Bazza in SBK Assen!!!

Lees het stukje in het blad Motor eens:
De BMW van Toseland heeft een beter blok, remmen en banden. Dus daar moet nog wel wat verbetering mee te boeken zijn.
 
Een snelle kwalificatieronde is leuk, maar een hele race datzelfde tempo van 1.36 volhouden? Ik hoop het ten zeerste, maar ben er niet helemaal zeker van. We zullen zien, en zal hem zeker aanmoedigen! :)
 
Vindt het super dat Bazza mee doet, maar om de superpole te halen zal al een hele kluif worden denk ik. Maar je weet het nooit , mischien zit er wel een top 10 in.
:] :] :} :} *O* *O*
 
Het IDM 2010 reed nog op de oude baan van Assen....

Vorig jaar reed Rea op het vernieuwde circuit in Superpole 3 een 1.34,9!

Barry reed afgelopen weekend op het vernieuwde circuit 1.38,5 op racebanden! Denk dat Barry in staat is om een 1.36-er te rijden op de BMW met een qualifier...
Hé Bas Winkel! http://www.teamartofracing.nl/

Oke, ik dacht dat IDM ook al door nieuwe Ruskenhoek reed vorig jaar, foutje.
Rijdt ONK nu ook door de nieuwe Ruskenhoek?
Jij hebt vorig weekend ook al een 1:40,7 gereden zag ik!
 
Het echte hoogtepunt van Bazza was toen hij begin dit jaar mijn motor de pitbox inreed.
Op een pompwagen. _O- :}

Wordt een leuk weekend volgende week! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen die motoren :? 4,5 seconden kan toch niet puur aan Bazza's rijderskunsten liggen neem ik aan :?
andere electronica (ondanks dat barry zegt dat het hetzelfde is <=geloof ik niks van namelijk) hogere vermogens, andere voorvorken en andere achterbruggen en niet te vergeten 16,5 inch velgen met hele andere banden als die wij kunnen krijgen....

conclusie, barry gaat het evengoed niet redden voorin, want 4,5 sec is echt veel maar als ie 1,5 sec langzamer is als de top zou die mij verbazen :)

go barry! *O*
 
Het echte hoogtepunt van Bazza was toen hij begin dit jaar mijn motor de pitbox inreed.
Op een pompwagen. _O- :}

Wordt een leuk weekend volgende week! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
barry is prima gozer, alleen als ie moet racen is ie minder gezellig (erg gefocust) maar als ie met circuitdagen mee helpt e.d. vroeger bij suzuki was het echt sympathiek iemand!! :)
 
barry is prima gozer, alleen als ie moet racen is ie minder gezellig (erg gefocust) maar als ie met circuitdagen mee helpt e.d. vroeger bij suzuki was het echt sympathiek iemand!! :)
Ik vind hem idd apart, voor hem is het werk en geen passie buiten het racen om.
Een paar dagen van dichtbij meegemaakt, ene sessie als voorrijder zelfs.
WB werd ook een beetje bang van die blik in zijn ogen soms. Zo gefocussed. :Y _O-
Maar iedereen staat ook aan hem te trekken bij die dagen, ik zou er helemaal gek van worden. :}
 
Hé Bas Winkel! http://www.teamartofracing.nl/

Oke, ik dacht dat IDM ook al door nieuwe Ruskenhoek reed vorig jaar, foutje.
Rijdt ONK nu ook door de nieuwe Ruskenhoek?
Jij hebt vorig weekend ook al een 1:40,7 gereden zag ik!


Hallo, ja wij rijden dit jaar het hele seizoen op de nieuwe baan! Gaaf stuk hoor die nieuwe ruskenhoek!!
Mijn tijd is inderdaad 1.40,7 maar daar moet nog wel een seconde of 2 af...!! Haha gasdus! :]
 
Toppie hoor, 16e tussen al dat WK-geweld. :Y :Y :Y

Heb het idee dat er nog wel wat meer in zit, deze motor lijkt natuurlijk niet op zijn eigen IDM-BMW

1. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'36.058

2. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'36.287

3. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'36.494

4. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 1'36.550

5. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 1'36.747

6. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'36.876

7. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'36.989

8. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'37.024

9. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'37.063

10. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 1'37.106

11. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1'37.114

12. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'37.364

13. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'37.373

14. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'37.424

15. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'37.613

16. Barry Veneman (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'37.716

17. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 1'37.853

18. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'37.899

19. Chris Vermeulen (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'38.452

20. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'38.487

21. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'38.713
 
ramshoek vandaag
full
 
Nou Vandaag wezen kijken en hij weerde zich vooralsnog erg goed , maar de rest gaat wel heel erg hard !! die bmw's van corser en haslam lijken trouwens nog wel ff een klappie harder te gaan !! ze maken in ieder geval wel een veel vetter geluid als die van bazzaa
 
Laatst bewerkt:
Nou Vandaag wezen kijken en hij weerde zich vooralsnog erg goed , maar de rest gaat wel heel erg hard !! die bmw's van corser en halsam lijken trouwens nog wel ff een klappie harder te gaan !! ze maken in ieder geval wel een veel vetter geluid als die van bazzaa

Nou, hij rijdt op een 100ste van Ayrton Badovini. Vindt ik knap. :Y

En hekkensluiter wordt ie niet... zolang de kawa´s blijven rijden natuurlijk. :o :+
 
Nou Vandaag wezen kijken en hij weerde zich vooralsnog erg goed , maar de rest gaat wel heel erg hard !! die bmw's van corser en haslam lijken trouwens nog wel ff een klappie harder te gaan !! ze maken in ieder geval wel een veel vetter geluid als die van bazzaa

Das ook niet zo gek als je de dempergrootte vergelijkt :+
 
Bazza, nait gek! Zeggen we in het noorden. Vandaag nog een klein bietje gas deurbie! Maar eh, zal morgen in de gt voor je juichen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan