BAYLISS WINT EERSTE MANCH SBK MONZA

WHEELY-FREAK

Die hard MF'er
8 feb 2002
286
0
DAMN dit is echt de beste race tot nu toe geweest ik kan niet achten tot de tweede race TROY RULEZZZZZ !!!
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook alles gezien en wel bij BBC, want die k*tjanussen van eurosport moesten zonodig damesvoetbal uitzenden.

Dit is tenminste pas racen en niet zo'n zielige vertoning als bij de Formule 1 waat Barrichello Schumacher nog net even voor de finish voorbij laat gaan.

En natuurlijk BAYLISS en DUCATI rulezzzzzzzzzz!!!!!!!!
 
Monza geeft altijd mooie racers....het was heftig ;) ...deze jongens hebben een heeeeeeellllll groot hard om bij een snelheid boven de 300km met een paar man te strijden wie er het laats in de remmen gaat......phooooooooh.

Baylissssssssss.....superrrrrrrrrrrrrrr.......het zou mooi zijn als de Ducati GPbike next year voorin mee kan strijden.....Baylissssssss..... :} :} :} :} :} :} :}

Persoonlijk vind ik Bayliss rijstijl veel mooier om te zien als b.v van Rossi..hij vecht veel meer met mijn zijn bike dan veel andere rijders.........oja James Toseland komt eraan.... ;)
 
nice...
misc.php


Bijlage: FirstLapR2Da.jpg
 
Laatst bewerkt:
...
Persoonlijk vind ik Bayliss rijstijl veel mooier om te zien als b.v van Rossi..hij vecht veel meer met mijn zijn bike dan veel andere rijders.........oja James Toseland komt eraan.... ;)

Dan moet de rijstijl van Hodgson je ook aanspreken.

Volgens mij hadden ze op het circuit dezelfde commentator als vorig jaar. Hij schreeuwde iig nog net zo hard en enthousiast als vorig jaar.

Toen was ik er live bij (Zaten in de variante Ascari). Ook toen een gevecht tussen Bayliss en Edwards, waarbij de commentator tijdens uitremacties helemaal uit zijn dak ging:

Colinnnn, Colinnnnnn, Baylisssssss, Colinnnnnnnn, Baylissssss, Baylisssssss, Colin Edwardsssss.

Ik ken geen Italiaans maar wist dan wel dat Edwards voor Bayliss de bocht in ging.
 
Dan moet de rijstijl van Hodgson je ook aanspreken.

Volgens mij hadden ze op het circuit dezelfde commentator als vorig jaar. Hij schreeuwde iig nog net zo hard en enthousiast als vorig jaar.

Toen was ik er live bij (Zaten in de variante Ascari). Ook toen een gevecht tussen Bayliss en Edwards, waarbij de commentator tijdens uitremacties helemaal uit zijn dak ging:

Colinnnn, Colinnnnnn, Baylisssssss, Colinnnnnnnn, Baylissssss, Baylisssssss, Colin Edwardsssss.

Ik ken geen Italiaans maar wist dan wel dat Edwards voor Bayliss de bocht in ging.
Jajaja..zijn rijstijl spreekt mij ook zeer aan... aleen nu nog de hele race hard..gaan....
 
Jajaja..zijn rijstijl spreekt mij ook zeer aan... aleen nu nog de hele race hard..gaan....

Hodgson :9 Alleen jammer dat hij de memo niet goed gelezen had. zowiezo natuurlijk wel een beetje een mietjes actie: ik dacht dat ik ging winnen, dus ik hoefde niet meer als eerste te eindigen... Ik ken mensen die dat nooit zouden doen.
 
Neill Hodgson:”Ik dacht echt dat ik de eerste race gewonnen had. Voor de race was er een memo rond gegaan dat je een stop-and-go penalty zou krijgen als je de chicane afsneed. In de laatste ronde heb ik Troy niet proberen in te halen omdat ik mijns inziens alleen maar Chili achter me hoefde te houden. Later bleek dat Colin en Troy geen Stop-and-go penalty hebben gehad. Ik ben teleurgesteld en verder kan ik er niets aan doen, ze reden erg goed. In de tweede race had ik waarschijnlijk last van een gebroken uitlaat. Ik miste vermogen en moest daardoor mijn rijstijl aanpassen.”

Bron: Racesport.nl

Aha, dus dat was het probleem!
 
Volgende race silverstone.....gezien het verleden op deze track verwacht ik ook daar mooie racers.....Denk dat er erg veeeeeeeeeeeeeeeellllllll Engelsen plaatsnemen langs de baan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan