BE-HE LMR 2015

De blackbird wordt (als het goed is binnenkort) verkocht :P En terugkomen.. dat was wel het plan :P Maar wanneer... ? (Voor alsnog over ongeveer een jaartje hoor O-) )
 
Volgend jaar zal ik helaas niet meer mee doen :o Over 4 weken en 2 dagen ga ik Down Under *O* Vanuit daar kan ik wel een landmark opsturen :P Extraextraextra bonuspunten :P
Succes Cor *D

Succes downunder and say G'day for me there.
 
Volgend jaar doe ik met een andere motor mee!
(Wellicht dat ik dan wat meer LM's ga pakken :+ )

full
 
Hoi!

Enigszins offtopic, maar toch hier ook wel een beetje van toepassing.
Ik ga (samen met mijn moeder) deelnemen aan Mystery Roads 2016, geld inzamelen voor Stichting ALS Nederland en meer bekendheid voor ALS. Het is een rit van 9 dagen, 8000 kilometer, bestemming onbekend. Tijdens de rit kom je achter de route. Gedurende de rit krijg je ook opdrachten, zoals fotoherkenning, kan van plaatsen zijn (landmark dus) of zoals vorig jaar het herkennen van merken door een foto van velgen. En daarvoor mogen we dan ook hulptroepen inzetten, mensen thuis dus. En dan komt gelijk mijn vraag, zijn er mensen die willen helpen hiermee?

Groetjes Fleur
 
Beste Fleur,

de eerste hulp: jullie mogen je melden op vrijdagavond 20 november aanstaande om 20:30 uur in Bilderberg Hotel Klein Zwitserland aan de Klein Zwitserlandlaan 5 in Heelsum (postcode 6866 DS)! :Y Verder wil ik je best helpen, maar je moet er wel rekening mee houden dat ik op sommige dagen moet werken. :(

Vraagje: op welke manier wil je ons erbij betrekken? Door middels van mail, via een website of middels een forum? :X

:W

Wiggert 8-)
 
Potvolblomme, daar had ik zelf ook wel aan mogen denken om de nieuwe landmarkrally ook hier te posten. Leermomentje voor het volgend jaar. We hebben zulke mooie landmarks in heel Noord-Holland 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan