BBQ + Camping, Hier LULLEN graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
2,5 maanden van te voren, en nu weten mensen dat ze niet kunnen... mmm polltje welke datum het beste is?

Overigens vind ik de datum prima, mits het wel BBQ-weer (en dus motorrijweer) is.
 
Ik moet van 263.5 kilometer verderop komen als ik alles door nederland rijd. Mijzelf kennende ga ik dat ook maar zo doen, want anders eindig ik ergens in zuid-Duitsland. Ook niet verkeerd, maar niet helemaal de bedoeling ;)
 
Mooi Man! 8-)

Ik kan ook te voet! 8-)

Dus als ik nu een crash maak, kan ik toch nog
komen! :) beterss..

I'm in!

O ja, heb nog een eetkamer, 2 gangen en een
keuken beschikbaar waar mensen zouden kunnen maffen....al weet ik niet of mijn huisgenoten
dat erg op prijs stellen .. })
 
Mooi Man! 8-)

Ik kan ook te voet! 8-)

Dus als ik nu een crash maak, kan ik toch nog
komen! :) beterss..

I'm in!

O ja, heb nog een eetkamer, 2 gangen en een
keuken beschikbaar waar mensen zouden kunnen maffen....al weet ik niet of mijn huisgenoten
dat erg op prijs stellen .. })

Zijn die niet met een bak bier om te kopen?
 
Er zijn zoveel weekenden, en dan spreken jullie af als ook het KicXstart weekend is op Zolder, volgens mij komt er dan weinig terecht van een beetje knallen in Duitsland.

Nou, zo te zien zijn we met een aardige grote groep. De "kijkers" kunnen mooi naar Zolder, en de echte "die hards" kunnen gaan blazen in de Eifel. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Nou, zo te zien zijn we met een aardige grote groep. De "kijkers" kunnen mooi naar Zolder, en de echte "die hards" kunnen gaan blazen in de Eifel. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Nee, want ik wil absoluut naat Zolder voor AC Farias, maar knallen in de Eifel is ook top, dus een ander weekend!!!!!!
 
Nee, want ik wil absoluut naat Zolder voor AC Farias, maar knallen in de Eifel is ook top, dus een ander weekend!!!!!!

Gewoon afspreken op Zolder, kan toch niet naar Nederland komen
politie.gif
 
Nee, want ik wil absoluut naat Zolder voor AC Farias, maar knallen in de Eifel is ook top, dus een ander weekend!!!!!!

Wil jij beide dagen naar Zolder ofzo? :?
Kunnen toch Zaterdag naar Zolder en 's anderdaags met een houten kop door de Eifel knallen?

Maaruh, ander weekend is me ook best MAAR niet tijdens TT !!!
:] :] :]
 
Nou gezien de afstand en het feit dat er geen (vaste) slaapplaats meer te krijgen valt denk ik dat ik me niet aan ga melden voor dit ongetwijfeld gezellige treffen :(

Ik heb geen tent namenlijk, en ga die ook niet aanschaffen enkel en alleen voor dit evenement...

De datum zou wel goed zijn trouwens, 15&16 Juni.
 
Ik kon niet tijdens het Bunnik-feestje. Maar deze gelegenheid laat ik niet lopen. Ik kom zeker!
In ieder geval met mijn vriendin.
Misschien dat er nog meer mee komen van onze groepuit Den Bosch. Moet je je nog ergens aanmelden?
Kan ik de mensen hier ook eens een keer zien!
 
De 15e en de 16e verdienen mijn voorkeur daar heb ik op gestemt dus.
In den Hof is ok dan hoef je niet met zoveel zooi te slepen.
 
Nou gezien de afstand en het feit dat er geen (vaste) slaapplaats meer te krijgen valt denk ik dat ik me niet aan ga melden voor dit ongetwijfeld gezellige treffen :(

Ik heb geen tent namenlijk, en ga die ook niet aanschaffen enkel en alleen voor dit evenement...

De datum zou wel goed zijn trouwens, 15&16 Juni.

EEhh..je kan toch bij iemand in de tent kruipen.
En als het koud is mag je vast 'lepeltje lepeltje'
liggen }) :P

Of voel je je nog jong genoeg om met een
slaapzak in een halletje/kamertje te liggen? :?
Dan heb ik nog wel een slaapplaats voor je.
(Ik woon nl. in Heerlen)
 
Hier is ook plek, een bed, en een lege kamer waar man of vrouw 4 stuks ook wel 5 met luchtbed kunnen slapen ;) ;) ;) ;)
en voor ontbijt zorg ik wel :P :P :P
 
Ik ga dus voor het eerste weekend. Ik weet helaas nog niet of ik vrij kan krijgen maar ik zou in ieder geval wel mee willen.
 
Komen wel met de auto en de motoren want we hebben een grote tent. Voor de mensen die graag daarin willen slapen gelden twee regels;
Wij roken niet.
Wij houden door ervaring en principes niet van volledig bezopen mensen.
Alle andere personen zijn welkom.
Let wel, vol is vol.
:]
 
Ik weet nog niet zeker of mijn vriendin meegaat. Zo niet dan is er in mijn tent ook plek, met inachtname van de hierboven genoemde regels ;o)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan