BBQ Nijmegen

Wanneer BBQ?

  • Vrijdag 22 Juli

    Stemmen: 3 16,7%
  • Zaterdag 23 Juli

    Stemmen: 11 61,1%
  • Vrijdag 29 Juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 30 Juli

    Stemmen: 3 16,7%
  • Vrijdag 5 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 6 augustus

    Stemmen: 1 5,6%
  • Vrijdag 12 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 13 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Helaas heb ik een treurige ;( mededeling. Mijn kameraadje kruimel komt niet mee en ik meld haar bij deze af voor de bbq. Dit ivm met het overlijden van haar moeder die na een oneerlijk gevecht met de ziekte kanker het leven heeft gegeven.

Ik hoop dat kruimel en haar familie de moeilijke tijd sterk doorkomen. En wens hun dan ook al het beste in deze zeer zware tijd.

Ik heb haar dan ook toegezecht om haar af te melden bij de bbq dus bij deze......

Dat zijn trieste gebeurtenissen!
Sterkte aan alle betrokkenen.
Het leven is zo oneerlijk soms :(




Is er ondertussen al bekend wie er wel komen?
Voordat wij op een leeg strandje staan zometeen....
 
Helaas heb ik een treurige ;( mededeling. Mijn kameraadje kruimel komt niet mee en ik meld haar bij deze af voor de bbq. Dit ivm met het overlijden van haar moeder die na een oneerlijk gevecht met de ziekte kanker het leven heeft gegeven.

Ik hoop dat kruimel en haar familie de moeilijke tijd sterk doorkomen. En wens hun dan ook al het beste in deze zeer zware tijd.

Ik heb haar dan ook toegezecht om haar af te melden bij de bbq dus bij deze......

Natuurlijk wensen wij kruimel ook sterkte. Zoiets is niet prettig!
 
Ik heb nog niet echt nagedacht over het slapen, maar Malfunction wil slapen. Roy wil slapen en volgens mij nog wel meer...ik zal dan wel even die boer weer moeten aanspreken of we moeten op het strand gaan slapen ;)

En nu je toch hier bent zou je dan ook even hiernaar willen kijken :9

MF help mij met stemmen.
 
Ik heb nog niet echt nagedacht over het slapen, maar Malfunction wil slapen. Roy wil slapen en volgens mij nog wel meer...ik zal dan wel even die boer weer moeten aanspreken of we moeten op het strand gaan slapen ;)

En nu je toch hier bent zou je dan ook even hiernaar willen kijken :9

MF help mij met stemmen.

Kijk maar eens. Ik heb gestemt op je.
 
Ja jongens, het was vorig jaar idd gezellig. Tot mijn grote spijt moet ik dan ook dit jaar verstek laten gaan, omdat ik een bruiloft heb van een mede motorrijvriend. (is dit een goed woord?)

Veel plezier dus en ik zie de foto's wel.
 
Misschien toch nog ff wat uitstellen?? naar de 5e of 6e Aug. :? :Y O-)
*D
 
Misschien toch nog ff wat uitstellen?? naar de 5e of 6e Aug. :? :Y O-)
*D
Als ik zo bekijk wat nou al afhaakt misschien moet er dan idd gekeken worden voor een andere datum is dat niet handig :?
Zelf moet ik zeggen dat het voor mij ook rennen en vliegen wordt en tot misschien niet halen kan -O- dus verstek moet laten gaan. -O-
Ik doe mijn best om dit niet te laten gebeuren het lijkt me namelijk wel supper gezellig :9
Tis ook maar een idee omdat er zo veel mensen uiteindelijk afzeggen(ik zal je ff helpen ertjuh of het werkt weet ik niet :+ )
Maar goed ik ben dan ook niet van de organisatie en geen alleen maar ff een idee gezien ik en kruimel die datum ook hebben geprikt en kruimel nu niet komt en voor mij het ook al moeilijk wordt O-)
Ik lees het nog wel anders doe ik gewoon mijn best wel te komen :Y
 
@Sgapie: Heb je een lijstje met mensen die wel/niet komen?
Dat is makkelijker kijken....

Nu lijkt het alsof "heel veel" mensen toch niet kunnen.
 
Hela hola!

Kheb er zeckers zin!
Slapen vond ik de vorige keer wel gaaf, kun je net ff wat langer doorgaan.. :P
Kwa datum maakt het mij niet uit, aangezien een groot deel van de "Harde kern" niet kan is het misschien leuker om het te verzetten, ik zal Sgapie eens bellen, u hoort nog van ons!

Met zéér vriendelijke hoogachtende groeten verblijven wij,

Het BBQ team...



:+
 
Hela hola!

Kheb er zeckers zin!
Slapen vond ik de vorige keer wel gaaf, kun je net ff wat langer doorgaan.. :P
Kwa datum maakt het mij niet uit, aangezien een groot deel van de "Harde kern" niet kan is het misschien leuker om het te verzetten, ik zal Sgapie eens bellen, u hoort nog van ons!

Met zéér vriendelijke hoogachtende groeten verblijven wij,

Het BBQ team...



:+

Als mede harde kern BBQ-er (als er nog maar 1 is geweest reken ik mij daar ook gewoon onder) hou je wel ff rekening met mijn overvolle agenda? ;)

Ik hou het in de gaten.
 
Als mede harde kern BBQ-er (als er nog maar 1 is geweest reken ik mij daar ook gewoon onder) hou je wel ff rekening met mijn overvolle agenda? ;)

Ik hou het in de gaten.

Datum was al geprikt he, dus pas jouw agenda nu maar aan...
Tot nader order staat het nog steeds op komende zaterdag 23 juli 2005.
 
Ik ben inderdaad stil..heb met Malfunction overlegt en wij blazen het zaterdag af. Dit ivm het weer.
Het is de hele week al slecht en het BBQ-en heeft zo niet echt zin vinden wij.
We gaan dus eens kijken wat we kunnen regelen met Piet Paulusma!

 
Ik ben inderdaad stil..heb met Malfunction overlegt en wij blazen het zaterdag af. Dit ivm het weer.
Het is de hele week al slecht en het BBQ-en heeft zo niet echt zin vinden wij.
We gaan dus eens kijken wat we kunnen regelen met Piet Paulusma!
Jammer, maar ik begrijp het wel. Erg warm is het niet, alleen vlak boven de BBQ.
 
OK, als jij niet had afgeblazen, had ik het voor ons gedaan.
Van Almere naar Nijmegen is toch wel een eindje rijden,
met risico dat het daar uiteindelijk geen mooi weer is.
En dan toch ook de temperatuur...

Het wordt wel weer eens mooi weer!

De BBQ's en het vlees liggen klaar, dus roep maar wanner het wel kan :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan