BBQ aanmeldingstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ehh voor 25 euro kan ik met 6 man bij mij thuis BBQ-en....... dus ik sla over en hou mn eigen feestje wel....

enny way, have fun!
 
ehh voor 25 euro kan ik met 6 man bij mij thuis BBQ-en....... dus ik sla over en hou mn eigen feestje wel....

enny way, have fun!
Naar zo'n bbq ben ik ooit ook eens geweest. Na een uurtje hebben we een grondwaterboring moeten laten doen om aan het nodige vocht te komen. De plaatselijke omgeving hebben we uitgekampt op alles wat zich voortbeweegt op 2 of meer poten om toch nog iets op dat rooster te krijgen. Teleurgesteld in onze jacht hebben we de plaatselijke kebap, met niet plaatselijke eigenaars, maar zijn jaaromzet laten verdubbelen.
Succes met het vinden van 6 man.

Enhe ik dacht dat dit het aanmeldingstopic was.
 
Laatst bewerkt:
ehh voor 25 euro kan ik met 6 man bij mij thuis BBQ-en....... dus ik sla over en hou mn eigen feestje wel....

enny way, have fun!

Dat heeft lang geduurd..... :P

ff rekenen

BBQ pp bij catering 16.00€
5 drankjes a 1€ gemiddeld (drank moet van de zaak genomen worden) 5€
Huur zaal: gratis
Andere kosten: tafelpapier servetten huur BBQ houtskool bak bier voor bakker +- 4€ pp

Totaal

25? :?

[me]Sigma houd wel van een doorzichtige boekhouding en vermoed dat je voor 25:6 = +-4.5€ nioet veel meer hebt dan een knakworst boven een hoopje brandende takken en twee blikjes Aldi pils :X [/me]
 
Op woensdag 16 juli 2003 07:56 schreef Sigma het volgende:[me]Sigma houd wel van een doorzichtige boekhouding en vermoed dat je voor 25:6 = +-4.5€ nioet veel meer hebt dan een knakworst boven een hoopje brandende takken en twee blikjes Aldi pils :X [/me]

[/quote

29929
 
Kan niet komen , ben de eerste 2 weken van augustus weg naar hongarije chechie en slovakije ( wie weet ook nog kroatie zien we nog wel ) . Had al op voorhand gezegt dat die bbq wel juist op een dag ging vallen dat ik niet kon , is altijd zo bij mij *D
 
zal uk m'n minaressen meebrengen.. zijn we direct terug in de meerderheid 8-)

[me]CPUburn moet beginnen opletten met dit soort opmerkingen, "main madam" begint er de lol van in te zien om hier af en toe mee te lezen ;)

dusse, schatje: 't woar ma een graptjen hé[/me]

Oh,ja en bij deze zullen de CPUburn en Gixxer600 dus alleen droge boterhammekes en water krijgen en zullen zij de Kamasutra moeten doen met het lelijkste beest op de BBQ,kan zelfs iets onzijdig zijn !! :+ :P
de kosten van de BBQ zijn ook voor jullie :9

Dat was toch de crash-demotivatie-deal hé ;)
 
ehh voor 25 euro kan ik met 6 man bij mij thuis BBQ-en....... dus ik sla over en hou mn eigen feestje wel....

enny way, have fun!


Misschien heeft-ie het wel niet, of kan SoesPoes het niet zo makkelijk uitgeven als een ander. Dat gebeurt namelijk vaker dan je denkt.



Op woensdag 16 juli 2003 00:48 schreef Bananeman het volgende:Zeg dan niks.


Met oog op het bovenstaande: Zeg dan niks
Of stuur hem een meeltje...


No offence, slechts mijn bescheiden mening... als mens.


[edit]
Zie net dat hij een Banned User is :}
zal dus wel meer achter zitten
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
[me]Sigma houd wel van een doorzichtige boekhouding en vermoed dat je voor 25:6 = +-4.5€ nioet veel meer hebt dan een knakworst boven een hoopje brandende takken en twee blikjes Aldi pils :X [/me]
...Voor een Belg weet je wel verdacht veel van Nederlanders.... 8-)
 
Sigma, mijn storting moet al lang aangekomen zijn.
Kan me niet herinneren dat jij een mail hebt terug gestuurd.

Kan ook zijn dat ik bij de overschrijving op "anulleer" ipv "bevestig" heb geklikt.

Kijk jij het even na? (2personen)
PC banking werkt momenteel niet, zal morgen ook eens kijken of ik iets terug vind. Indien niet in orde, zet ik het onmiddelijk recht.
En tegen wanneer wil je ons je volledige adres bekend maken? :Z
Thx.
 
Ik moet nog eens langs de post passeren voor mijn rekeingsuitreksels....ga nu pitten :Z
 
Sigma, mijn storting moet al lang aangekomen zijn.
Kan me niet herinneren dat jij een mail hebt terug gestuurd.

Kan ook zijn dat ik bij de overschrijving op "anulleer" ipv "bevestig" heb geklikt.

Kijk jij het even na? (2personen)
PC banking werkt momenteel niet, zal morgen ook eens kijken of ik iets terug vind. Indien niet in orde, zet ik het onmiddelijk recht.
En tegen wanneer wil je ons je volledige adres bekend maken? :Z
Thx.
Ik denk niet dat je dat te horen krijgt. Je krijgt instructies om naar een afgelegen verzamelpunt te rijden. Van daar wordt je dan geblindoekt getransporteerd naar de uiteindelijke bestemming. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan