Bedankje voor de crew!

Mogen Duderuud en Arcadis een happie eten van het donateursg

  • Uit eten

    Stemmen: 9 42,9%
  • Patatje van de frietkar

    Stemmen: 1 4,8%
  • Mc Donalds

    Stemmen: 3 14,3%
  • Een softijsje

    Stemmen: 1 4,8%
  • Nee

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
Geen vraag maar een opmerking. De nieuwe server loopt nu al een tijdje en is lekker stabiel. Als ik me niet vergis hebben enkele personen hier die klus geklaard terwijl iedereen zowat buiten in de hete zon zat met een koud glas bier.
Toppie dat de boel weer lekker loopt! Bedankt dus.

Remco.
 
slijmbal :P

maar je hebt gelijk eigenlijk ff een kado voor Duderuud en Arcadis inzammelen die de server geplaatst hebben *D

Bananeman zwemt toch al in de Duvel O-)

idee :?
 
En dan te bedenken dat we nog niet eens klaar zijn. :P Op dit moment moeten alle servers nog een keer geshuffled worden om zo de meest krachtige apparatuur in te zetten voor motor-forum. Daar worden nu voorbereidingen voor getroffen. :)
 
En dan te bedenken dat we nog niet eens klaar zijn. :P Op dit moment moeten alle servers nog een keer geshuffled worden om zo de meest krachtige apparatuur in te zetten voor motor-forum. Daar worden nu voorbereidingen voor getroffen. :)

Ga lekker uit eten man!
 
Zijn er niet een paar goedgevige M-Ffers die de admins gewoon een keer meenemen om ff lekke te gaan eten.

Baksteen B| mag van mij ook mee....

Wie gaf Gorilazz ook al weer op zijn kloten vanwege veelvuldig gebruik van B| ?
 
Heb "Nee" Gestemd ...

Omdat ik van mening ben dat het geld wat de donateurs bijeen gebracht hebben voor het forum bedoeld is ;)

Als jullie die personen uit eten willen laten gaan, houdt dan een inzamelings actie ofzo :)

[me]Phr3ak doneert dan wel wat :P [/me]
 
Ben dan wel geen donateur maar wat mij betreft>>>>>>>>>doen<<<<<<<<<<<

Tís jullie gegund het draaid voortreffelijk(al had ik de upload buffer wel wat groter willen zien)

Have a nice diner 8-)
 
We hebben nu al ruim 5GB aan attachments, dus denk niet dat dat gebeurd :)

Thx mannen, maar het geld kunnen we wel beter besteden dan aan een etentje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan