Bedankt, 2 motorrijders op de A12 op Zondag

Grappig dat liefhebbers van hun motors en zo nog wat andere mensen toch ook inzien dat het nergens over gaat, ok het gaat juist wel ergens om maar men snapt het ;)

Risico's nemen en daarbij andere in gevaar brengen is hartstikke stoer , dat zal Nijntje ook wel vinden. :Z
 
Aso!
Weer zo´n sleurhut terrorist! ;)

km p/u te hard.
Je bent niet op Zandvoort!!

Die oudjes van tegenwoordig, geen verantwoordelijkheisgevoel(leuk scrabble woord)
 
dank u, moet ik mij nu aangesproken voelen???? Neen ik ben geen sleurhutter, alleen wanneer het niet anders kan in mijn verkadedoos, maar wel euh, niet meer piep.
Generaliseren heeft weinig zin. Ik bedoel wie rijdt er dan nog goed? De ouderen zijn gevaarlijk, de jonge apen onverantwoord????? Ik weet het: iedere leeftijd zijn eigen rijstrook. :) :) :) :) :]
 
Ach ja vanmorgen werd ik ook zwar gesneden door 2 koekblikken..

onverantwoord die kutblikken. sommige dan
 
Maar gelukkig heb je een complete beschrijving van de dwazen en hun kentekens doorgegeven enz...


Ow... en morgen open ik 12 van dit soort topics, maar dan met koekblikken in de hoofdrol... :)
Shit happens every day... ;)

_O- :} _O-
 
Laatst reed ik in de auto...
Komt er een GSX1000R naast me rijden, we kijken elkaar aan..
Trekt die lullo gewoon een lange wheelie!!! :( :(


















Ik wil m'n motor weer terug van de dealer, en dan ook weer lekker wheelien :9
 
Kzie het probleem niet zo...

# motorrijders zijn lekker op tijd op hun werk
# blinde automobilist die niet kan kijken en schrikt van iets wat ze zou moeten weten (de eerste rijder namelijk wel)... bij een spoorweg overgang is het toch ook altijd "let op, er kan NOG een trein aan komen"...

Dus :} voor de motorrijders dat ze met die rijstijl nog steeds leven en |( voor de blinde blikkers die overal van schrikken.
 
Mispoes, om het even, motorrijders of koekblikkers, wie zijn manieren niet kan houden en op die manier anderen de stuipen op het lijf jaagt of erger nog, in gevaar brengt, hoort niet thuis op de openbare weg.
Ga op een circuit rijden of zo :(
 
Mispoes, om het even, motorrijders of koekblikkers, wie zijn manieren niet kan houden en op die manier anderen de stuipen op het lijf jaagt of erger nog, in gevaar brengt, hoort niet thuis op de openbare weg.
Ga op een circuit rijden of zo :(

Amen! :Y
 
Dat doet die eikel dus elke dag, heeft mij ook een keer flink laten schrikken met z'n asociale weggedrag !! Komt uit de richting van Amerongen ( voor m'n huis langs ), ben een keer een kort stukje met hem opgereden op weg naar de snelweg en ben daar snel mee opgehouden toen ik zag wat hij voor belachelijke capriolen uithaalde. Heb ooit zelfs een keer z'n kenteken genoteerd, is niet verwonderlijk dat ie dit nu veroorzaakt heeft !!

Ik reed een keer op het viaduct bij Zeist richting Utrecht in koekblik en zag " in de verte" een motor aankomen. Ik zat naast een vrachtwagen en toen ik die ( krap ) voorbij was wilde ik snel aan de kant gaan........zat die broodmongool al rechts naast me, tussen mij en die bvrachtwagen door |( |( |(

Ach Max, niet druk om maken, op een dag zal je 'm missen en dan zijn we weer een eikel van een motorrijder armer *O* :W
Dat soort jongens leven gelukkig niet al te lang.
 
Mispoes, om het even, motorrijders of koekblikkers, wie zijn manieren niet kan houden en op die manier anderen de stuipen op het lijf jaagt of erger nog, in gevaar brengt, hoort niet thuis op de openbare weg.
Ga op een circuit rijden of zo :(

:^
Kwestie van fatsoen denk ik, maar dat woord schijnt ook niet meer in de Dikke Van Dale voor te komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan