Bayliss the thunder from Down Under !!!

WHEELY-FREAK

Die hard MF'er
8 feb 2002
286
0
misc.php

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Ik wilde alleen ff kwijt dat mijn volksheld nr1 troy bayliss weer ff heeft laten zien hoe je op een duc moet rijden DAMN wat een wedstrijd wat vonden jullie ervan ??
En wat vinden jullie van de coureurs kwa sportiviteit
( ik denk aan een edwards die mee staat te swingen met het italiaanse volkslied )
 
WK Superbikes RULEZZZZZZZZ!!!!!!
Schitterende wedstrijden altijd. :9~ Heb helaas alleen de 2e manche gezien maar wat gaan die gasten altijd weer hard!!!! Blij dat Chili weer op een Ducati rijdt. Alleen Haga op Aprilia. Dat spoort toch niet?? :+ Krijg je toch afstotingsverschijnselen van ??? Hoewel hij wel gaaaaaaat als de bliksem die gekke Jap. Ach ja, als het maar mooie wedstrijden zijn.
 
ik heb zijn laarsen, handschoenen en achterband nog thuis liggen

die gozer rocks :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Xaus laat zo'n duc eruit zien als een minibike man, gaaaaaaaaf!!
En hoe Bostrom en Haga samen reden, cooooooool!!

Ik vind de SBK's echt supergaaf! GP is blijkbaar het hoogst haalbare, maar ik vind SBK en helemaal SS vaak zoveel spanndender en dus leuker om te kijken.

Haga die ook zegt: neueueueu vandaag maar 80% gegeven, bwhahahaha!!
En het leuke is dat Edwards en Bayliss dan hard meelachen.

Sfeer als je er live bij bent in assen is ook gezelliger dan de TT vind ik.

Enige minpuntje is dat Hodgson (daar heb ik op gestemd) het net niet helemaal bij kon houden..

PS Chili is wel een held, maar begint nu toch echt oud te worden. En jammer voor hem kon hij zijn motor van vorig jaar niet eens voorblijven!
 
Ik vond de Supersport wedstrijd van een zondag trouwens ook erg :9~
Foret en Chambon maakten er een heel spektakel van :}
 
Xaus laat zo'n duc eruit zien als een minibike man, gaaaaaaaaf!!
En hoe Bostrom en Haga samen reden, cooooooool!!

Ik vind de SBK's echt supergaaf! GP is blijkbaar het hoogst haalbare, maar ik vind SBK en helemaal SS vaak zoveel spanndender en dus leuker om te kijken.

Haga die ook zegt: neueueueu vandaag maar 80% gegeven, bwhahahaha!!
En het leuke is dat Edwards en Bayliss dan hard meelachen.

Sfeer als je er live bij bent in assen is ook gezelliger dan de TT vind ik.

Enige minpuntje is dat Hodgson (daar heb ik op gestemd) het net niet helemaal bij kon houden..

PS Chili is wel een held, maar begint nu toch echt oud te worden. En jammer voor hem kon hij zijn motor van vorig jaar niet eens voorblijven!

Ben zelf ook helemaal verslingerd aan de superbikes. Sinds Brands Hatch 2000 zijn Hodgson en Haga mijn helden. Vorig jaar nog heb ik in Brands een gaaf oranje Hodgson shirt gekocht: No more mr. nice guy

Moet nog wachten tot juli voor ik ze weer life kan zien. Ga in mei al naar de MotoGP in Le Mans. Om dan een week van te voren naar Monza te rijden gaat me toch te ver. Er moet ook nog gewerkt worden ;(

Sfeer bij Superbikes is veel beter dan bij de TT. Bij de Superbikes blijven de eikels (nog) thuis.
 
sssstt ik wil nog niet wakker worden ;)
misc.php
"slaap kindje slaap, daar buiten staat een sp

edit: verkeerde brommer

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1693/9b4726bf3c873da2e404b6fa765ac473 (images.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Waren inderdaad 2 spannende wedstrijden waarin Ducati het weer goed gedaan heeft!
En Bayliss is natuurlijk ook gewoon een klasse apart, hopelijk wordt hij net zo succesvol als Foggy op de Ducati.
 
Terug
Bovenaan Onderaan