Verkoop de GS500, dat wou je immers toch doen. Koop een zo goedkoop mogelijk brik (Héé, misschien hou je dan zelfs geld aan de GS5 over.) en ga daarop oefenen voor je examens, haal deze, doe het brik de deur uit en koop een motor die je wou hebben.
Dat is denk ik de goedkoopste manier om aan een geschikte motor te komen zonder geld bij te leggen dat je had gespaard voor een 'echte' motor, en toch in een geschikte categorie examen te kunnen doen.
Punt is wel dat het bovenstaande brik in een redelijke technische staat moet zijn. Noodstop en degelijke ongein lijkt me lastig zonder werkende remmen.
De GS opvoeren lijkt me niet realistisch. Daarvoor moet je sowieso investeren, en vervolgens moet je dat vermogen op kenteken krijgen. Een ander uitlaatje kan je bijvoorbeeld misschien wel op die 35Kw helpen, maar als het niet op de officiële papieren staat denk ik niet dat het CBR* daar wat mee kan.
*Of hoe dat daar in het zuiden dan ook mag heten.
Dat is denk ik de goedkoopste manier om aan een geschikte motor te komen zonder geld bij te leggen dat je had gespaard voor een 'echte' motor, en toch in een geschikte categorie examen te kunnen doen.
Punt is wel dat het bovenstaande brik in een redelijke technische staat moet zijn. Noodstop en degelijke ongein lijkt me lastig zonder werkende remmen.
De GS opvoeren lijkt me niet realistisch. Daarvoor moet je sowieso investeren, en vervolgens moet je dat vermogen op kenteken krijgen. Een ander uitlaatje kan je bijvoorbeeld misschien wel op die 35Kw helpen, maar als het niet op de officiële papieren staat denk ik niet dat het CBR* daar wat mee kan.
*Of hoe dat daar in het zuiden dan ook mag heten.