BBQ Noord-Holland 12 juni

ligt alles nog steeds op schema voor de bbq?
zaterdag misschien wel een beetje regen...maar dat mag de pret toch niet drukken..alles gaat gewoon door toch?
 
ligt alles nog steeds op schema voor de bbq?
zaterdag misschien wel een beetje regen...maar dat mag de pret toch niet drukken..alles gaat gewoon door toch?

Nou als het gaat regen gaan we toch echt niet BBQ-en en kunnen we het beter uitstellen tot een andere keer. Laten we hopen dat het stiekem toch wél mooi blijft.
 
full


Ziet er triest uit... '(
 
sjefske altijd blijven lachen IKKKE WIL EEN BBQ vorig jaar is het ook goed bevallen...... maarruh het zijn buien toch voor zaterdag.. en een weesvoorspelling is nooit betrouwbaar..... ik kan hem zelfs voor 20 april 2300 voorspellen :P :+
 
Ik wil niet zeiken, maarrreuhhh, is t mogelijk om van tevoren te horen of het wel of niet door gaat? Mocht het niet doorgaan kan ik wat anders verzinnen om te gaan doen zaterdag. (niet dat ik niet wil BBQ'en hoor.... :9 )

Oh ja... nog iets: adres??
Niet dat ik het nodig heb denk... een zooitje motors vind je vrij makkelijk denk ik..
 
Laatst bewerkt:
Mensen,

Ik ga het cancelen.... ;(

De BBQ gaat dus niet door. De weersverwachting voor morgen is klote.

Bovendien hebben we de hele zomer nog voor de boeg. Uiteraad krijgt iedereen zijn geld terug die tot nu toe hebben betaald.
 
tis stralend weer buiten?
is het niet handiger om te wachten tot morgen 1500 uur met cancelen?
 
:^
Maar dan wat vroeger. Ik neem aan dat morgen in het begin van de middag danwel eind van de ochtend ook wel te zien valt of de regen wel of niet doorzet.
 
ja hoor het zijn buien morgen het regent niet aldoor enne vandaag zou het ook gaan regenen en tot nu toe heb ik nog niets gezien.....

KNMI :( strak blauw hier
 
Laatst bewerkt:
vandaag en gisteren gebqq en het is droog geweest en mooi weer aleen gisteren een beetje waaierig.... dus voor mij gevoel had het gekunt( maar wie ben ik( ja ja ik weet het motorsmurf :+ ), vond het erg jammer) .... maar voor mij is het motorrij- en bqq seizoen over omdat ik over 2 weken weer ga varen.. : '(
 
Hé! Ik heb dus ook niets gemist. Wanneer staat ie nu in de planning???
Als we ff naar Lars gaan, kunnen we binnen nu en twee weken met 40 graden BBQ :9

[me]BL hoop dat er snel wel geBBQd gaat worden, want ze heeft er nog steeds zin in :) [/me]

Ps: Voor de mensen die nog geld krijgen: Eerst volgende x dat je een van ons ziet krijgen jullie t natuurlijk meteen! O-) :P

Nu eerst voerbal kijken }) en ik laat me niet uit over de uitslag...heb tot nu toe 0 punten in mn poule :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan