Be-He Landmarkrally 2017

Vooruitdanmaar. :-P Die geile beer weet ik ook nog te vinden. :-P Alleen geen zin om die kant op te rijden. :P

Hier is kipje!

full


Nog vriendelijk gezwaaid naar een mevrouw die lekker rustig aan tafel zat. Ik had geen tijd, kwam voor kipje.
 
Laatst bewerkt:
Verrek, en ik maar denken dat het kipje best moeilijk is als je in die buurt niet bekend bent

Strikkie denkt terug aan een brugje in Zaandam waar ik me het apelazarus naar gezocht heb en dat je uit de trein vandaan direct kunt zien
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht voor de gein kip eens te googlen. Gewoon onvindbaar. RIGGED!
Wel kom ik veel plaatjes tegen van schaars geklede dames.
 
Laatst bewerkt:
Roestbak
full

Paaltje
full

Kipje
full

Hekje
full

Beertje
full


(Hosting gewijzigd van Photobucket naar MF)
 
Laatst bewerkt:
Oh lekker bois. Nu hoef ik vanmiddag niet op avontuur. Had ze gister gedigifind (netverzonnen) dus kan ik het nu over de maand uitsmeren. Bedankt. *D
 
Toch op pad gegaan. Halflege telefoon mee en tegen de tijd dat ik er was had ik nog een paar procentjes over. |( Vervolgens heb ik me nog de touwtjes lopen zoeken. Terwijl de nav mij spot on bracht. Ik had het iets anders in gedachten. Ahja, helaas geen tijd gehad en geen batterij meer om naar dat brugding te rijden. Morgen maar even doen.

full
 
Laatst bewerkt:
Die roestbak heb ik wel flink op lopen googlen. Maar met een ingeving en wat hocuspocus speurwerk toch redelijk snel kunnen vinden. Alleen voor deze had ik wel een hulplijn. En nadat ik exact dezelfde zoektermen had gebruikt kwam dit niet tevoorschijn. Wel weer schaars geklede dames.
 
Laatst bewerkt:
Verdikkeme goed bezig mannen... Eddy pakt het bonuspunt... Wie anders... Heb opeens het gevoel dat de messen geslepen zijn dit jaar.
 
Excusez moi, Ik had beter moeten opletten; :$

Namasté Madame Braap :}

Eigenlijk hield ik de Aprilia voor een mannenmotor
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan