BBQ-weekend Heerlen - UPDATE

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Zullen we tussen 11 en 12 afspreken? Wij weten namelijk niet precies hoelang we erover doen van Deventer/Apeldoorn naar Heerlen. Willen iig vroeg weggaan, zo rond half 8 's ochtends.

Kan je misschien beter direct naar de eiffel rijden (via Venlo), anders moet je flink omrijden voor een beetje doorstroom ben ik bang...

Maar ook naar Heerlen doe je er vast geen 3,5 - 4,5 uur over... Als je nog iets vroeger vertrekt (ook geen files) kan je met ons meerijden.

11 - 12 uur vind ik te laat.. als ik zo dicht in de buurt van de eiffel zit wil ik graag mijn hele dag gebruiken om te rijden... :]
 
Kan je misschien beter direct naar de eiffel rijden (via Venlo), anders moet je flink omrijden voor een beetje doorstroom ben ik bang...

Maar ook naar Heerlen doe je er vast geen 3,5 - 4,5 uur over... Als je nog iets vroeger vertrekt (ook geen files) kan je met ons meerijden.

11 - 12 uur vind ik te laat.. als ik zo dicht in de buurt van de eiffel zit wil ik graag mijn hele dag gebruiken om te rijden... :]

Direct doorrijden is geen optie, we moeten de tent ook nog opzetten :)

En veel eerder dan 7.00 uur op de motor zitten zie ik ook niet zitten.....Denk dat het ongeveer 3 uur rijden is, dus dan zijn we rond 10 uur in Heerlen, tent opzetten....half 11 klaar voor vertrek...
 
Ik heb dus begrepen dat het zondag beter vertoeven op Zolder is dan zaterdag. Bij nader inzien hebben wij ook wel zin om mee te toeren met FC en Spider. Wij kunnen ons prima aan de snelheid houden als dat nodig is ;)

Wij proberen zaterdagochtend vroeg op de camping te zijn, tentje neerzetten en dan lekker te gaan rijden. Is het misschien mogelijk om dan rond een uurtje of 10.30 of 11.00 uur te vertrekken (anders halen we dat haast niet).

Zondag willen we ook nog naar Zolder... druk en leuk weekend. We hebben er super zin in. Het weer wordt ook beter (zeggen ze)!!


CAT
 
Direct doorrijden is geen optie, we moeten de tent ook nog opzetten :)

En veel eerder dan 7.00 uur op de motor zitten zie ik ook niet zitten.....Denk dat het ongeveer 3 uur rijden is, dus dan zijn we rond 10 uur in Heerlen, tent opzetten....half 11 klaar voor vertrek...

Ik doe het in 2 uur en rij meestal :P niet rijbewijs kritisch (m.a.w. niet harder als 160)

Is er trouwens al duidelijk hoe laat de bbq gaat starten? Ik heb het nog nergens gelezen.
 
mag een forum lid ook komen ook als hij/zij niet betaald heeft voor de bbq??? dat hij/niet kan mee eten van het vlees lijkt mij logisch, maar als die nou zelf eten regelt bij de mac, patatzaak, pizzaplace.
 
mag een forum lid ook komen ook als hij/zij niet betaald heeft voor de bbq??? dat hij/niet kan mee eten van het vlees lijkt mij logisch, maar als die nou zelf eten regelt bij de mac, patatzaak, pizzaplace.
Helaas Lex...

Eten en drinken zelf meegebracht mag niet op het terras genuttigd worden...
Alleen bij je tentje zitten lijkt me ook niet zo gezellig.

Er is daarbij al een hele tijd bekend dat dit eraan komt en ik heb je geen posts zien doen dat je evt mee zou willen...

Daarbij heb ik allang gereserveert...

MAAR...er is een afvaller. Je zou dus mee kunnen, maar dan wil ik dat erg snel horen!!!
Die heeft betaald voor za op zo en bbq/ontbijt á € 23...
Laat dus snel weten wat je wil...

Wil je dat hier laten weten

Volgende keer proberen wat eerder te bedenken ;)


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ff nog een tip:

Zorg dat je een plaatje bij je hebt wat je onder je jiffy kan plaatsen. Grond is niet echt hard en anders kan je de motor niet bij je tent neerzetten (moet hij misschien wel buiten het hek...).
(ik neem aan dat we op het veldje links van de ingang gaan staan).

Vroeger lagen er wel plaatjes ter algemeen gebruik, maar de laatste keer ben ik die niet tegengekomen.
 
Ff nog een tip:

Zorg dat je een plaatje bij je hebt wat je onder je jiffy kan plaatsen. Grond is niet echt hard en anders kan je de motor niet bij je tent neerzetten (moet hij misschien wel buiten het hek...).
(ik neem aan dat we op het veldje links van de ingang gaan staan).

Vroeger lagen er wel plaatjes ter algemeen gebruik, maar de laatste keer ben ik die niet tegengekomen.

Check!
 
Dan hakken we de knoop maar door en gaat om 19.00 uur de fik erin.

Is denk ook wel een mooie tijd voor de mensen die alleen komen bbq-en.

En ik heb er ziiiiiin in.
zwartgeblakerd vlees roels!! :9 :P

Gebruik dit weekend als test hoe de bepakking verdeeld gaat worden over de motoren tijdens de vakantie naar Franrijk in juli.
 
Nou mensen.....ik ga er nu vandoor (naar me vriendin in Deventer, maar die heeft geen internet)....bij deze TOT MORGEN!!

Sabelhout checking out....
 
eehhh, ik ben er pas om half 9 's avonds...en waag
het niet om al aan mijn BBQ-pakket te zitten :( :(

;)


Moet eerst werken tot 20.00
Met een beetje geluk zijn we eerder klaar maar
goed...

Musschenbroek
welgeteld 1.2Km volgens de routeplanner.. :) *D (Wist niet eens dat daar een (motor)camping was..)

Zal ik jullie eens vertellen wat een 'Musch' is
in plat limburgs }) })
 
Laatst bewerkt:
Was een erg leuk weekend. Jammer dat ik zelf niet heb gereden, maar van het achter op zitten bij Scarface liep het zweet me al in de bilnaad zal ik maar zeggen... Pfff... Lekker hoor die bergjes en bochtjes. BBQ ed was goed geregeld en het bier smaakte prima. Bij deze wil ik de flitsmeneer nog even bedanken dat hij zo vriendelijk was om gewoon z'n zwaailichten aan te zetten zodat een ieder hem al op een km afstand zag staan :}
 
Was idd een erg geslaagd weekend, jammer van de regen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Het toeren door de Eiffel vond ik ook erg geslaagd, heb mijn beide steps aan de grond gereden :) :) en Edwin de uitlaten van de Ducati :) .

Terugweg over de Duitse autobahn, een nieuw snelheidsrecord op mijn Divje gezet: 205.

Al met al erg geslaagd, en LCB nogmaals bedankt voor de geweldige organisatie :} :}

P.S. Maximum, hoest met de verkoudheid??
 
Idd... SUPER weekend gehad... Toertocht door de Eiffel was echt geweldig. Fastcruiser en Spider bedankt voor het voorrijden op deze bochtige route. En Zoeperman ook nog bedankt voor het wachten op mij in 1 of ander Duits dorpje toen ik jullie ff kwijt was.

Beetje jammer vond ik de eerste nacht maar dat kwam door die idiote HD :j :j :j :j -sukkels.

Regen viel ook wel mee eig. Toch nog wel mooi weer gehad op de terugweg.

Nieuw persoonlijk snelheidsrecord: 271 kmh :}
Maar ik zeg lekker niet waar.

Organisatie was ook goed en BBQ was lekkerrrrr....


:} :} :} :} :}
 
Hellraiser en ik waren ook naar jullie toegekomen vanmiddag.

In Heerlen aangekomen hebben we LCB gebeld om te kijken waar jullie uithingen.
Zolder was het antwoord en wij vrolijk die kant op :] :]

Maar oh daar gaan we weer in dat K*T-land :j
Tankstations zijn dicht. Ik had geluk in Zolder dat er een Belg zo vriendelijk was om mij en een andere Nederlander op zijn bankpas te laten tanken, want anders had ik zeer zeker het volgende tankstation niet gehaald :(

Vervolgens weer LCB gebeld om precies te achterhalen waar de groep zat.
Helaas hebben we jullie niet meer kunnen vinden.
We hebben een hele tijd zitten wachten bij het brugje, maar niemand gezien '(

Na ja...volgende keer beter dan maar :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan