BE-HE Landmarkrally 2016

Neuh, ik zoek nog wel even door, het heeft wel wat van dat brugje in Zaandam van verleden jaar. Of was het het jaar daarvoor? Dat kon ik in eerste instantie ook niet vinden. Ik heb nu alleen niet zoveel tijd om te zoeken.

Punt is ook dat ik zeker weet dat ik het ding al eens gezien heb, maar godsonmogelijk meer weet waar :N En dat zuigt...
 
Laatst bewerkt:
Haha dan weet je ook weer even hoe dat ook alweer voelde!
Volgend jaar weer deelnemer, of wederom organisator?
 
Dat is nog even de vraag; Ik heb dit jaar niets gehoord van Simon. Dat viel me eigenlijk een beetje tegen, want ik had gehoopt dat Hij mee zou doen, of in ieder geval zijn mening geven.
Misschien wou Hij zich er gewoon niet tegenaan bemoeien.
Tweede punt is hoe Anderen er tegenaan kijken; misschien vinden ze dat ik het niet goed bijgehouden heb (gekut met email) dat ik het te moeilijk, of juist te gemakkelijk gemaakt heb, of hebben ze gewoon de pest aan mij persoonlijk.

Mevrouw Strikkie en ik hebben in ieder geval voldoende Landmarks in huis om het nog een jaar te doen, dus wat dat betreft...

Ik stel voor dat, als er geen tegenstemmers zijn, Dora en ik volgend jaar de Rally organiseren.

Tegenstemmen kan tot 1 Januari 2017...

En anders doen we mee *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik stel voor dat, als er geen tegenstemmers zijn, Dora en ik volgend jaar de Rally organiseren.

Tegenstemmen kan tot 1 Januari 2017...

En anders doen we mee *O*

Wellicht dan wel met de opmerking dat alle deelnemers 3 landmarks mogen aanleveren voor punten.
Zodat jullie ook iets te zoeken hebben? ;)
 
Ik kan ook de Landmarks voor Mei plaatsen, jullie de rest laten aanleveren, gezellig meedoen, punten bijhouden en volgend jaar beker poetsen 8-)
 
Ik ben toch benieuwd waarom Michel en jij zo vroeg afgehaakt zijn. Was het te lastig?

1. Iets met veel Woon-Werk kilometers rijden, en dan geen zin hebben om daarbuiten nog meer km's alleen te rijden. (Slecht excuus)
2. De competitie was moordend, Willem en Eddie gingen zo snel van start, dat ik al snel minder gemotiveerd raakte. (slechter excuus)
3. ...............(Slechtste excuus)

:$
 
Michel's landmark was de beste van allemaal! Wat een onmogelijke locatie.
Ik stem VOOR Strikkie als organisator, ik vond het top.
 
Ja maar jij hebt makkelijk praten, als winnaar van de Landmark rally 2016. :} Misschien zijn er mensen met andere ideeën. We hadden niet zo woest veel deelnemers :N
 
Ik had het Landmark van Michel binnen een half uur gevonden. Maar ik wist natuurlijk wie het ingestuurd had, en ook waar zijn huis woont. Dus ik had een redelijk idee waar ik moest zoeken.

Mevrouw Strikkie wist gewoon waar hij staat; die komt er wel eens met de taxi
 
Mijn schoonmoeder was uiteindelijk degene die hem vond, zij heeft ooit in Heemskerk gewoond en dacht "zou het bij dat ziekenhuis in Heemskerk zijn, dat gebouw lijkt er wel op."

Daarvoor heb ik nog in de nachtelijke uren rondjes rondom de parkeerterreinen van het AMC Amsterdam gereden. Je ziet dan de beveiliging echt kijken, wat is die motorrijder precies van plan?
Zoals ik ook 's avonds laat nog stapvoets turend langs de dijkjes reed van de Ronde Hoep en de Amstel, op zoek naar dat vermaledijde trekkertje.
 
Mijn schoonmoeder was uiteindelijk degene die hem vond, zij heeft ooit in Heemskerk gewoond en dacht "zou het bij dat ziekenhuis in Heemskerk zijn, dat gebouw lijkt er wel op."

Daarvoor heb ik nog in de nachtelijke uren rondjes rondom de parkeerterreinen van het AMC Amsterdam gereden. Je ziet dan de beveiliging echt kijken, wat is die motorrijder precies van plan?
Zoals ik ook 's avonds laat nog stapvoets turend langs de dijkjes reed van de Ronde Hoep en de Amstel, op zoek naar dat vermaledijde trekkertje.

Ik had het bootje ook gevonden op basis van; jaren 80 utiliteitsbouw, dichtbij Michel zijn adres. Had ik het net gevonden, komt Dora binnen; "O, dat is in Heemskerk, achter het Meerstate, aan de Mozartlaan"

Het trekkertje kwam ik toevallig tegen toen ik naar mijn zoon zou, die in Weesp woont. Ik was met mijn kluitekop aan de verkeerde kant van de Vecht terechtgekomen, kon bij fort Ossenmarkt niet oversteken omdat de brug gerestaureerd werd, en kwam toen een Landmark tegen...
Ongeveer de helft van de Landmarks vind ik op zo'n manier :) Het meeste werk zit er nog in om ze uit Google te googelen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan