Be-He Landmarkrally 2017

Nu ik er bij nadenken, als ikzelf met passie rem, slipt ze ook, vooral bij nattigheid
Je moet gewoon leren je in te houden :+

Wat gooi je er op? BT45's?
 
Laatst bewerkt:
Schwalbe? Ik word hier onjuist bejegend en benadeeld. Er is hier wss sprake van matchfixing! Wacht maar, ik ga voor de comeback van de century hiero. ;)

Er komen S20 EVO's op.
 
Ben jij belazerd?
Daar ben je toch al geweest, dus daar krijg je automatisch een punt voor zodra ik het plaats. En alle aangeleverde Landmarks worden gebruikt.
 
Zucht...

Ik heb toch ook niet iedere keer mijn motor bij de Landmarks staan?

Hoewel ik dan wel meer kans maak dat ik eens gespot wordt
 
Laatst bewerkt:
Ff wat anders; op Jacco na heeft iedereen een Landmark ingestuurd. Komende maand worden dat de Landmarks van de maand. Dat zijn er zes. Op een of andere manier voelt het niet goed om dan voor het laatste Landmark een extra punt te geven. Dat doe ik dus niet voor Juni.
Ik vind dat Landmarks die ná 28 Mei worden ingeleverd niet meer meedoen. In Juni krijgen jullie dus zes of zeven (misschien wel meer) foto's. :Y

Graag jullie mening })
 
Kan wel zoeken, maar geen tijd om heen te rijden. Druk met andere dingen. De komende twee weken sowieso B|
 
Kan wel zoeken, maar geen tijd om heen te rijden. Druk met andere dingen. De komende twee weken sowieso B|
Je kunt hier op twee manieren aan meedoen; als wedstrijd, maar ook simpelweg om een aanleiding te hebben eens een andere kant uit te rijden als je normaal doet.

Ergens is het natuurlijk een val; Als je eenmaal zoekt wil je vinden, dus blijf je zoeken. En als je eenmaal weet waar het Landmark is, rijd je er ook heen zodra je gelegenheid hebt. Been there, done that. Is niet relaxed :N maar je kunt het niet laten. Spygologen hebben daar vast wel een goede benaming voor dit syndroom :Y

Succes bij alles waar je mee bezig bent :t er komen vast wel rustiger tijden

Ik vind je onderschrift hier wel van toepassing :)
 
Ff wat anders; op Jacco na heeft iedereen een Landmark ingestuurd. Komende maand worden dat de Landmarks van de maand. Dat zijn er zes. Op een of andere manier voelt het niet goed om dan voor het laatste Landmark een extra punt te geven. Dat doe ik dus niet voor Juni.
Ik vind dat Landmarks die ná 28 Mei worden ingeleverd niet meer meedoen. In Juni krijgen jullie dus zes of zeven (misschien wel meer) foto's. :Y

Graag jullie mening })
Twee positieve reacties en geen tegenstem dus zo gaan we het doen!
 
Rondje wezen doen op de CB.

Kip:

765730cf5336972a8adf5f89cb629e6c


Hek:

732a8aff56d2a425da91fc4629c727c1
 
Terug
Bovenaan Onderaan