunch gehad in Amarant, het psychiatrisch opvanghuis in Tilburg.

Ik had vandaag een vroege dienst op mijn werk op Amarant. ...overigens is dit geen psychiatrisch opvanghuis, maar een dienstverleningscentrum voor mensen met een verstandelijke beperking ...maar dit eventjes terzijde. ;) In de voormiddag even samen met een aantal bewoners van onze afdeling een kijkje gaan nemen. Uiteraard eerst de motoren gaan bewonderen op de parkeerplaats. Ik kon zogauw geen MF-stickertjes zien.
 
bij mij zit er geen op, maar het halve apeldoorn topic was aanwezig heb ik begrepen, en die zijn meestal erg trots dat ze mee mogen doen op een groot forum :+

wel gezellige lui hoor.
 
....
Ik moet zeggen dat ze bijzonder boos was op iedereen, en natuurlijk mij in het bijzonder, but who cares *O* .
....
De juiste instelling, heb ook meerdere keren op braderies en dergelijke het verkeer geregeld en er zijn altijd wel wat mensen die pissig worden. Eerste keren is even slikken en daarna word het gewoon leuk :Y
 
De juiste instelling, heb ook meerdere keren op braderies en dergelijke het verkeer geregeld en er zijn altijd wel wat mensen die pissig worden. Eerste keren is even slikken en daarna word het gewoon leuk :Y


Morgen (Zondag) gaan we de trucktour van Tilburg op de motor begeleiden. Ben benieuwd hoeveel ongeduldige koekblikkers we dit jaar weer mogen verwachten. ;) Ach, over het algemeen wacht iedereen geduldig af totdat de weg weer vrij gegeven wordt.
 
ik weet niet wat ze besproken hebben in 20 seconden tijd, maar daar leek het wel op ja. Ik moet zeggen dat ze bijzonder boos was op iedereen, en natuurlijk mij in het bijzonder, but who cares *O* .

trouwens Dirk, wegens gebrek aan ZX, ben ik met de GSX600f gegaan, en ik moet zeggen dat het ws beter rijd dan de zx. Gemiddelde snelheid was trouwens 17 kmpu

Tja, als verkeersregelaar heb je ook een verantwoordelijkheid, namelijk zodanig aanwijzingen geven dat het verkeer veilig geregeld wordt. Vanaf het moment dat jij het verkeer tot stilstand brengt tot het moment waarop je ze weer laat oprijden en alle aanwijzingen daartussen gebeuren onder jouw verantwoordelijkheid.
Als er dan aanrijdingen ontstaan kan ik mij voortstellen dat mensen boos worden. Ik hoop dat je dit voorval ook gemeld hebt bij de organisatie, want een claim in hun richting is zeer wel denkbaar!
 
Morgen (Zondag) gaan we de trucktour van Tilburg op de motor begeleiden. Ben benieuwd hoeveel ongeduldige koekblikkers we dit jaar weer mogen verwachten. ;) Ach, over het algemeen wacht iedereen geduldig af totdat de weg weer vrij gegeven wordt.

Jaaaa, over een uurtje naar het vertrekpunt! *O*
 
Zo zal ook ff reageren *O* *O*

Heb het gisteren uitermate naar mijn zin gehad :Y

Was wel fris, maar je moet er wat voor over hebben en je doet toch een goed daad :Y 8-)

Hierbij de piccies die wij hebben :P :P :P


full


full


full


full


full


full


full


full


de rest volgt :Y :Y
 
In de Tip (bedoel je de Tip in Gilze)

iedereen kent iedereen kent iedereen daar dus als je daar iemand aan rijdt weet je al wie het is en waar deze woont en ga je even je spullen halen om het in te vullen.

als het in Gilze was vindt ik het ook niet zo heel raar
 
In de Tip (bedoel je de Tip in Gilze)

iedereen kent iedereen kent iedereen daar dus als je daar iemand aan rijdt weet je al wie het is en waar deze woont en ga je even je spullen halen om het in te vullen.

als het in Gilze was vindt ik het ook niet zo heel raar

De Tip in Gilze ja,

voor mij als grote stad inwoner, ben ik dat niet echt gewend en keek ik nogal op, maar misschien heb je gelijk. Ik weet wel dat ik het gelijk zou afwerken, en niet een paar dagen later over een bak koffie alles bespreken.
 
De Tip in Gilze ja,

voor mij als grote stad inwoner, ben ik dat niet echt gewend en keek ik nogal op, maar misschien heb je gelijk. Ik weet wel dat ik het gelijk zou afwerken, en niet een paar dagen later over een bak koffie alles bespreken.

Ik ook heb niet z'n goede ervaringen met de fawerking van ongelukken. Zal wel eens aan me Pa vragen die weet mischien zelfs wel wie het is en hoe het is afgelopen

Toen ik een ongeluk had gehad met de auto wist de buurman dat al voordat ik goed en wel thuis was (stom ouwehoer dorp |( )
 
ik heb me gruwelijk geamuseert met de truckrun :}

was voor mij de 1e keer, maar had het voor geen goud willen missen :Y

bij mij liep alles eigenlijks vlekkeloos, op natuurlijk een paar bromberen na

aankomend jaar ben ik er weer zekers bij, daar heb ik wel een eind rijden voor over om die mensen een onvergetelijke dag te bezorgen *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
ik heb me gruwelijk geamuseert met de truckrun :}

was voor mij de 1e keer, maar had het voor geen goud willen missen :Y

bij mij liep alles eigenlijks vlekkeloos, op natuurlijk een paar bromberen na

aankomend jaar ben ik er weer zekers bij, daar heb ik wel een eind rijden voor over om die mensen een onvergetelijke dag te bezorgen *O* *O* *O* *O* *O* *O*

dan ben jij zeker de 6e die op de onderste heeft gestemd :P
 
Waar het topic over de Tilburgse trucktour is gebleven weet ik niet maar die was ook geweldig!
Mooi man, al die enthousiaste gezichten en wat een organisatie.
Volle bak respect daarvoor.

Hier nog een piccie van mij in actie met mijn bijrijdster Winnie:

full
 
Waar het topic over de Tilburgse trucktour is gebleven weet ik niet maar die was ook geweldig!

Hier is onder andere 'n topic over de Tilburgse Trucktour. Was zeker gezellig vandaag. Persoonlijk vond ik het leuker dan vorig jaar. Niet zo warm en 't reed allemaal redelijk goed door.

We hebben in de Goirkestraat nog een Pan European overeind geholpen die gevallen was toen de bestuurder ongelukkig afstapte. Dat was behoorlijk balen voor die motorrijder. Ik weet eigenlijk niet hoe het verder is verlopen. Hij had behoorlijk wat schade (spiegeltje e.d.) Zonde!
 
dan ben jij zeker de 6e die op de onderste heeft gestemd :P
yup :9

ik weet hoe het is om een gehandicapt persoon in je familie ed te hebben

heb een gehandicapt neefje, en vrienden van mn ouders hebben een autisties dochtertje

want je hebt altijd mensen die aan het zaneken zijn als er zo'n run is, maar die
beseffen vaak niet dat die mensen er bijna het hele jaar naar uitkijken :Y
 
Ik heb gister ook een MEGA dag gehad, echt een geweldige ervaring en volgend jaar zeker weer , prachtig convooi, al die mensen de dag van hun leven hebben en verder geen ernstige dingen gebeurd, Beter kan niet ,

en na de rit nog een lkkr een paar pilsje gepakt :X

echt onvergetelijk deze dag

*O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan