[BE] hilarisch: Oorzaken van ongevallen gezocht

Niet voor het 1 of het ander, het is de vrachtwagenchauffeur die het manoeuvre doet (naar rechts afslaan), HIJ dient ten allen tijde ervoor te zorgen dat hij andere mensen daarbij niet hindert. (dat voetgangers en fietsers ook extra kunnen bijdragen aan hun eigen veiligheid is ook waar)

edit:
Stel dat er een nieuw signaal komt op een vrachtwagen; dan voorspel ik dat vrachtwagenchauffeurs tijdens het rechtsafdraaien er dan gewoon van uitgaan: signaal aan: dus iedereen moet maar stoppen, uitwijken...

Jaaaaaaah daar istie weer!

Europees meest egocentrische bestuurder!!!! Met het minste inzicht in andere weggebruikers!

Ik rij hier dus je mag me niet hinderen, de voet van het gas laten nemen, een halve meter naar rechts/links "dwingen", laten stoppen omdat iemand ergens achteruit in moet steken en weet ik veel wat je nog meer voor achterlijke gedachtenkronkels hebt.

"Ik rij hier dus aan de kant."
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaah daar istie weer!

Europees meest egocentrische bestuurder!!!! Met het minste inzicht in andere weggebruikers!

Ik rij hier dus je mag me niet hinderen, de voet van het gas laten nemen, een halve meter naar rechts/links "dwingen", laten stoppen omdat iemand ergens achteruit in moet steken en weet ik veel wat je nog meer voor achterlijke gedachtenkronkels hebt.

"Ik rij hier dus aan de kant."

Truckchauffeurs rijden inderdaad op deze manier, vandaar de ongevallen.
 
Truckchauffeurs rijden inderdaad op deze manier, vandaar de ongevallen.

Nee, jij rijd zo dus moeten truckchauffeurs weer zien te anticiperen op jouw achterlijke egoistische rijgedrag met ongevallen als gevolg.

Maar troost je, ga je gang met verder ouwewijven over hoe alleen jij blijkbaar correct rijd ik zal je niet meer lastig vallen.
(Behalve op de weg dan, want ja... dat doe je toch standaard met een truck?)

:W
 
beh ... wien damme doar en si ... :j (bweuk)
jet gie nog oltied ne pientje te goed ee matje .

Anyway
Ik was nog beleefd in men opsomming. Een van de 'betere' die ik ooit zag was inderdaad zo'n chauffeurwissel op een drukke snelweg aan 90km/u op het middenvak. :o


Ah, je zie gie da nog nie vergeetn van da pientje.

Ja vint, ip de sukkel mee me knie, 'k scheurn nog moar u poar weekn roend mee me tuffer
 
Ah, je zie gie da nog nie vergeetn van da pientje.

Ja vint, ip de sukkel mee me knie, 'k scheurn nog moar u poar weekn roend mee me tuffer

Ga anders even bij deze lui verder babbelen ofzo (houd er rekening mee dat de deurbel niet werkt):

samson%20en%20gert%20foto.gif
 
Neup, al wast moa omdak ton ook eintje kunn pakkn.Aie ... Damaged in action? Of pure dommigheid?
Bij de weg, ikke ook nieuwe tuffer: check signature ... })


Sport is gezoend hé!!!!

Is't ne zwart'n? 'k en hier overlatst ne zwart'n gezien in Breininge

Ga anders even bij deze lui verder babbelen ofzo (houd er rekening mee dat de deurbel niet werkt):

[afbeelding]
Zeg, zal't u bitje goan joat?
 
Laatst bewerkt:
JAWOHL, Herr Oberst Spartamet Von Zwolle Mitt Last Von Aambeien ...

Oooooooh, heet dat zo. Dacht dat jullie jezelf Vlamingen noemden. Mijn zwager zal verrast zijn morgen, als ik hem aanspreek met 'gezant van het nobele volk der Aambeien'. :+
 
Laatst bewerkt:
Oooooooh, heet dat zo. Dacht dat jullie jezelf Vlamingen noemden. Mijn zwager zal verrast zijn morgen, als ik hem aanspreek met 'gezant van het nobele volk der Aambeien'. :+


Klapt teegn je schoonbroere over 't speen en je zalt da beter verstoan :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan