BBC1 nu!!

Sorry, maar dit is echt te debiel voor woorden. Wie haalt zoiets in zijn hoofd??? :( :( :(
 
het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb...maar dit kan ik niet voorbij laten gaan.....ik kom terug van een ritje en dan krijg ik dit voor mijn smoel....echt echt ongeloofelijk...heel het WTC is trouwens nu ingestort...ik hoorde dat daar 50.000 mensen werken maar ze weten niet hoeveel er al waren enzow...en hoeveel omstanders....amerika zal zeker vergeldings acties ondernemen en dan maar afwachten hoever iedereen gaat....een treurige dag ;(
 
Eerste schatting aantal doden: 10.000 per toren en nog eens 5000 op de grond!...zijn wel schattingen, dus nog geen bevestiging. Dus totaal 25.000

(BRON: SBS6 Live)
 
aiaiaia
dit gaat niet goed komen
en ook nog van die palasteinen op straat aan het dansen.
hoe lang duurt het voordat het mis gaat daar
 
Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zijn strakke groene broek, Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zijn strakke groene broek.... die stond uhm goed ( citaat van Hans Teeuwen.)

Meer weet ik er ook niet van... :P
 
Wat ik bang voor ben is dat dit een vrijgeleide is voor Bush om een ECHT harde lijn te gaan spelen.
Was er nog twijfel over dat rakketschild? Nu echt wel niet meer hoor.
Dit zorgt er alleen voor dat de VS nog meer op zichzelf gericht zal worden en da\'s not good!
 
Neuh, wat voorspelde hij?

Val me er niet op aan, want ik het me echt niet meer zo goed herinneren.

Dacht dat er in 2000 of in de 21e eeuw een oorlog zou onstaan in het Midden Oosten die zich zou verspreiden naar de hele wereld.
Dat de hele wereld vervolgens naar de klote zou gaan en dat vervolgens de hele wereld onder water zou komen te staan.
En dat zou het aquatijdperk heten.

Nogmaals het was iets in die geest, maar ik kan er wel naast zitten maar denk dat het in grote lijnen wel klopt.

Trouwens ik geloof niet in die crap!!
 
Val me er niet op aan, want ik het me echt niet meer zo goed herinneren.

Dacht dat er in 2000 of in de 21e eeuw een oorlog zou onstaan in het Midden Oosten die zich zou verspreiden naar de hele wereld.
Dat de hele wereld vervolgens naar de klote zou gaan en dat vervolgens de hele wereld onder water zou komen te staan.
En dat zou het aquatijdperk heten.

Nogmaals het was iets in die geest, maar ik kan er wel naast zitten maar denk dat het in grote lijnen wel klopt.

Trouwens ik geloof niet in die crap!!
No way, water kwam er helemaal niet in voor, wel een allesvernietigende \'gebeurtenis\' die gevolg zou worden door een \'goeie tijd\'
 
No way, water kwam er helemaal niet in voor, wel een allesvernietigende \'gebeurtenis\' die gevolg zou worden door een \'goeie tijd\'

Nogmaals val me er niet op aan.
Maar ik dacht dat er wel water zou komen, ik was mijn rubberen boot al aan het zoeken en was me aan het verheugen op het kwijtraken van mijn zwembandjes :+
 
Laatst bewerkt:
Op Dinsdag 11 september 2001 18:21 schreef J.W het volgende:Dat de hele wereld vervolgens naar de klote zou gaan en dat vervolgens de hele wereld onder water zou komen te staan.
En dat zou het aquatijdperk heten.
motor verkopen en jetski kopen dan maar ??????
 
effe opgezocht:

In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb\", \"The third big war will begin when the big city is burning\" - Nostradamus 1654

interpreteren naar eigen inzicht.
 
effe opgezocht:

In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb\", \"The third big war will begin when the big city is burning\" - Nostradamus 1654

interpreteren naar eigen inzicht.

Zoals ik het kan interpreteren is het wel erg vaag...

Er zijn trouwens vijf vliegtuigen bij betrokken. 2 in het WTC, 1 Pentagon, 1 bij vliegveld neergestort, en een vliegt er nog rond waar geen contact mee is te krijgen, de route is ook onjuist en is richting Washinton.

Verder enkele \'gewone\' bomaanslagen.

Is dit idioot of niet? :r
 
Ik zou maar niet meteen mensen of een volk met de vinger beginnen wijzen.

Denk aan Oklahoma...

Dit is wel erg...
 
Nostradamus schreef ook dit..... The sky will burn at forty-five degrees latitude,
Fire approaches the great new city [New York City lies between 40-45 degrees]

Toch wel een beetje creepy.....
 
Ik heb hier geen woorden voor. :r

Ik hoop dat Bush gek genoeg is om een Seal team op de daders af te sturen en die gasten te grazen te nemen...

Voorspellingen van Nostradamus zijn idd behoorlijk creapy!
 
Ik heb hier geen woorden voor. :r

Ik hoop dat Bush gek genoeg is om een Seal team op de daders af te sturen en die gasten te grazen te nemen...

Voorspellingen van Nostradamus zijn idd behoorlijk creapy!

Dat is wat ik net vrees.
Stel dat ze de schuldige vinden, waar vinden ze die? In een ander land dat al niet echt beste vriendjes met de VS zal zijn. Zie je\'m al komen als de VS in dat land een aantal terroristjes wil gaan pakken? Juist jah, ruzie.
 
Ik hoop alleen dat Barak (voormailig premier van israel) gelijk krijgt en dat alle democratien de handen ineen slaan en het terrorisme een definitief halt toe roepen.

Ik moet er niet aan denken dat ze in nederland hoge gebouwen gaan torpederen met vliegtuigen. Kamikaze is een, maar dit???? slaat alles.

heel eng allemaal
 
Ik hoop alleen dat Barak (voormailig premier van israel) gelijk krijgt en dat alle democratien de handen ineen slaan en het terrorisme een definitief halt toe roepen.

En hoe denk je dat ze dat moeten gaan doen?
Probleem is net dat je die eikels niet zomaar kan vinden he, anders deed de USA het wel alleen hoor, vuurkracht hebben ze toch genoeg.
 
lijkt erop dat er een boek van Tom Clancy live verfilmt wordt !
hopen dat de goede winnen.

Inderdaad, ik heb die boeken gelezen. Hier gebeurd, afgezien het \'Jack Ryan gedeelte\' precies hetzelfde.

Verfilmen hoeft dus niet meer, gewon wat docu\'s dalijk aan elkaar plakken en voila!
 
Terug
Bovenaan Onderaan