BE-HE LMR 2015

Mededingers naar de zo fel begeerde wisselbeker,

Ik wil jullie hartelijk danken voor de gezellige afsluiting gisteravond bij de wok.
Het was leuk om te horen hoe fanatiek er gezocht werd, overleg was en hoe dit leefe bij sommigen.

Ik geef het stokje nu over aan Cor wegens tijd gebrek mijnerzijds.
Het was leuk om het te doen.

Succes allemaal en wie weet tot volgend jaar.
 
Jammer dat ik niet mee kon wokken :9~ , maar als er volgend jaar weer een LMR wordt georganiseerd ben ik zeker van de partij *O* En dan ga ik vast en zeker mee wokken :Y
Eerst maar eens met Cor praten.......... ;)
 
Wokken was zeker gezellig;
full

full

Volgend jaar weer?
 
Volgend jaar nemen mevrouw Strikkie (Dora) en ik het stokje over van Simon.
Ik wil Simon eerst heel hartelijk bedanken voor de uren zoeken, en de mooie motorritten die wij vanwege de Be-He Landmarkrally gehad hebben :Y
Ik vind het knap zoals je het in elkaar gestoken hebt en hoop dat wij in de buurt komen van het plezier dat je ons gegeven hebt :} :}

Wij hebben intussen ongeveer honderd nieuwe mogelijke landmarks gevonden en hopen het jullie volgend jaar redelijk moeilijk te maken })
Wij willen ook een aantal dingen anders te doen en hebben de volgende voorstellen :/

De naam blijft *O* Be-He Landmarkrally *O*
En die loopt van 1 Mei tot en met 31 Augustus :Y

Deelnemers leveren in principe 1 foto zelf aan, die levert dan het eerste punt op. Je kunt ook deelnemen zonder foto in te leveren maar krijgt dan geen punt.

Iedere maand komen 5 á 6 fotoos, ieder gevonden landmark levert 1 punt op :)

Ik vind de groepsfoto leuk; dus die komt terug, Iedere deelnemer op de foto krijgt 1 punt, als ook de partner er op staat krijg je een half punt extra.

Iedere maand zit er 1 foto bij die een extra punt oplevert (Leuk ideetje van Michel)

Als we op 1 September twee of meer winnaars hebben, komt er 1 extra foto. Wie dit landmark het eerst scoort, moet een jaar lang op de beker passen })




Schiet maar lek...

Meer ideeen zijn welkom
 
Even vergeten er bij te zetten; Ik heb het idee dat er mensen zijn die het bezuiden het Noordzeekanaal wel erg ver weg vinden, dus voor het komend jaar heb ik tot nu toe alle landmarks benoorden de sloot.

Ook hierover lees ik graag jullie commentaar :Y

Ik wil in Maart de inschrijving starten; dus zolang wachten jullie maar :)

Het lijkt me trouwens ook wel aardig om dan van iedereen niet alleen een foto van de motor te laten plaatsen, maar ook van je eigen postzegel.

Ik ben geboren in de Heerhugowaard, dat is een polder, dus polderen zit me in het bloed
 
Cor,

Noord Holland ligt ook onder het Noordzeekanaal :Y ; juist omdat dit voor velen "onbekend" terrein is, maakt het zoeken naar landmarks daar zo interessant :? . Men moet er iets meer moeite voor doen, maar komt dan wel op plaatsen :] waar men nog nooit geweest is. Ik zou het jammer vinden als dit stukje Noord Holland niet meer mee doet, maar leg me neer bij de meerderheid van stemmen. ;)
 
De bedoeling is ook om een discussie los te maken. Ikheb alleen de indruk dat mensen afhaken omdat het ze te ver rijden is, of omdat ze het zoekgebied te groot vinden. Omdat het aantal deelnemers toch al niet zo wezenloos groot is, probeer ik op deze manier te peilen hoe de meningen liggen.

Persoonlijk weet ik nog wel het een en ander in 020 en omgeving (ik heb niet voor niks 21 jaar in het groot mokums paradijs gewerkt ;) ) moet er dan alleen achteraan om plaatjes te schieten (maar het is nog lang geen Mei, dus tijd zat)
 
Iedere maand zit er 1 foto bij die een extra punt oplevert (Leuk ideetje van Michel)

Nog even een toelichting op dit idee.
- Deze foto levert alleen een extra punt op voor degene die hem als eerste gevonden heeft.
- Het idee is dat er van te voren niet wordt aangegeven welke van de foto's dit betreft, pas na afloop van de maand.
 
Volgend jaar zal ik helaas niet meer mee doen :o Over 4 weken en 2 dagen ga ik Down Under *O* Vanuit daar kan ik wel een landmark opsturen :P Extraextraextra bonuspunten :P
Succes Cor *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan