Bazzaz Z-FI-TC 1000 K7 t/m L2 met QS

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.159
704
Te koop:

In zeer goede staat,
Bazzaz Z-FI-TC (Fuel management, traction control en quickshifter)

Passend op een GSX-R1000 K7 (2007) tot en met GSX-R1000 L2 (2012)

Ik heb hem gekocht voor op straat en met de gedachte wat circuitdagen te doen maar dit is er niet van gekomen, werkt op straat uiteraard ook maar ik heb genoeg aan enkel de afstelling voor de injectie.

Ik heb de set dit voorjaar bij Hoegee nieuw gekocht, wat ik erbij heb gekocht is de active light (geeft aan wanneer de TC inkomt) en de TC en map selector voor op de clip-on

Hiermee kun je van map schakelen, en met een potmeter de TC in 10 standen instellen, of uit zetten.

QS is van het type push, en incl schakelstang.
Pull is ook plug and play maar dan dient er wel een nieuwe sensor gekocht te worden.
Aankopbon is aanwezig, evenals afstelling die erin staat wat ook 200,- heeft gekost.
Quickshiter kan per versnelling worden afgesteld in onderbrekingstijd !!

staat nu afgesteld op mijn K8, met vol leovince systeem en BMC filter
Foto volgt nog, zit nog op de motor.
Evt te ruil met bijbetaling tegen PC3 of PC5

Bazzaz met schakelaar voor aan het stuur hebben +/- 1200 gekost, active light nog eens 80,-

Bij interesse gaarne serieus bod, als het niet wordt verkocht blijft het zitten.

bazzaz_zfi_tc_600.jpg


en een voorbeeld van de schakelaar: Past zo op de clip on.
Alles is met originele stekkers !! plug and play

a20792912a865159166011_s.jpg
 
Laatst bewerkt:
voor recensies: op het gixxer.com forum rijden er zeer veel mee.
QS wordt daar samen met de HM quickshifter als beste beoordeeld

Ik heb hem weinig gebruikt, omdat de QS gewoon het best werkt wanneer de motor belast wordt en niet bij rustig rondtouren.

en zoals reeds vermeld, foto's kan ik mailen nu het nog op de motor zit
Of gedemonteerd, maar alles is als nieuw :)
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je hem wegdoen?
gebruik hem te weinig lennart, ik had de gedachte om wat circuitdagen te gaan doen maar voor op straat gebruik ik hem weinig.

Tuurlijk werkt een quickshifter ook op straat maar die werkt het lekkerst als de motor goed trekkend wordt gehouden en als je 2300 km op een week naar belfast rijdt heb ik hem nauwelijks gebruikt.

Waarschijnlijk heeft de circuitrijder er meer aan
 
Hey John, ik denk niet dat het klopt hoor. De nummers komen op de site van bazzaz niet overeen

Welcome to Bazzaz.net
Zag ik ook ja, maar ik denk alleen dat de set anders genummerd is omdat de bijgeleverde schakelas niet past.

Ik ga morgen even voor de zekerheid voor je kijken, mogelijk is de kabelboom ook anders maar de unit zelf wel hetzelfde.
En anders pas ik de advertentie aan,

bedankt :)
 
Heb er zelf ook een sinds deze zomer (met Z-AFM). Loopt als een kogel (nu).
Gemakkelijk aan te sluiten, alles "plug and play".

(Hou wel rekening mee dat je laptop met een punt als decimale notatie werkt; dus 8.9% ipv 8,9%
Anders loopt tie voor geen meter met je Z-AFM).
 
Heb er zelf ook een sinds deze zomer (met Z-AFM). Loopt als een kogel (nu).
Gemakkelijk aan te sluiten, alles "plug and play".

(Hou wel rekening mee dat je laptop met een punt als decimale notatie werkt; dus 8.9% ipv 8,9%
Anders loopt tie voor geen meter met je Z-AFM).
heb zelf die Z-AFM niet, is op de bank afgesteld.
Maar loopt er inderdaad super mee :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan