BBQ Noord-Holland 12 juni

hey dudez ik sponser ff op de avond zelf...ik kom zeker...!!
mocht er iets tussen komen van nood of ietsdergelijks, dan zorg ik dat jullie dat geld zoziezo krijgen...want tenslotte haal je wel eten en drinken in huis!
 
het spijt mij verschrikkelijk , maar ik kan toch niet komen. ik krijg die dag de sleutel van mijn nieuwe huis, sorry....baal baal
 
ik wil niet afzeggen maar wel betalen wanneer kan dit???
als ik er ben met een mooie avond is er niemand waarbij ik kan betalen(van organisatie anders is ikke arm :P ) ben er misschien morgen avond afh. van het weer natuurlijk
 
ik wil niet afzeggen maar wel betalen wanneer kan dit???
als ik er ben met een mooie avond is er niemand waarbij ik kan betalen(van organisatie anders is ikke arm :P ) ben er misschien morgen avond afh. van het weer natuurlijk
Gelukkig maar :+
Ik ben er morgen niet, maar als je me binnenkort t weekend :? wel een keertje spot kan je bij mij betalen *D
[me]of bij Vinchante, Risa of Sjefske, keus genoeg :P
[/me]

@NapO we zullen t in overweging nemen }) ;)
 
heeft tomba vrienden?? ;) ;) ;) ;) ;)

ik dacht dat zijn enige vrienden zijn R6 was ..en zijn supercorsa's...
ah heb je er al 3 :P
 
Gelukkig maar :+
Ik ben er morgen niet, maar als je me binnenkort t weekend :? wel een keertje spot kan je bij mij betalen *D
[me]of bij Vinchante, Risa of Sjefske, keus genoeg :P
[/me]

@NapO we zullen t in overweging nemen }) ;)
geef maar een brul(goed hard schreeuwen dan is Nieuwe Niedorp wel te halen :+ ) als 1 van jullie heen gaat dan komt ikke ook ff die kant op
 
Laatst bewerkt:
Betalingen gaan redelijk.

Laten we hopen dat het weer aankomend weekend ook meezit!

Ik heb geen zin in regen. Dus deze topic blijven volgen allemaal.
 
Ik kijk even of er nog een paar mensen van de Westfriesland topic willen en dan pay ik wel even aan Napo...


@ napo we moeten nog even zakelijk afspreken call me anders even.
 
ja uh remi hier...
ik heb inderdaat geen vrienden. Weet niet of jan star wel komt?? aaangezien het niet mijn vriend is spreek ik hem ook nooit.
 
tof van je , dat je dat nog weet.... of staat et ergens.. maakt ook niet uit , morgen de sleutel ben erg blij met mijn nieuwe palijs, als het een beetje af is zal ik iedereen uitnodiggen voor een borrel in de tuin.
 
tof van je , dat je dat nog weet.... of staat et ergens.. maakt ook niet uit , morgen de sleutel ben erg blij met mijn nieuwe palijs, als het een beetje af is zal ik iedereen uitnodiggen voor een borrel in de tuin.
==>Off Topic<==
Je hebt t geloof ik wel genoemd, maar deze meid onthoud ook nog wel eens wat! :)
Morgen is helemaal snel, ik dacht zaterdag, veel succes en plezier dan morgen!
En binnenkort ook nog vader, soms komt alles tegelijk!
==>Back 2 topic<==

[me]Een borrel en BBQ in je tuin 8-) [/me]
 
tof van je , dat je dat nog weet.... of staat et ergens.. maakt ook niet uit , morgen de sleutel ben erg blij met mijn nieuwe palijs, als het een beetje af is zal ik iedereen uitnodiggen voor een borrel in de tuin.
gezellig!!...leuk man!... :) ik kom zeker kijken!>..

je zal eerst nog wel ff flink aan de klus moeten... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan