BE-HE Landmarkrally 2016

Strikkie

MF veteraan
10 nov 2006
4.885
454
Broek op Langedijk
De BE-HE Landmarkrally 2016 gaat van start.

De Landmarkrally zal lopen van Mei 2016 tot en met September 2016.

Wat is een Landmark Rally?

De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's op te zoeken en er naar toe te rijden en er een foto van te maken met je motor erop.
Ik regel dit jaar de Landmarkrally voor het eerst, dus de mail moet naar Landmarkrally@gmail.com
dus niet meer naar naar BigJim
Ik wil hierbij Simon nog eens hartelijk danken voor het vele werk dat Hij de afgelopen jaren in de Landmarkrally gestoken heeft en het plezier dat hij ons daarmee gegeven heeft

Aanmelden:

Deelname is mogelijk voor een ieder die motor rijdt en na aanmelding alhier en via email.
Aanmelding moet met een foto van je motor + je helm + jezelf niet noodzakelijk in één foto, wél in één post

Deelname aan de BE-HE Landmark Rally is voor iedereen die een motor heeft/rijdt/bezit.
Winnaar is degene die de meeste punten heeft verzameld voor de sluitingsdatum. (30 September 2016)


Spelregels:

1. Van elk landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in dit topic, Be-He LMR 2016. Op deze foto moet naast de landmark ook je motor zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dichtbij een landmark kunnen komen, fotografeer deze dan zo dichtbij mogelijk. Kun je echt niet met de motor bij het Landmark komen, dan mag je als alternatief je helm op het plaatje zetten. Foto's moeten bij daglicht worden gemaakt; het is niet de bedoeling dat mensen er bij nacht en ontij op uit gaan.

2. Het wordt niet op prijs gesteld landmarks zodanig op het forum te plaatsen dat ze voor mede-deelnemers (gemakkelijker) vindbaar worden, of om onderling uit te vissen van wie welke foto is...
Als je je mobiel gebruikt om te fotograferen, zet dan de locatie uit of wis deze uit de eigenschappen(properties) van je foto.

3. De landmark Rally loopt van 1 Mei 2016 t/m 30 September 2016.

4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook verstuurd per email, pas daarna telt het Landmark mee.

5. Landmarks moeten alle gelegen zijn in de provincie Noord-Holland.

6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally de meeste punten binnengehengeld heeft

full

De Beker

7. Er wordt gestreden voor de eeuwige roem, maar voor de winnaar is er "De Beker".
De bekers voor de tweede en derde prijs zijn helaas weg, zodat er alleen de wisselbeker is voor de absolute Kampioen!

8. Deelnemers melden zich voorafgaand aan via email onder opgaaf van hun motor en nick-name. Vergeet niet om een foto van de motor + helm waarmee je deelneemt mee te mailen. Ook een zelfportret wordt gewaardeerd; we vinden het leuk om ook te weten hoe je er in het echie uitziet.
Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 1 Mei 2016 . Het liefst een week voor 1 Mei..

9. Iedere eerste dag van de maand krijgen alle deelnemers vijf foto's per email en iedereen krijgt dan tot 30 September 2016 de tijd om alle Landmarks te vinden.

10. Aan iedere foto zal een score worden toegekend.
Als je bij inschrijving een Landmark meestuurt, krijg je daar één punt voor. Het heeft geen zin meerdere foto's in te sturen; je krijgt toch maar één punt.
Voor iedere foto krijg je één punt, iedere maand zit er één foto bij waarvoor de eerste deelnemer die hem instuurt een punt extra krijgt. (Dit gaat bijna willekeurig; Ik laat mijn kleindochter het landmark uitkiezen)
In September plan ik een groepsfoto, voor iedere deelnemer die er op staat, krijg je een halve punt. Als je op meerdere groepsfoto's voorkomt telt alleen de foto met de meeste deelnemers. Reden; Ik vindt groepsfoto's leuk, bovendien houdt dit de wedstrijd langer open. Ik ben mij er van bewust dat sommige mensen wat meer moeite hebben met een groepsgebeuren, antipathie hebben tegen anderen, of niet kunnen omdat ze moeten werken. Deze mensen hebben dus pech.
Bij gelijk puntentotaal krijgen degenen met de meeste punten een extra Landmark toegestuurd, wie dit Landmark het eerst instuurt, wint de beker


Verdere Informatie:
Ik heb mijn uiterste best gedaan Landmarks te bedenken die goed met de motor bereikbaar zijn.
Alle Landmarks moeten als vindbaar beoordeeld worden, soms moet je je fantasie wat meer aan het werk zetten.
Alle Landmarks moeten bereikbaar zijn via normaal begaanbare wegen, dus noppenbanden / vlotten of snorkels zijn dus echt overbodig....
Zaterdag 15 Oktober gaan we met z'n allen wokken, dan is ook de overdracht van de Beker
Rij voorzichtig; het gaat niet om de snelheid, maar om het plezier.

Veel plezier,
Cor Leegwater

AANGEMELD:
Rendier1988
Arti
Wiggert_T
Willem1979
Eddytoo
 
Laatst bewerkt:
Ha, nieuwe topic gevonden.
Zal eens kijken of ik binnenkort (afhankelijk van het weer) een knappe foto van brommer+helm+ikke kan maken. Ik heb er zin in! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik doe natuurlijk weer mee :Y Foto van m'n :] plus helm en een foto voor het :+ boek volgen.

:W

Wiggert

Ik heb nog nix binnen :?

Het insturen van een Landmark is niet verplicht :N Het levert alleen 1 extra punt op :Y
En je hoeft het Landmark geeneens direct in te sturen, het mag later ook nog. Het is ook nog niet gezegd dat ik jou Landmark ga gebruiken, gebruik van het Landmark levert géén extra punt op (best mogelijk dat jou Landmark al bij mij in het archief zit)
Insturen van een Landmark na 1 September mag, levert ook een punt op, maar vind ik een beetje flauw...
 
Ik doe mee!

full

Dit ben ik (foto vorig jaar genomen bij de rivier de Moezel, groepstripje naar Eifel en Moezel, Arti was ook mee)

full

Dit is mijn motor.

full

Dit is mijn helm.

E-mail is ook verstuurd aan landmarkrally gmail adres.

:] :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan