Be-He Landmarkrally 2017

Willem1979

Die hard MF'er
11 jan 2014
550
5
39
Amsterdam
Als ik op google zoek naar dat hek aan de dijk, krijg ik echt alleen maar artikelen over Youp van het Hek die kennelijk ruzie had met Wendy van Dijk?

Laatst bewerkt:

Artemecion

MF veteraan
7 dec 2008
2.909
10
36
Uitgeest
Als ik op google zoek naar dat hek aan de dijk, krijg ik echt alleen maar artikelen over Youp van het Hek die kennelijk ruzie had met Wendy van Dijk?
Als je het voor elkaar krijgt om die twee in levende lijve samen met de Gixxer op de foto te zetten krijg je wat mij betreft een paar bonuspunten :+ ;)

Maximus Braaapus

Moderater.
Donateur
23 sep 2015
4.680
72
imgur.com
Nou, daar is dat geile hek weer. Lekker op pad zonder oordopjes dus beperkte navigatie. Lekker door de regen in mijn doorwaaipak. Beetje in tijdsnood met ook nog eens weinig peut in dat kreng. Ik maak het wel spannend en uitdagend voor mijzelf. Ook moest ik de bridge over the river kwai nog trotseren. Het was me wat vandaag. :P

Laatst bewerkt:

Strikkie

MF veteraan
10 nov 2006
4.131
3
60
Broek op Langedijk
Jemig wat een fanatiekelingen. 0_o

Ik weet niet een van die krengen te vinden :P
Sommige deelnemers zijn inderdaad nogal gedreven

Een paar tips;
Voor kunstwerken in de buitenlucht heb je websites, gemeentelijke, provinciale en van het rijk.
Gebruik je netwerk; collega's uit de buitendienst, Ouders, familie, als je een taxichauffeur kent is dat een goeie.
Veel Landmarks zijn zichtbaar vanaf de spoorlijn

Niet direct opgeven; ikzelf vond het eerste jaar ook bedat nix, tot ik doorhad hoe je te werk moet gaan.

jacco02

MF veteraan
12 mei 2008
2.217
0
27
Twisk
Voor die kip heb ik alle wikipedia paginas met standbeelden en kust bekeken in N-H maar niks gevonden. Ook een website waar alle bronzen beelden opstaan zag ik hem niet... wel 1 die er precies hetzelfde uitzag maar die staat in Utrecht dus dat zal wel niet goed wezen ;)