Bayliss officieel naar Pons!!

GRande Roberto

MF veteraan
30 aug 2003
1.962
0
Amsterdam
Ik las en hoorde net dat Bayliss nu officieel naar Pons gaat.
Ik vind het in elk geval erg mooi en denk dat hij wer goed voorin kan meedoen in de MotoGP. :)
Wat denken jullie?
 
Ik denk dat hij nu wel zeker goed mee kan doen voorin het veld *D . Wanneer gaan ze eigelijk testen? Volgensmij morgen al, of heb ik dat verkeerd.
 
Ja zegaan morgen waarschijnlijk testen er zijn in elk geval dee week nog testen in Jerez en daar is het team van Pons ook van de partij las ik ergens.
 
Van mij mag tie kampioen worden,ik vind hem superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :} ...puur een karaktercoureur.

Als ik hem ziet rijden doet hij mij altijd denken aan Wayne Gardner,niet het grootste talent maar die inzet is altijd uitmuntend.
 
net goed voor Bayliss...... ;)
Hij heeft het verdiend om nog een paar jaar lekker te :]
Echt logisch van Ducati om hem te dumpen en Checa er voor in de plaats te nemen. Daar kan alleen geld een rol gespeeld hebben want Checa is drie keer niks. Die is nog erger dan Byrne, Aoki, Kurtis Roberts, en andere tweede rangs coureurs :( :( :( :(
 
net goed voor Bayliss...... ;)
Hij heeft het verdiend om nog een paar jaar lekker te :]
Echt logisch van Ducati om hem te dumpen en Checa er voor in de plaats te nemen. Daar kan alleen geld een rol gespeeld hebben want Checa is drie keer niks. Die is nog erger dan Byrne, Aoki, Kurtis Roberts, en andere tweede rangs coureurs :( :( :( :(
Om Byrne nou gelijk tweederangs te noemen :? Hij heeft nogal lekker veel gelegenheid gehad zich te laten zien zeg :? Presteerde Haga zo goed dan op de Aprilia MotoGP motor? Ofis Haga ook tweederangs? Edwards wist overigens ook geen grote prestaties te leveren op de cube dus zal het wel aan de motor liggen.
 
Om Byrne nou gelijk tweederangs te noemen :? Hij heeft nogal lekker veel gelegenheid gehad zich te laten zien zeg :? Presteerde Haga zo goed dan op de Aprilia MotoGP motor? Ofis Haga ook tweederangs? Edwards wist overigens ook geen grote prestaties te leveren op de cube dus zal het wel aan de motor liggen.

Byrne is zeker geen tweederangs coureur, maar vergelijken met Edwards? Die is wel eens 7de geworden met de Cube, en dat heeft Byrne niet kunnen nadoen. Denk idd wel dat de situatie van Aprilia dit jaar daar mede debet aan was.

Wat betreft Bayliss :} Ik hoop dat ie kan laten zien dat ze bij Ducati een enorme fout hebben gemaakt.
 
Van mij mag tie kampioen worden,ik vind hem superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :} ...puur een karaktercoureur.

Als ik hem ziet rijden doet hij mij altijd denken aan Wayne Gardner,niet het grootste talent maar die inzet is altijd uitmuntend.


Ook redelijk dezelfde stijl die 2; van Wayne kon ik altijd erg genieten. Ik zie het nog zo voor me dat ie een wedstrijd won met een kuip die er half af was (sleepte volledig over de grond); hij zwabberde best wat over de baan maar bleef wel vol gas geven. Niemand kwam er langs en gewoon lekker winnen !! :} :}
Da's mentaliteit. Dat is iets waar ene meneer Rossi nog van kan leren; die zet zijn motor al aan de kant zodra het er zelfs maar op lijkt te kunnen gaan regenen :r Helaas is er te weinig concurentie voor hem (en hij is gewoon te goed voor de rest; da's wel duidelijk; in de tijd a la Wayne had ie harder moeten werken voor zijn geld !)
 
Om Byrne nou gelijk tweederangs te noemen :? Hij heeft nogal lekker veel gelegenheid gehad zich te laten zien zeg :? Presteerde Haga zo goed dan op de Aprilia MotoGP motor? Ofis Haga ook tweederangs? Edwards wist overigens ook geen grote prestaties te leveren op de cube dus zal het wel aan de motor liggen.

ik ben het met je eens dat Byrne nog niet echt de kans heeft gehad om zich te bewijzen. Edwards reed overigens op de aprillia echt wel meer naar voren als alle andere aprillia rijders van de laatste jaren. Ik baseer mijn mening meer op het feit dat er de afgelopen jaren zo ontzettend veel engelse superbikekampioenen in de MotoGP zijn doorgebroken zoals Leon Haslam, Neil Hodgson, Carl Fogarty, Chris Walker..........allemaal geweldig goed gepresteerd in de MotoGP :+ . Rare jongens die engelsen maar ik vind de meesten fantastische coureurs om naar te kijken.
Ik vind Haga wat voor de MotoGP inderdaad tweede of derde rangs. Dit jaar op Ducati is heb ik weer volop van hem genoten. Blijkbaar moet je voor de MotoGP toch meer hebben dan dom hard durven rijden.Een eigenschap die veel Engelsen van tegenwoordig en Haga wel hebben. Niets mis mee overigens. Ik kijk er graag naar.
 
ik ben het met je eens dat Byrne nog niet echt de kans heeft gehad om zich te bewijzen. Edwards reed overigens op de aprillia echt wel meer naar voren als alle andere aprillia rijders van de laatste jaren. Ik baseer mijn mening meer op het feit dat er de afgelopen jaren zo ontzettend veel engelse superbikekampioenen in de MotoGP zijn doorgebroken zoals Leon Haslam, Neil Hodgson, Carl Fogarty, Chris Walker..........allemaal geweldig goed gepresteerd in de MotoGP :+ . Rare jongens die engelsen maar ik vind de meesten fantastische coureurs om naar te kijken.
Ik vind Haga wat voor de MotoGP inderdaad tweede of derde rangs. Dit jaar op Ducati is heb ik weer volop van hem genoten. Blijkbaar moet je voor de MotoGP toch meer hebben dan dom hard durven rijden.Een eigenschap die veel Engelsen van tegenwoordig en Haga wel hebben. Niets mis mee overigens. Ik kijk er graag naar.

Het verschil tussen die engelse kampioenen en de ( meeste ) niet Engelsen is denk ik dat de niet engelsen allemaal wel ergens op een "gp" fiets hebben gereden.
Bayliss heeft 250 ervaring...
Edwards weet ik niet....

anyhoe
het verschil zit em erin ( denk ik ) dat die engelsen veel gekker zijn van het Superbike dan de Gp's. Het engelse Superbike is op net zo'n hoog niveau als het WSB. Net zoals die coureurs uit de Japanse kampioenschappen. Bijv. Takahashi en Kato destijds. Ik denk dat de doorgewinterde Superbikers teveel met hun motor 'smijten'. Kijk naar Walker... die lag ook constant op zijn plaat op die Shell Advanced NSR. En ik heb in een intervieuw met Doohan gelezen dat dat onder andere ligt aan het feit dat deze heren te ruw met hun fiets omgaan.
ALs je nou naar Edwards en Bayliss kijkt.... die rijden in de regen ook heel hard, wat inhoud dat ze een vloeiende rijstijl hebben. Natuurlijk moeten ze zich ook aanpassen, maar die vloeiendheid hebben ze van huis uit al mee........
Haga rijdt ook veel te wild voor een GP fiets, wel spectaculair natuurlijk, maar daar kom je er in de GP niet mee.
 
Ik ben blij dat Bayliss naar Honda gaat...

En hoop dat hij die sukkels bij Ducati laat zien wat voor een fout ze gemaakt hebben!
 
250 ....... japans kampioenschap en 2 of drie keer met een wildcard op Suzuka zoals de meeste japanners die in de GP zijn beland ( Abe en Ukawa o.a. )

Dat wist ik wel, maar ik doel op het niveau van die nationale kampioenschappen. Ze zijn daar in eigen land zo goed dat ze bij de top 10 van de GP zitten. Zelfde idee als het british en world superbike dus. :9
 
Weet je wat mij wel opvalt? Dat echte Ducati-mannen als Bayliss en Xaus zo makkelijk overstappen op een ander merk. Rijden bij Ducati is toch wel wat bijzonders, vergeleken met de andere merken.

Ik vind wel dat je ze het niet echt kwalijk kan nemen hoor, maar toch is het raar dat als je op een merk als ducati hebt gereden en je moet terug naar een japans merk, dan is het begrijpelijk dat dat even door de zure appel heen bijten is
 
Weet je wat mij wel opvalt? Dat echte Ducati-mannen als Bayliss en Xaus zo makkelijk overstappen op een ander merk. Rijden bij Ducati is toch wel wat bijzonders, vergeleken met de andere merken.

Ik vind wel dat je ze het niet echt kwalijk kan nemen hoor, maar toch is het raar dat als je op een merk als ducati hebt gereden en je moet terug naar een japans merk, dan is het begrijpelijk dat dat even door de zure appel heen bijten is

Door een zure appel heenbijten? Denk dat Bayliss opgelucht is dat ie nu een fatsoenlijke fiets onder zijn kont heeft. Die Ducati van 2004 was echt hopeloos.
 
Weet je wat mij wel opvalt? Dat echte Ducati-mannen als Bayliss en Xaus zo makkelijk overstappen op een ander merk. Rijden bij Ducati is toch wel wat bijzonders, vergeleken met de andere merken.

Ik denk dat je 't anders moet stellen...

Het valt op dat ducati zo makkelijk afscheid neemt van mannen zoals Bayliss
 
Ik denk dat je 't anders moet stellen...

Het valt op dat ducati zo makkelijk afscheid neemt van mannen zoals Bayliss

Ja, dat klopt!
Als je wint dan heb je vrienden,....etc. etc.... dat liedje van Henk Westbroek.
Ken je dat????
En als je niet wint, dan moet je ze gaan zoeken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan