[BE] Kans om geflitst te worden gaat verdubbelen

@Wullebolle:

Ik snap wel wat je bedoelt en idd, hier en daar doet het behoorlijk armoedig aan. Voor de mensen daar(sommige helemaal niet uiteraard), is dat natuurlijk frusterend en jammer, net wat je zegt. Eigenlijk vindt ik het België op z'n mooist, dat klinkt heel vreemd maar de omgeving is er gewoon erg mooi, glooiend en zeer charmant. Binnenkort ga ik naar Blaimont dicht tegen de Franse grens.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Wullebolle, ik zag het ook niet als sneer, het is dat het soms zo onduidelijk is bij jullie: b.v. de weg van Smeermaas naar Maasmechelen, daar mag je ongeveer overal 70, door de dorpen heen...
Dan in Veldwezelt 50, en nog voor de bebouwing ophoudt mag je alweer 70...
En de weg van Mopertingen naar Tongeren, daar kun je op veel stukken makkelijk 100, mag je maar 70....
Nu ja, ik ben het met je eens, in Nederland is het vaak erg saai, met 60 km zones tussen de dorpen enzo...
Hele dorpen waar je maar 30 mag (het traject door Berg en Urmond)
En dan weet ik weer een onoverzichtelijk landweggetje waar je 80 mag, wat daar met de mais 2 meter hoog zeer onverantwoordelijk is!
Als je geinteresseerd bent, kom eens langs, ik woon in Born vlakbij Sittard, dan laat ik je wat leuke weggetjes zien! Ook Nederland kent nog slecht wegdek...!
In de Ardennen vind ik dat vaak wel meevallen, al ben ik vorig jaar bij Purdone lelijk op m'n plaat gegaan door los grind!
Groeten,
Eduard
 
Terug
Bovenaan Onderaan