Be-He Landmarkrally 2017

Als ik op google zoek naar dat hek aan de dijk, krijg ik echt alleen maar artikelen over Youp van het Hek die kennelijk ruzie had met Wendy van Dijk?
 
Laatst bewerkt:
Als ik op google zoek naar dat hek aan de dijk, krijg ik echt alleen maar artikelen over Youp van het Hek die kennelijk ruzie had met Wendy van Dijk?

Als je het voor elkaar krijgt om die twee in levende lijve samen met de Gixxer op de foto te zetten krijg je wat mij betreft een paar bonuspunten :+ ;)
 
Nou, daar is dat geile hek weer. Lekker op pad zonder oordopjes dus beperkte navigatie. Lekker door de regen in mijn doorwaaipak. Beetje in tijdsnood met ook nog eens weinig peut in dat kreng. Ik maak het wel spannend en uitdagend voor mijzelf. Ook moest ik de bridge over the river kwai nog trotseren. Het was me wat vandaag. :P
full
 
Laatst bewerkt:
Maar wél een prachtig plaatje

Het valt me af dat Giel0 niet meedoet; mag ie eens lekker posen met z'n Duc, doet ie het niet :N
 
Laatst bewerkt:
Jemig wat een fanatiekelingen. 0_o

Ik weet niet een van die krengen te vinden :P
Sommige deelnemers zijn inderdaad nogal gedreven

Een paar tips;
Voor kunstwerken in de buitenlucht heb je websites, gemeentelijke, provinciale en van het rijk.
Gebruik je netwerk; collega's uit de buitendienst, Ouders, familie, als je een taxichauffeur kent is dat een goeie.
Veel Landmarks zijn zichtbaar vanaf de spoorlijn

Niet direct opgeven; ikzelf vond het eerste jaar ook bedat nix, tot ik doorhad hoe je te werk moet gaan.
 
Voor die kip heb ik alle wikipedia paginas met standbeelden en kust bekeken in N-H maar niks gevonden. Ook een website waar alle bronzen beelden opstaan zag ik hem niet... wel 1 die er precies hetzelfde uitzag maar die staat in Utrecht dus dat zal wel niet goed wezen ;)
 
Dat wist ik niet

Wel een betonnen haan in Alkmaar


Als je de kip weet te staan is er geen kunst aan
 
Laatst bewerkt:
Ik wist vooral waar ik niet moest zoeken. Ik denk een kwartierje googlen geweest. ;-)

Had jij die ingezonden Eddy?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan