BBQ aanmeldingstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat je dat te horen krijgt. Je krijgt instructies om naar een afgelegen verzamelpunt te rijden. Van daar wordt je dan geblindoekt getransporteerd naar de uiteindelijke bestemming. :P
Dat is om wraakacties te vermijden in geval het eten niet bevalt O-)
 
:+


Zal het adres volgende week als alle inschrijvingen binnen zijn doormailen met een plannetje...ga mijn adres hier niet op MF zetten, voor je het weet staat Ragonite voor de deur })
 
waar zitten die Belgen nu eigenlijk met hun inschrijvingen ? :(
Nu doen we eens iets in eigen land, dan zie je ze nog niet komen ... :X
[me]Sniper is eigenlijk zwaar teleurgesteld in zijn Belgische collega motards...
[/me]
 
is mijn betaling nog niet binnen :? :?
Ik heb vanochtend wel nieuwe betalingen langs zien komen. Maar aangezien ik op mijn werk de lijst met aanmeldingen niet heb, heb ik ze nog niet bijgewerkt. Vanavond zal ik 'm weer ff updaten.
 
Ik heb nog ff een mailtje van Orpheus nodig met daarin de bankgegevens om het geld over te schrijven.....

Het Noordwest-Brabant gehalte op deze avond ligt schrikbarend hoog!!!! Hahaha..

[schaammodus]...Ben het totaal vergeten...[schaammodus]
 
Zo te zien blijft de groep net boven de 30 man steken.
Daar gaan we wat aan doen:

+ 3:

MotoMarz + vrouw,
en broer (weet zijn nick niet eens :( )
 
ik wacht op mijn uittreksels via de post....duurt enkele dagen
Mijn overgrootva vertelde altijd; vroeger was er eens een bende mannen en vrouwen die u brieven brachten. Zij deden dit met de fiets, door wind en regen. 'Postbodes' werden ze genoemd. Maar dat is al zeer lang geleden. In de tijd dat de dieren nog spraken werden deze brieven soms zelfs op tijd afgeleverd. :X
 
Mijn overgrootva vertelde altijd; vroeger was er eens een bende mannen en vrouwen die u brieven brachten. Zij deden dit met de fiets, door wind en regen. 'Postbodes' werden ze genoemd. Maar dat is al zeer lang geleden. In de tijd dat de dieren nog spraken werden deze brieven soms zelfs op tijd afgeleverd. :X

Whoehahaha!!!! Mijn betaling is binnen volgens Orpheus!!
 
Misschien kom ik wel met Jaq...

Ter kennismaking met de motorwereld.
 
Laatst bewerkt:
Valt me éven op dat de diverse nerds hier telebankieren nog moeten ontberen.
 
Inschrijvingen zijn hierbij afgelopen

Woefie zal ik nog wel zien :P
Betaling van KIng Charles zal ik via mail bevestigen

let the fesivities begin })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan