Bayliss weg bij ducati??? opvolger???

Vervanger Bayliss??

  • Hij blijft

    Stemmen: 3 8,8%
  • Xaus

    Stemmen: 17 50,0%
  • Melandri

    Stemmen: 5 14,7%
  • Gibernau

    Stemmen: 4 11,8%
  • Edwards

    Stemmen: 1 2,9%
  • Checa

    Stemmen: 2 5,9%
  • Biaggi

    Stemmen: 1 2,9%
  • McCoy

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34

DesmoDevil

Die hard MF'er
1 aug 2003
412
0
Capelle aan den IJssel
Racesport.nl maakt melding van het feit dat Bayliss weg gaat bij Ducati (fabrieksteam??)

beetje vreemd dat het verder nergens te vinden is, maar ja waar rook is is meestal vuur
 
Beetje stemmingmakelij bij Racesport.nl

In een interview voor de australische tv heeft Troy inderdaad gezegd dat Ducati in onderhandeling is met andere coureurs, maar ook met Troy zelf. Dus als racesport zegt dat Troy bij Ducati weg gaat, praten ze voor hun beurt.
 
In hetzelfde bericht zei Troy toch ook dat hij het niet uitsluit zijn carriere bij ducati voort te zetten????? Hoop dat ie blijft!!!! En anders, dan vindt ie wel een ander team,
 
Ik las dat ducati het contract met capi met een jaar heeft verlengd en ze wilden 30 miljoen euries voor gibernau betale maa wat daar va waar is da weiB ik niet
 
Ik las afgelopen week dat Francis Batta voor volgend jaar 2 GSXR-1000 met fabrieksondersteuning in gaat zetten. Hij schijnt in gesprek te zijn met Corser Bayliss Pitt Haga en zelfs de manager van Hodgson zou geinformeerd hebben.

Feit is iig dat Chambon en Fujiwara afscheid hebben genomen en ze nog maar 1 supersport rijder in het team houden. (een zeer getalenteerde volgens Batta)

Ik denk dat de dagen van Hodgson geteld zijn, heb Xaus nog niet een keer horen zeveren over het materiaal, die rijd gewoon de wielen ervan af :P
 
Ik las afgelopen week dat Francis Batta voor volgend jaar 2 GSXR-1000 met fabrieksondersteuning in gaat zetten. Hij schijnt in gesprek te zijn met Corser Bayliss Pitt Haga en zelfs de manager van Hodgson zou geinformeerd hebben.

Feit is iig dat Chambon en Fujiwara afscheid hebben genomen en ze nog maar 1 supersport rijder in het team houden. (een zeer getalenteerde volgens Batta)

Ik denk dat de dagen van Hodgson geteld zijn, heb Xaus nog niet een keer horen zeveren over het materiaal, die rijd gewoon de wielen ervan af :P

Het zou toch wel jammer zijn als Bayliss de Motogp verlaat. Hij heeft er nog wel iets te bewijzen. Van Haga baalde ik ook zo dat ie er weg ging. Hij heeft uiteindelijk ook maar één keer iets kunnen laten zien met een wild card op een YZR500 in Suzuka ( derde ). Ik blijf erbij dat als je zo'n vent op een goede viertakt viercilinder zet dat hij nog eens zou kunnen verbazen. Maar ja, Haga vond de sfeer al niet echt geweldig geloof ik in de GP. Laat de stoelendans inderdaad maar beginnen.
 
Dus Bayliss rijdt volgend jaar misschien op een Suzuki? ;(

Dat hoor je niet zo vaak, dat een coureur die eenmaal op een Ducati is belandt nog overstapt naar een ander merk.
 
Als het Nieto maar niet wordt, want die schijnt vanwege zijn vele poen ( lees sponsors ) naar de Motogp klasse te gaan. Presteren is dus helaas niet altijd een vereiste om in de racerij verder komen. Kijk maar naar de F1 :X
 
laat pedrosa maar op een rcv stappen zodra hij het 250cc championship heeft gewonnen, ff zien hoe hij dat gaat volbrengen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan