BBQ MF Zeeland topic

Vindt het .... een goed i.d.

  • Wel

    Stemmen: 28 96,6%
  • Niet

    Stemmen: 1 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.

Acura-Scott

MF veteraan
14 nov 2006
14.717
0
zoals de kop zegt ,wat vinden we ervan om in aug. een BBQ te houden met de leden van het MF zeeland topic ?

ik wil eerst de animo van de mensen die komen bekijken voor ik verder dingen op touw ga zetten ....

het is een beetje de bedoeling om zo veel mogelijk mensen van het Zeeland topic bij elkaar te krijgen en er een gezellige bbq van te maken ....

lokatie zal omg. terneuzen zijn mits iemand zijn grote tuin ter beschikking wilt stellen ?!?! Lokatie zal Koewacht worden (foto hieronder)
adres: Reygerydreef 9 te Koewacht

er zal van een ieder een bedrage gevraagd worden om de onkosten voor het eten en drinken te bekostigen .... 17,50 p/p

17,50 kan overgemaakt worden op:

72.72.622 (postbank)
t.n.v. D. Blomont
Terneuzen

Datum zal zaterdag 9 aug. worden ......
Starttijd +/- 1700u tot ???


menu zal bestaan uit :

Royaal speklapje, BBQ worstje, Hamburger, Kipfilet ,
Beefburger, Merquezworst, Peperbiefstuk, Kipsaté ,spareribs

turksbrood met kruidenboter, cocktail-, knoflook-, zigeuner / BBQ-
en satésaus en komkommer-, kartoffel-, huzaren- en rauwkostsalade

6 kratten Jupiler ,10 flessen Cola ,6 flessen Fanta ,4 flessen witte wijn ....

BBQ en porseleinen borden en bestek wordt ook geregeld ...


er zal ook gerbuik gemaakt kunnen worden van 2 quads waar we
mee kunnen rijden op een kleine baan ..... *O* *O*
(ter beschikking gesteld door ZOOI)


eventuele tips zijn welkom !!!

DSCN0628.jpg



mensen die komen :

1 - Acura-Scott (+ 1x aanhang)
2 - Mr. McDuc
3 - Verstuuver
4 - Zooi
5 - Kob@lt
6 - Oxydrokz
7 - TheHulkgayversion
8 - Wslyyy (+ 1x aanhang)
9 - R.V.G.
10 - Joyce
11 - O.j (+ 1x aanhang)
12 - Battle (+ 1x aanhang)
13 - Jaaps
14 - Here's Johnny
15 - The Benman (+ 1x aanhang)
16 - Lennart888
17 - Achiel
18 - Ray.r1
19 - Steefjuuh
20 - Spidy
21 - Eight Legged Freak
22 - ZuperZlet
23 - Melbo
24 - Remco v V
25 - El Nigro (+ 1x aanhang)
26 - Piet Paulusma (mischien dan)

Iedereen heeft betaald .....eten is besteld en drinken ga ik regelen ,
we zullen totaal met +/- 30 mensen zijn !!!!


degene die niet betaald hebben of gezegt niet te kunnen zijn uit de lijst ....
 
Laatst bewerkt:
Zoals aangegeven in het andere topic: I'll be there.

Ik kan eventueel een fatsoenlijke plaats regelen (bij ouders in Koewacht) met meer dan voldoende parkeerplaats en splinternieuwe giga barbeque en bij slecht weer een ruime loods, zodat alles binnen kan staan en daar verder gegeten kan worden. Ruimte genoeg daar, dus dat is geen enkel probleem.

Na afloop kan er eventueel ook nog op de quads worden gereden op onze eigen baan. :+.

Hoor wel of er interesse in is, zodat ik eens voorzichtig kan peilen of zij het ook wel een goed idee vinden. :o.
 
ik en joyce komen ook !!

ik DAT geval... neem ik ook iemand mee...
weet alleen nog niet wie :+ ligt op dat moment wie wilt O-)

Zoals aangegeven in het andere topic: I'll be there.

Ik kan eventueel een fatsoenlijke plaats regelen (bij ouders in Koewacht) met meer dan voldoende parkeerplaats en splinternieuwe giga barbeque en bij slecht weer een ruime loods, zodat alles binnen kan staan en daar verder gegeten kan worden. Ruimte genoeg daar, dus dat is geen enkel probleem.

Na afloop kan er eventueel ook nog op de quads worden gereden op onze eigen baan. :+.

Hoor wel of er interesse in is, zodat ik eens voorzichtig kan peilen of zij het ook wel een goed idee vinden. :o.


ik stem 20x voor *O*
 
Laatst bewerkt:
Zoals aangegeven in het andere topic: I'll be there.

Ik kan eventueel een fatsoenlijke plaats regelen (bij ouders in Koewacht) met meer dan voldoende parkeerplaats en splinternieuwe giga barbeque en bij slecht weer een ruime loods, zodat alles binnen kan staan en daar verder gegeten kan worden. Ruimte genoeg daar, dus dat is geen enkel probleem.

Na afloop kan er eventueel ook nog op de quads worden gereden op onze eigen baan. :+.

Hoor wel of er interesse in is, zodat ik eens voorzichtig kan peilen of zij het ook wel een goed idee vinden. :o.

goed id .... hou ik in gedachte ....

de bbq en het vlees bestek,borden e.d. is zo geregeld ...
tis de lokatie alleen ....
 
Laatst bewerkt:
Deze locatie goed genoeg voor je? ;).

DSCN0628.jpg


Zie loods, quadbaan en rest van de ruimte.

Geen verplichtingen uiteraard, mocht je meer in centrum Terneuzen denken, dan is dit inderdaad geen optie.

Hou het maar in gedachte, wie weet wat er nog voorbij komt. :).
 
ow ECHT :o
ow ok nee lama dan...
wie is het dan? :?

joyce ...... rudy zijn vriendin |(

Acura ,gooi mij er ook maar bij :Y

BBQ is wel in et weekend toch :?

check ..... yep gaat in een weekend worden

Deze locatie goed genoeg voor je? ;).

[afbeelding]

Zie loods, quadbaan en rest van de ruimte.

Geen verplichtingen uiteraard, mocht je meer in centrum Terneuzen denken, dan is dit inderdaad geen optie.

Hou het maar in gedachte, wie weet wat er nog voorbij komt. :).

ziet er supper uit ...... zou mooi zijn als he het kan regelen !!

ik hoor het wel !!
 
goed idee. Als het niet toevallig valt in die ene week vakantie ben ik er wel bij hoor. :Y
Mijn tuin is wel groot genoeg voor een bbq=tje met ettelijke 10-tallen, en beschikbaar, en redelijk bij Terneuzen, maar niet zo groot als de 'poser' luchtfoto van zooi...
 
goed idee. Als het niet toevallig valt in die ene week vakantie ben ik er wel bij hoor. :Y
Mijn tuin is wel groot genoeg voor een bbq=tje met ettelijke 10-tallen, en beschikbaar, en redelijk bij Terneuzen, maar niet zo groot als de 'poser' luchtfoto van zooi...

je staat erbij .....

we proberen eerst de lokatie van Zooi
als dat niet zou lukken zal ik een beroep op
je doen O-)

in ieder geval is het fijn om een back-up al te
hebben :} :}
 
Okay ik ga het vragen of ze het überhaupt zien zitten. Bijkomend voordeel is dat er GEEN buren zijn en dat we dus in principe zoveel lawaai kunnen maken als dat we willen. Ennuh Jaaps, het is van mijn ouders, dus niets van mij bij.... Hooguit wellicht de erfenis, maar laat ze dat nog maar niet horen. :+.
 
Count me in Robby
Moet ik wel kijken of ik vrij ben, of vrij kan pakken want dat is wel eens lastig in de zomerperiode -O-
 
Ik ben ook van de partij! *O*

Zaterdag 02 aug moet ik werken tot 15:00, dus dat valt even te bezien, vrij nemen is geen optie ivm vakantie periode

Zaterdag 09 aug valt in mijn vrije dagen, *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan